Bol.com
ZAP!
-
- 5156 berichten
- 3562 stemmen
Weer wat nieuws: "We hebben je pakje om 15:15 bij je bezorgd" stond in een mail, maar niets in de bus (ook geen briefje o.i.d.) en niemand aan de bel geweest (ik was de hele middag aanwezig) . Contact opgenomen op de site en door ene Mireille (of zo) gevraagd of ik tot dinsdag wil afwachten... de status van de bestelling ('bezorgd') kunnen ze zogenaamd niet aanpassen. Gelukkig had ik nog niet betaald.
Is dit een handigheidje bij drukte bij Postnl om het zo te doen lijken of ze goed op schema liggen of zo?
En zijn er meer users hier met dezelfde ervaring?
(een tweede pakketje - 1 dvd van een andere verkoper via Bol - is nog 'onderweg')
kappeuter (crew films)
-
- 73647 berichten
- 5860 stemmen
ZAP!
-
- 5156 berichten
- 3562 stemmen
kappeuter - ik wist wel dat er wachttijden waren (heb ik ook alle geduld en begrip voor), maar ik krijg in deze een beetje het gevoel belazerd te worden als ze gewoon doen alsof het bezorgd is. Misschien ligt de fout dan ook bij Postnl trouwens, en niet zozeer bij Bol (hoewel Bol verantwoordelijk blijft voor eventuele bezorgproblemen; zij geven de opdracht aan Postnl).
kappeuter (crew films)
-
- 73647 berichten
- 5860 stemmen
Is het toevallig een brievenbuspakket?
Dan kan het per ongeluk bij de buren zijn bezorgd bijvoorbeeld. In dat geval zul je het wellicht snel alsnog hebben.
ZAP!
-
- 5156 berichten
- 3562 stemmen
Het zou een brievenbuspakket zijn, maar waarom dan bij de buren bezorgen als het in de bus past? En dan nog hadden ze een briefje in de bus moeten doen en via de update gemeld moeten hebben dat het bij de buren bezorgd is. Daarbovenop zijn de buren van m'n pa (= bezorgadres) attent als de hel en had ik het nu al moeten hebben.
kappeuter (crew films)
-
- 73647 berichten
- 5860 stemmen
Het zou een brievenbuspakket zijn, maar waarom dan bij de buren bezorgen als het in de bus past? En dan nog hadden ze een briefje in de bus moeten doen en via de update gemeld moeten hebben dat het bij de buren bezorgd is. Daarbovenop zijn de buren van m'n pa (= bezorgadres) attent als de hel en had ik het nu al moeten hebben.
Per vergissing bezorgd bij de buren bedoelde ik.
Maar goed die optie vervalt dus.
ZAP!
-
- 5156 berichten
- 3562 stemmen
Verkeerd begrepen. Zal moeten afwachten tot (uiterlijk) dinsdag vrees ik...
Dk2008
-
- 10474 berichten
- 769 stemmen
Ligt inderdaad niet aan bol.com maar postnl heb bijna een week gewacht op een pakket (niet via Bol.com maar goed). Zou eerst de volgende dag bezorgd. Die melding werd weggehaald en er stond alleen nog maar door drukte duurt het langer. Ja ja en maar wachten. En dit was niet de eerste keer.
ZAP!
-
- 5156 berichten
- 3562 stemmen
Ligt inderdaad niet aan bol.com maar postnl heb bijna een week gewacht op een pakket (niet via Bol.com maar goed). Zou eerst de volgende dag bezorgd. Die melding werd weggehaald en er stond alleen nog maar door drukte duurt het langer. Ja ja en maar wachten. En dit was niet de eerste keer.
kappeuter (crew films)
-
- 73647 berichten
- 5860 stemmen
Ik kreeg via BOL een pakket dat door een fietskoerier bezorgd zou worden, maar het pakket raakte zoek.
Na een x aantal dagen heeft BOL het pakket gewoon nogmaals verstuurd en kwam het wel gewoon goed aan, nu via PostNL.
De klantenservice van BOL is altijd wel oplossingsgericht en coulant.
Dk2008
-
- 10474 berichten
- 769 stemmen
The Oceanic Six
-
- 59791 berichten
- 3989 stemmen
Weer wat nieuws: "We hebben je pakje om 15:15 bij je bezorgd" stond in een mail, maar niets in de bus (ook geen briefje o.i.d.) en niemand aan de bel geweest (ik was de hele middag aanwezig) . Contact opgenomen op de site en door ene Mireille (of zo) gevraagd of ik tot dinsdag wil afwachten... de status van de bestelling ('bezorgd') kunnen ze zogenaamd niet aanpassen. Gelukkig had ik nog niet betaald.
Is dit een handigheidje bij drukte bij Postnl om het zo te doen lijken of ze goed op schema liggen of zo?
En zijn er meer users hier met dezelfde ervaring?
(een tweede pakketje - 1 dvd van een andere verkoper via Bol - is nog 'onderweg')
Heb ik ook al eens meegemaakt. Soms scannen ze geloof ik zo'n hele bus vooraf en gaan dan pas bezorgen. Dikke kans dat je na het weekend alsnog je pakje krijgt. Het is wel schandalig en misleidend, maar al die bezorgbedrijven zijn tegenwoordig triest in handelen en communiceren. En dan is PostNL nog veruit de beste van die bedrijven.
Het heeft overigens niks met bol.com te maken, zij hebben de bestelling gewoon op de post gedaan.
The Oceanic Six
-
- 59791 berichten
- 3989 stemmen
Ik kreeg via BOL een pakket dat door een fietskoerier bezorgd zou worden, maar het pakket raakte zoek.
Na een x aantal dagen heeft BOL het pakket gewoon nogmaals verstuurd en kwam het wel gewoon goed aan, nu via PostNL.
Klopt, heb ik ook wel eens gehad ja. Bol wil klanttevredenheid, dan verzenden ze vaak na een paar dagen iets opnieuw. Heb wel eens het originele pakketje na 1, 2 weken dan alsnog ontvangen, had ik plots 2x dezelfde film. Maar dat is niet mijn fout, ik heb als klant gewoon recht op een tijdig geleverd product.
ZAP!
-
- 5156 berichten
- 3562 stemmen
Heb ik ook al eens meegemaakt. Soms scannen ze geloof ik zo'n hele bus vooraf en gaan dan pas bezorgen. Dikke kans dat je na het weekend alsnog je pakje krijgt. Het is wel schandalig en misleidend, maar al die bezorgbedrijven zijn tegenwoordig triest in handelen en communiceren. En dan is PostNL nog veruit de beste van die bedrijven.
Het heeft overigens niks met bol.com te maken, zij hebben de bestelling gewoon op de post gedaan.
kappeuter (crew films)
-
- 73647 berichten
- 5860 stemmen
Een paar minuten later krijg ik alle vier de titels in de bus (gedonderd, kan ik wel zeggen); een man liep met een lading pakjes onder de arm een aantal huizen in de straat langs... nou ja, binnen is binnen!
Bij je pa bedoel je? Anders klopt het verhaal niet meer.
ZAP!
-
- 5156 berichten
- 3562 stemmen
Bij je pa bedoel je? Anders klopt het verhaal niet meer.
ZAP!
-
- 5156 berichten
- 3562 stemmen
Kreeg net een mail met de vraag "hoe ging het?" Dat zouden verdomme toch moeten weten nu...
kappeuter (crew films)
-
- 73647 berichten
- 5860 stemmen
Kreeg net een mail met de vraag "hoe ging het?"
Is natuurlijk een automatische standaardmail nadat je contact hebt gehad met de klantenservice. Rustig.
Niet als een door foutieve scan de status (eerst) niet klopte.
Ze lezen vast dit forum niet.
ZAP!
-
- 5156 berichten
- 3562 stemmen
Is natuurlijk een automatische standaardmail nadat je contact hebt gehad met de klantenservice. Rustig.
Niet als een door foutieve scan de status (eerst) niet klopte.
Deze mix-up was voor mij weer iets nieuws en ik had ook al een tijd niet meer iets besteld, maar reageren op zo'n mail heb ik dan geen zin meer in.
kappeuter (crew films)
-
- 73647 berichten
- 5860 stemmen
De status was toch eerst ten onrechte 'bezorgd'. Hoe moet BOL dan weten of je het pakketje nu daadwerkelijk hebt gehad, behalve als jij dat nu zelf aangeeft?
Ik vind het volstrekt normaal en attent overkomen als ze het nog even bij je checken.
Maar ik denk dat het een automatische mail is na ieder contact met de klantenservice.
Dan willen ze even weten of het probleem inmiddels is opgelost, of dat er nog actie moet worden ondernomen.
Of had je ook met de PostNL klantenservice contact gehad?
Ik snap eigenlijk niet dat je een probleem hebt met die mail.
Wie hier aan het stuntelen is is PostNL, niet BOL.com.
ZAP!
-
- 5156 berichten
- 3562 stemmen
ZAP! De status was toch eerst ten onrechte 'bezorgd'. Hoe moet BOL dan weten of je het pakketje nu daadwerkelijk hebt gehad, behalve als jij dat nu zelf aangeeft?
EN IK BEN RUSTIG, JA!? Grapje hoor.
P.s.:
Ik snap eigenlijk niet dat je een probleem hebt met die mail.
Wie hier aan het stuntelen is is PostNL, niet Bol.com.
kappeuter (crew films)
-
- 73647 berichten
- 5860 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 73647 berichten
- 5860 stemmen
Bol.com onder vuur na klachten van verkopers, ACM doet onderzoek | Binnenland | AD.nl
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) doet onderzoek naar webwinkel bol.com, die haar kantoor in Utrecht heeft gevestigd. Volgens de concurrentietoezichthouder zijn er signalen dat het bedrijf zichzelf en bepaalde ondernemers voortrekt, ten koste van andere verkopers op het platform.
The Oceanic Six
-
- 59791 berichten
- 3989 stemmen
Bij bol.com op hun voorpagina dus al de hele week een oerlelijke spelfout op een reclamebanner.
DVD & blueray
blue ipv blu en ook geen koppelstreepje tussen blu en ray.
En dat is dan de grootste verkoopsite van ons land.
kappeuter (crew films)
-
- 73647 berichten
- 5860 stemmen
Wat ook raar is dat ze tegenwoordig Bol. heten. De url is nog wel bol.com maar in het logo staat er nu bol.
Bol.com trekt staart in - RetailDetail NL
In de volksmond zal men gewoon Bol.com blijven zeggen.
kappeuter (crew films)
-
- 73647 berichten
- 5860 stemmen
BOL gaat de prijs verhogen voor Select:
Op 01-04-2025 wordt jouw Select verlengd en ga je 14.99 euro betalen voor je Select-jaarlidmaatschap.
Tzt maar even bepalen of het dan voor mij dan nog uit kan. Zoveel bestel ik nou ook weer niet en dit kan betekenen dat ik het Select abonnement ga opzeggen en omdat ik toch al Prime heb, dat ik meer bij Amazon ga bestellen voor bestellingen onder de 20 euro.
Avondbezorging is vaak wat meer shabby en ik heb wel meegemaakt dat het niet waargemaakt wordt en dat de bestelling naar de volgende dag gaat.
thunderball
-
- 5719 berichten
- 1377 stemmen
BOL gaat de prijs verhogen voor Select:
Tzt maar even bepalen of het dan voor mij dan nog uit kan. Zoveel bestel ik nou ook weer niet en dit kan betekenen dat ik het Select abonnement ga opzeggen en omdat ik toch al Prime heb, dat ik meer bij Amazon ga bestellen voor bestellingen onder de 20 euro.
Avondbezorging is vaak wat meer shabby en ik heb wel meegemaakt dat het niet waargemaakt wordt en dat de bestelling naar de volgende dag gaat.
Bedankt voor je bericht!
Ik besefte daardoor dat mijn overleden vrouw nog steeds lid was van select. Meteen gekeken en eind van de maand zou het weer voor een jaar worden verlengd. Oef! Net op tijd dus opgezegd!