Bart Smit
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Steeds vaker blijkt ook Bart Smit veel goede films voor een scherpe prijs (al v.a. 5 euro) te hebben, zo heb ik laatst nog Dead Or Alive 2 van Miike voor 5 euro daar gekocht:
En zag ook The Bronx Tale (met oa Robert de Niro) liggen voor 5 euro, en ook films als Asterix en Obelix voor een lage prijs liggen en "uiteraard" vele andere "kinderfilms".
Dus als ik jullie was zou ik me wat vaker in de speelgoed winkels begeven, want dit waren volgens mij geen uitzonderingen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Oja zag ook nog de films Black Mask (met Jet Li) en Who am I ( met Jackie Chan) in 1 box liggen voor 7.95 liggen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Om de topic maar in leven te houden voeg ik er nog maar wat titels aan toe:
Once we were Wariors - 5 euro
Nixon - 5 euro
Never ending story 1 - 7.50 euro
Never ending story 2 - 7.50 euro
asheng
-
- 140 berichten
- 158 stemmen
die goedkope dvd's zijn vaak van slechte kwaliteit.
kocht bijvoorbeeld ook the never ending story...bleek gewoon stereogeluid te zijn...wel jammer.
die goedkope dvd's zijn leuk voor diegene die dvd kopen om alleen maar die film te zien en niet direct voor kwaliteit gaan
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
kocht bijvoorbeeld ook the never ending story...bleek gewoon stereogeluid te zijn...wel jammer.
Maar bepaald niet verwonderlijk gezien het jaar van uitbreng. Toen die uitging werden films hooguit in Dolby Stereo uitgebracht, dus als je dat 'stereo'-spoor gewoon door je Dolby Pro Logic decoder jast, heb je de originele bioscoopmix. Niets mis mee toch?
asheng
-
- 140 berichten
- 158 stemmen
whuahaha zo kan je het ook bekijken. maar idd..is een oude film, dus niet zo verwonderlijk. dat krijg je vaak met goedkope dvd's...daar worden de films vaak niet speciaal voor aangepast.
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
die goedkope dvd's zijn vaak van slechte kwaliteit.
die goedkope dvd's zijn leuk voor diegene die dvd kopen om alleen maar die film te zien en niet direct voor kwaliteit gaan
Dat is niet waar ik kocht bijvoorbeeld donnie brasco voor 6 of 7 euro en die was dus wel van zeer goede kwaliteit 5.1 en nog een aantal extra's
Epitaph
-
- 466 berichten
- 3436 stemmen
Basic Instinker SE voor maar €7,--.
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
Basic Instinker SE voor maar €7,--.
Serieus? 
Treht
-
- 290 berichten
- 343 stemmen
Dat is niet waar ik kocht bijvoorbeeld donnie brasco voor 6 of 7 euro en die was dus wel van zeer goede kwaliteit 5.1 en nog een aantal extra's
Ik heb die ook, en anderen met mij, en de laatste 20min loopt het geluid asynchroom. Misschien is het inmiddels verholpen bij een nieuwe druk.
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
Basic Instinct lag er bij ons al niet meer 
Epitaph
-
- 466 berichten
- 3436 stemmen
Basic Instinct lag er bij ons al niet meer 
Hier in Oldenzaal nog steeds.
Jonkman
-
- 61 berichten
- 203 stemmen
Bij mij in Hoogeveen, Lord of the rings deel 1 (video band) voor maar 2 euro.
V
-
- 8369 berichten
- 3362 stemmen
Je bedoelt vijf euro neem ik aan?! (anders ben je flink genaaid
)
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Je bedoelt vijf euro neem ik aan?! (anders ben je flink genaaid
)
Owja, dat bedoel ik 
Ik zat ff te twijfelen 
Maar ik heb em niet zelf gekocht, nog niet 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Waarom is die nu zo goedkoop? Zit er een betere dvd aan te komen?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Waarom is die nu zo goedkoop? Zit er een betere dvd aan te komen?
Dat weet ik niet, maar ik heb hem al een poosje hier vandaan, en hij is echt optimaal. Belgen betalen hier trouwens ook geen verzendingskosten. Makkelijk.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
The Ice Storm €3,00
Cotton Club €3,00
Out of Africa €4,00
The Godfather: Part I €7,00
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
In Dordrecht minstens 50% korting op alles.
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Op de site is het aanbod drastisch verminderd.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Ed Wood is €4,00!
helaas niet in de winkel waar ik kom of op de website