menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Axelmusic.com (inmiddels failliet)

zoeken in:
Nu er geen beweging zit in de situatie rondom DVDPacific.com, is Axelmusic.com misschien een goed alternatief.

De site: Axelmusic.com

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://img683.imageshack.us/img683/1429/axelmusic.png

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Kenmerken o.a:
- betalen in €
- levertijd ca. 3 werkdagen (via UK)
- alleen porto per item

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://img263.imageshack.us/img263/3175/axelmusic2.png

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ik heb er wel eens wat proberen te bestellen, maar het lukte niet. Prijzen zijn wel oké, veel mooie dvd's ook.

Leuk aanbod, leuke prijzen!
Eventjes snel '300' (HD-DVD & DVD combi) besteld, was 4.- kwijt, geen verzendkosten zelfs bij deze aanbieding. Dat is nog eens mooi

Is wel R1 zo te zien.

Nope, bij 300 staat regiovrij. En als het anders blijkt maakt het ook niet uit, heb een regiovrije dvd speler al in de bestelling staan .

Ik dus niet

Dear customer,

For the past 10+ years, we have enjoyed every minute of serving you and all our other valued customers from all over the world.

In a pursuit to be one of the biggest entertainment stores out there we feel we might have let ourselves go a little bit. We haven't offered the same kind of 'old school' service that we're known for. Delivery times have increased too much for our liking and we do not feel that we have lived up to our original vision recently.

THIS IS NOW GOING TO CHANGE!
We don't want to be the biggest anymore if our level of service suffers. What we want is to create a healthy business where customers can get the best possible service on the web combined with fast and hassle-free shipping and competitive pricing. That is the new Axel vision.

To do this we've had to remove the option of paying in Euro, British Pounds and Swedish Kronor, but the option to see the pricing in said currencies will remain as will Norske Kroner, Svenska Kronor, Danske Kroner, Australian Dollar and Swiss Franc display currencies. We will be passing on the savings from currency conversions and bank fees to you, our valued customer. So even if you pay a small percentage to your bank for a currency conversion, the overall product prices will now be lower than before! We now accept payment in Canadian and American Dollars only.

To make this change easier for our customers, we have lowered the freight cost on all orders. So for a limited time you will pay just $0.69 per 100 grams of freight! That's more than 50% off!

OVERALL FASTER DELIVERY
We realize that our Toronto warehouse experiences the fastest delivery transit times – with customers sometimes getting their packages in just 2-4 weekdays! Therefore we have taken steps to ship – and stock - a lot more titles from this warehouse. We've also lowered the days when a package can be declared lost in the mail (from 28 days down to 21). Soon we will also have a new faster routing in place from our New York warehouse.

We will continue to stock releases as early as possible, often ensuring delivery on or before the release North American release date. We will also continue to do our best to stock and ship games as early as possible as well, as we realize a bit part of gaming is to be able to play the games with your friends as soon as they're released.

PERSONAL CUSTOMER SERVICE IMPROVEMENTS
Soon you will be able to live chat directly with our customer service staff from within our website. Fast, friendly and personable service has always been our forte and with our new live chat you will be able to have your questions answered immediately and continue with your shopping without a day's delay. Because our HQ is located in Toronto, Canada, the time difference from our European customers also means we'll be online to assist you with your shopping needs when you need us, not just when most people are busy with work and may not be able to access the site!

I strongly feel that these changes will create a better place for you to securely shop for all your North American movie and gaming needs I hope you feel the same way too.

On behalf of all your Axel staff and myself

Oke... mooi.

Ik kreeg onlangs ook zo'n mail met korting. Natuurlijk wel gebruik van gemaakt

Hoe zijn nu de portokosten naar NL bij Axelmusic?

chevy93 schreef:
Ik dus niet
Foei! Een beetje filmfan is regio- en zone- vrij naar mijn idee.

Nog 12 uur te gaan voor 1 cent verzendkosten per dvd.

brucecampbell schreef:
Nog 12 uur te gaan voor 1 cent verzendkosten per dvd.
Bedankt voor de tip; maar verzendkosten waren € 0,05.

Dogie_Hogan schreef:
(quote)
Bedankt voor de tip; maar verzendkosten waren € 0,05.

Ik denk dat het per 100gr, 1 cent is.

Order weer ingetrokken. Was elders inkl. porto toch nog goedkoper.

Iemand een coupon of zoiets?

Kom nog altijd hele leuke dingen tegen voor aantrekkelijke prijzen. Nu ook weer een double feature binnengesleept voor iets onder de 5.- (inclusief verzendkosten). Op 3 juli besteld, op 6 juli ging het de deur uit en op 13 juli heb ik het ontvangen. Prima!

Axelmusic is failliet!
Voor mij is dit het slechtste nieuws van het jaar. Ik zal ze missen.
PlanetAxel
Dat wordt weer balen met die woekertaksen van de douane in de toekomst. Tenzij iemand een Europese onlineshop kent die ook importeert vanuit de VS?

Damn... !!!

Da's balen. DVDPacific. com is sinds de overname ook al onbetrouwbaar adres geworden. En met cdwow.nl heb ik helaas alleen maar slechte ervaringen.
Porto bij Amazon.com is extreem hoog, ook maar overslaan. Idem porto via Ebay.com.

Doe echter wel meer zaken met de (US-) traders van Play.com en Amazon-UK als laatste strohalmen.
Tot nu toe nog nooit inklaargedoe gehad.

Volgens mij kan ik met deze hobby wel stoppen als Play er niet meer zou zijn.

Een alternatief voor Amazon en Amazon UK (minimum afname 25 GBP om porto-vrij te kunen kopen) is Amazon Duitsland.

Daar is het minimum bedrag € 20,-, dat scheelt, en je kan er veel van de bij Amazon UK aangeboden spullen evengoed vinden.
Soms zelfs goedkoper. en gegarandeerd geen inklaringskosten etc.
Snelle levertijden ook nog.

Play.com blijft ook een van mijn favorieten.
CDWow is te duur geworden (met af en toe een uitzondering)

Met traders van Amazon UK en Play.com heb ik zelf ook goede ervarigen.
Portokosten van die aanbieders vallen ook goed mee.

Zavi.nl heeft soms verrassend lage prijzen voor DVD's en Blu-rays., maar aanbod is beperkt.

Dogie_Hogan schreef:
Da's balen.
Doe echter wel meer zaken met de (US-) traders van Play.com en Amazon-UK als laatste strohalmen.
Tot nu toe nog nooit inklaargedoe gehad.

Volgens mij kan ik met deze hobby wel stoppen als Play er niet meer zou zijn.

Play USA is er ook al niet meer.
Have Playusa gone? | AVForums.com - UK Online
En Amazon UK en DE hebben normaal geen US DVDs, die moeten geïmporteerd worden.
Het is om zeep.

Com Com, we can still play

En wellicht gaat Amazon.nl nog wat positiefs opleveren wanneer het eindelijk van start gaat.

Brix schreef:
Com Com, we can still play

En wellicht gaat Amazon.nl nog wat positiefs opleveren wanneer het eindelijk van start gaat.

Als je www.play.com bedoelt, daar koop ik regio 2 dvds, maar geen regio 1.
Er is inderdaad nog wel www.amazon.com maar er is in dit geval de douaneterreur, zeker in België.
Ik heb me destijds blauw betaald. Op vrijwel alle pakjes van 10 EUR waarde 11 EUR taksen en twee maanden wachttijd, althans in België. Om van een aantal op mysterieuze wijze verdwenen grotere bestellingen maar te zwijgen.
De Post heeft mij voor dit laatste wel een vergoeding gegeven. Van de Post zelf dus geen kwaad woord. Geloof me, toen ik Axelmusic ontdekte was dit een zegen.
Ik hoop dat die vrijstelling tot een waarde van 22 EUR (exclusief verzendingskosten) er nu daadwerkelijk is.

@ Mac Hammer Fan

Ja, is mij ook al overkomen met zendingen van Amazon.com.
Daar vergaat je de zin wel van.

Maar ik doelde op de geplande nieuwe tak van Amazon - Amazon.nl (Nederland dus) die deze zomer van start zou moeten gaan(al moet ik het nog zien voordat ik het geloof)

Dat zou als het goed is betekenen : geen invoerrechten, en lage- of geen portokosten.

Damn, zonde dit, hele fijne site voor met name criterions. Wacht zelfs nog op twee pakketjes, die gelukkig wel voor 18 juni verzonden zouden zijn.

@Brix
ik denk dat Amazon.nl alleen regio 2 zal verkopen zoals Amazon.uk en Amazon.de en anders zal het aanbod van R1 wel heel beperkt zijn. Nieuwe films in R1 interesseren mij niet, die komen wel uit R2, maar zeldzame oude parels zoals "La Notte dei Diavoli" van Giorgio Ferroni of "Child's Play (1972)" van Sidney Lumet wel.

Dogie_Hogan schreef:
Porto bij Amazon.com is extreem hoog, ook maar overslaan. Idem porto via Ebay.com.

Wat vind jij extreem hoog?
Er zijn genoeg aanbieders te vinden die verschepen voor 6US$, dat vind ik betaalbaar.

russiandvd-usa is zelfs maar 4,99 US$ (nog geen 4 euro), get_importcds en redtagmarket komen bij mij in elk geval altijd aan en liggen ook rond die prijs. Voor Amerikaans eimport gebruik ik eigenlijk zonder uitzondering eBay. Ik bestel altijd maar 1 item per keer, dat zou je kunnen weerhouden.

Mac Hammer Fan schreef:
@Brix
zeldzame oude parels zoals "La Notte dei Diavoli" van Giorgio Ferroni of "Child's Play (1972)" van Sidney Lumet wel.

Ik begrijp het.

Voor het echt moeilijk te vinden werk kun je overigens vaak slagen bij ioffer.com

NIGHT OF THE DEVILS - RARE EURO VAMPIRE HORROR 1972 DVD for sale - ioffer.com

Brix schreef:
(quote)

Ik begrijp het.

Voor het echt moeilijk te vinden werk kun je overigens vaak slagen bij ioffer.com

NIGHT OF THE DEVILS - RARE EURO VAMPIRE HORROR 1972 DVD for sale - ioffer.com

Deze moet ik niet hebben hoor. Dat is een bootleg met ingebrande Japanse ondertitels, getrokken van een laserdisc. In september komt de blu-ray uit, een release van Raro Video. Regio 1. Dat zal top zijn!

Aha, dan was deze a.h.w. horror in meervoud voor jou geweest

(ik moet er zelf ook niet aan denken dat ik heel de film door Japanse ondertitels in beeld zou krijgen, haha)

Ik vond ze altijd erg duur, vooral als de verzendkosten er nog bijkwamen.
Daarom bestelde ik er eigenlijk alleen maar als ze de aktie zonder verzendkosten hadden.
Niet echt een gemis wat mij betreft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:00 uur

geplaatst: vandaag om 23:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.