• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.953 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.983 gebruikers
  • 9.370.755 stemmen

Beste / goorste films voor Gorehounds

zoeken in:

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Twee bloederige Japanse films. Ik vond ze beide niet te best, maar de eerste is zeker bloederig, die tweede twiijfel ik even over:

Kichiku dai Enkai

Organ

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

Organ heeft best wat (knullige) gore ja.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Organ heb ik zelf nog niet veel over gehoord, ze staan nu genoteerd op mijn wishlist. En ze worden toegevoegd in de bovenstaande lijst.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Knullige gore kan soms best goed werken, bedoel je met knullige gore Low/No Budget gore of gewoon slecht uitgewerkte gore ?

Ligt qua low budget gore ook aan het soort film, bij Braindead werkt het maar bij een serieuze eng bedoelde film denk ik niet dat het zal werken.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

't Is Low Budget in de zin van romelig camerawerk, groepje vrienden in een schuur. Die uitstraling. Erg onbeholpen en vaag.

Braindead is een gelikte film in vergelijk met die twee Japanners. Maar beide titels liggen voor een prikkie bji de FRS of Fame of zo bijvoorbeeld.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

't Is Low Budget in de zin van romelig camerawerk, groepje vrienden in een schuur. Die uitstraling. Erg onbeholpen en vaag.

Braindead is een gelikte film in vergelijk met die twee Japanners. Maar beide titels liggen voor een prikkie bji de FRS of Fame of zo bijvoorbeeld.

Echt bij de FRS ? Dan ga ik daar zeker eens kijken voor die 2 titels.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Heeft hier toevallig iemand Faces Of Gore gezien, of de sequels ? In tegenstelling tot Faces Of Death schijnt in Faces Of Gore alles echt te zijn. En bij Faces Of Gore geeft een persoon commentaar, die overal grappen over maakt etc. Ik heb zelf de Faces Of Gore serie nog niet gezien.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Die Hard,Willis schreef:

(quote)

Echt bij de FRS ? Dan ga ik daar zeker eens kijken voor die 2 titels.

Bij Fame in Amsterdam weet ik het zeker. Kichiku dai Enkai ligt (lag?) er voor 5 euro in de bakken. Organ is ook niet duur, heb ik zelf bij de FRS vandaan.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

(quote)
Bij Fame in Amsterdam weet ik het zeker. Kichiku dai Enkai ligt (lag?) er voor 5 euro in de bakken. Organ is ook niet duur, heb ik zelf bij de FRS vandaan.

Oke bedankt. Ons FRS filiaal is alleen niet zo groot, maar wie weet.

maerk

• 4249 berichten
  • 2702 stemmen

Hey, ik ben niet echt een gorehound dus misschien vinden jullie deze film niet zo goor...maar ik wel!!

The Fly

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

maerk schreef:

Hey, ik ben niet echt een gorehound dus misschien vinden jullie deze film niet zo goor...maar ik wel!!

The Fly

Ik zal hem vanavond toevoegen samen met wat andere titels!

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Blood Sucking Freaks

Irreversible

En hier een lijst met al de officiele video nasties,

http://www.imdb.com/keyword/video-nasty/?sort=date

Hopenlijk heb je er wat aan...

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

niethie schreef:

Blood Sucking Freaks

Irreversible

En hier een lijst met al de officiele video nasties,

http://www.imdb.com/keyword/video-nasty/?sort=date

Hopenlijk heb je er wat aan...

Blood Sucking Freaks en Irreversible worden ook vanavond toegevoegd. De video nasties lijst zal ik binnekort doorspitten en dan komen de gore films erbij.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Irreversible, wat is daar nou goor aan?

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Weet ik niet, ik heb de film zelf niet gezien. Maar als de users het zeggen komt de film in de lijst.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Die Hard,Willis schreef:

(quote)

Weet ik niet, ik heb de film zelf niet gezien. Maar als de users het zeggen komt de film in de lijst.

Vreemd principe, dus als ik hier een schattige musical noem waarvan jij de titel niet kent zet je 'm op de lijst? Neem van mij aan dat Irreversible helemaal niets te zoeken heeft op een filmlijst voor gorehounds.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

(quote)
Vreemd principe, dus als ik hier een schattige musical noem waarvan jij de titel niet kent zet je 'm op de lijst? Neem van mij aan dat Irreversible helemaal niets te zoeken heeft op een filmlijst voor gorehounds.

Daar heb je ook weer gelijk in. Oke dan komt Irreversible niet op de lijst.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

@ Mochizuki Rokuro: Je kan natuurlijk niet alle films gezien hebben, dus een beetje vertrouwen op andere MM-users kan denk ik geen kwaad. Feit is wel dat iedereen andere grenzen heeft + het begrip "goor" anders invult. Maar ik ben het met je eens, Irréversible is (op één scène na) alles behalve goor.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

MIsschien moet je de mening van anderen even afwachten. Ik ben ook maar één van de users (met een mening ), maar ik ga ervan uit dat je splatter en zo op je lijst wil, vampiers, bloodsucking freaks en zo. In Irreversible zit wel een scene dat je even de ogen sluit, maar die zit in een willekeurige misdaadfilm ook. Vandaar.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Halcyon schreef:

@ Mochizuki Rokuro: Je kan natuurlijk niet alle films gezien hebben, dus een beetje vertrouwen op andere MM-users kan denk ik geen kwaad.

Ja dat begrijp ik natuurlijk ook. Ik zal het vertrouwen ook niet beschamen, maar we kunnen wel met zijn allen op die lijst kijken. Staat Scanners eigenlijk al opde lijst, over ontploffende hoofden gesproken.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Scanners staat er nog niet op, maar dat is ook weer zoiets. Geweldige film maar ik vond er niet veel goors aan buiten die ene scene. Maar van mij mag de film er best op want jij vind de film wel weer goor.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Die Hard,Willis schreef:

Scanners staat er nog niet op, maar dat is ook weer zoiets. Geweldige film maar ik vond er niet veel goors aan buiten die ene scene. Maar van mij mag de film er best op want jij vind de film wel weer goor.

Nee hoor, eigenlijk ook alleen die ene scene. Maar ik denk dat je zo meer films op de lijst hebt en krijgt. Van mij hoeft-ie er niet op, het maakt voor mij wel je criterium wat duidelijker.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Heb je dan een idee hoe ik de lijst dan het beste kan samenstellen ?

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Zoals nu lijkt me een goed idee. Er worden titels gesuggereerd en dan kan er gediscussieerd worden over het feit of ze al dan niet goor genoeg zijn. Niet?

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Ja vind ik ook. En je kunt trouwens beter naar Halcyon luisteren dan naar mij, want hij heeft er veel meer kijk op dan ik.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Halcyon schreef:

Zoals nu lijkt me een goed idee. Er worden titels gesuggereerd en dan kan er gediscussieerd worden over het feit of ze al dan niet goor genoeg zijn. Niet?

Heel goed idee Halcyon.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Ik heb de film zelf niet gezien niethie. Maar wat is dan zo goor als ik vragen mag, wat vond jij goor ?

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Heb je de film wel gezien ?? twee verschrikkelijk gruwelijke scenes, ik ben een hoop gewend maar vooral door de grote doses realisme die de film bevatte kwam het zo hard over ,net zolang met een brandblusser op iemands hoofd slaan tot er niets meer van over is en een verkrachtingscene van ruim tien minuten waarna de vrouw ook nog eens helemaal (tot bloedens toe) in elkaar wordt geschopt en dan die enge sfeer die er heerst, nee wat mij betreft hoort Irreversible er absoluut tussen te staan...

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Ik zal hem binnekort ook maar eens gaan kijken dan Het lijkt me niet zozeer een splatterfest maar ik denk dat het door de groezelige sfeer bruut en goor overkomt. Als ik jou tekst lees.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Maar dat buiten beschouwing gelaten heeft iedereen zijn eigen grenzen qua gore. Ik kan heel veel hebben, en ik kan me geen film voor de geest halen die me geshockeerd heeft. Maar anderen die vinden mischien sneller wat goor.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.