- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Welke films + hoeveel films uit de Top 250 heb je in bezit?
Welke films + hoeveel films uit de Top 250 heb je in bezit?
606
-
- 23784 berichten
- 11825 stemmen
vraagje aan jullie MM ers.
welke films en hoeveel heb je er in je bezit.
ik heb er 23 en op volgorde gezet
Shawshank Redemption, The (1994)
Godfather, The (1972)
Godfather: Part II, The (1974
Pulp Fiction (1994)
Scarface (1983)
C'era una Volta il West (1968)
Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003
Usual Suspects, The (1995)
Buono, il Brutto, il Cattivo, Il (1966)
Goodfellas (1990)
American History X (1998
Gladiator (2000)
Once upon a Time in America (1984)
Matrix, The (1999)
Untergang, Der (2004)
Casino (1995)
Man on Fire (2004)
Alien (1979)
Godfather: Part III, The (1990)
Aliens (1986)
Bound by Honor (1993)
True Romance (1993)
Untouchables, The (1987)
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Naar mijn weten is er al een dvd topic en je kan ook in je profiel een lijst maken die andere kunnen zien.
606
-
- 23784 berichten
- 11825 stemmen
Naar mijn weten is er al een dvd topic en je kan ook in je profiel een lijst maken die andere kunnen zien.
ik heb gecheckt en alleen maar welke je gezien hebt en niet werkelijk in bezit.
en zo is het ook leuk neem ik aan.
606
-
- 23784 berichten
- 11825 stemmen
niemand die hier zijn films wil plaatsen die ze hebben in hun collectie van toplijst 250.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
even snel gekeken, zover ik kan oordelen heb ik 160 dvd's in bezit die in deze top 250 staan, de overige die ik niet in bezit heb wil ik op een paar na ook niet echt aanschaffen.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Waarom ook niet .
The Shawshank Redemption
Pulp Fiction
The Green Mile
Once upon a Time in the West
Seven vhs
The Lord of the Rings 1, 2 en 3
Scarface
One Flew over the Cuckoo's Nest
Schindler's List vhs
The Good, the Bad and the Ugly
American History X
The Pianist
Gladiator
American Beauty
Saving Private Ryan vhs
Casablanca
Life Is Beautiful
It's a Wonderful Life
Donnie Darko
Léon vhs
Braveheart
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Star Wars Alle delen
Novecento
Trainspotting
Das Boot vhs
Warriors vhs
The Treasure of the Sierra Madre
The Deer Hunter
L.A. Confidential vhs
For a Few Dollars More
The Notebook
The Big Lebowski
Lost Highway vhs
The Sixth Sense vhs
Indiana Jones 1 en 3
Soldaat van Oranje
Alien vhs
Papillon
The Great Escape
The Big Sleep
Life of Brian
De Leeuwekoning
The Maltese Falcon
The General
12 Monkeys vhs
The Untouchables vhs
Some Like It Hot
Unforgiven vhs
Bang, Bang, You're Dead vhs
The Wild Bunch
Dances with Wolves
Ben-Hur vhs
The Elephant Man
Meschien dat ik er 2 of 3 ben vergeten. Aardig wat dus. Als we ook naar IMDb kijken komen:
Terminator 2: Judgment Day
The Princess Bride
The Graduate
Gone with the Wind
Bride of Frankenstein
Frankenstein
Walk the Line
Er nog bij. Dus zo ongeveer 67 films. Ben er best trots op.
606
-
- 23784 berichten
- 11825 stemmen
netjes veron35
even snel gekeken, zover ik kan oordelen heb ik 160 dvd's in bezit die in deze top 250 staan, de overige die ik niet in bezit heb wil ik op een paar na ook niet echt aanschaffen.
dat is ook niet mis
Film Pegasus (moderator films)
-
- 30449 berichten
- 5199 stemmen
Ik heb er 69 in totaal:
Shawshank redemption
Godfather
Pulp Fiction
C'era una volta il west
Se7en
Scarface
One flew over the cuckoo's nest
Usual suspects
Il buono, il brutto, il cattivo
Goodfellas
American History X
Gladiator
Reservoir dogs
Shichinin no Samurai
Fight club
American Beauty
Requiem for a dream
Heat
Saving private Ryan
Casablanca
Apocalypse now
La vita è bella
The matrix
Donnie Darko
Sen to chihiro no kamikakushi
Taxi Driver
Léon
A clockwork orange
Festen
Braveheart
The shining
Der Untergang
Star wars V
The butterfly effect
The deer hunter
Psycho
Platoon
Casino
Man on fire
Fargo
The Big Lebowski
Alien
Million dollar baby
Carlito's way
Pirates of the Caribbean
Star Wars VI
Lilja 4-ever
The sixth sense
Star Wars IV
Raiders of the lost ark
Aliens
Kill Bill vol 1
The lion King
Life of Brian
The thing
The Untouchables
Hable con ella
Kill Bill vol 2
Unforgiven
Finding Nemo
The game
Ray
Gegen die Wand
Shrek
Lost in Translation
Rain Man
Ben Hur
The longest day
Indiana Jones and the last crusade
JFK
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Shawshank Redemption, The (1994)
Godfather, The (1972)
Godfather: Part II, The (1974)
Pulp Fiction (1994)
Green Mile, The (1999)
Se7en (1995)
Scarface (1983)
One Flew over the Cuckoo's Nest (1975)
Usual Suspects, The (1995)
Goodfellas (1990)
American History X (1998)
Cidade de Deus (2002)
Pianist, The (2002)
Reservoir Dogs (1992)
Silence of the Lambs, The (1991)
Fight Club (1999)
Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, Le (2001)
American Beauty (1999)
Once upon a Time in America (1984)
Forrest Gump (1994)
Requiem for a Dream (2000)
Heat (1995)
Rear Window (1954)
Bin-jip (2004)
Saving Private Ryan (1998)
Casablanca (1942)
12 Angry Men (1957)
Sunset Blvd. (1950)
Salaire de la Peur, Le (1953)
Vita È Bella, La (1997)
It's a Wonderful Life (1946)
Donnie Darko (2001)
Hotel Rwanda (2004)
Amores Perros (2000)
North by Northwest (1959)
Taxi Driver (1976)
Vertigo (1958)
Memento (2000)
Snatch. (2000)
Léon (1994)
Clockwork Orange, A (1971)
Festen (1998)
Double Indemnity (1944)
Who's Afraid of Virginia Woolf? (1966)
Braveheart (1995)
Shining, The (1980)
Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
Mar Adentro (2004)
Untergang, Der (2004)
Magnolia (1999)
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and ... (1964)
Novecento (1976)
Trainspotting (1996)
Third Man, The (1949)
Diaboliques, Les (1955)
Raging Bull (1980)
Chinatown (1974)
Donnie Brasco (1997)
Deer Hunter, The (1978)
L.A. Confidential (1997)
Psycho (1960)
Citizen Kane (1941)
Dog Day Afternoon (1975)
Platoon (1986)
Casino (1995)
Man on Fire (2004)
Notebook, The (2004)
On the Waterfront (1954)
Fargo (1996)
Strangers on a Train (1951)
Big Lebowski, The (1998)
Mulholland Dr. (2001)
Million Dollar Baby (2004)
Carlito's Way (1993)
Lost Highway (1997)
Godfather: Part III, The (1990)
Big Fish (2003)
2001: A Space Odyssey (1968)
Anatomy of a Murder (1959)
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003)
Lilja 4-ever (2002)
Mr. Smith Goes to Washington (1939)
Sixth Sense, The (1999)
Apartment, The (1960)
All about Eve (1950)
Laura (1944)
Blue Velvet (1986)
Straight Story, The (1999)
Happiness (1998)
Papillon (1973)
Deliverance (1972)
8½ (1963)
Big Sleep, The (1946)
Maltese Falcon, The (1941)
Stalag 17 (1953)
True Romance (1993)
Diarios de Motocicleta (2004)
Rebecca (1940)
Night of the Hunter, The (1955)
Cat on a Hot Tin Roof (1958)
Twelve Monkeys (1995)
21 Grams (2003)
Untouchables, The (1987)
Hable con Ella (2002)
Some Like It Hot (1959)
What's Eating Gilbert Grape (1993)
Beautiful Mind, A (2001)
Game, The (1997)
Ray (2004)
Lost in Translation (2003)
Rain Man (1988)
Longest Day, The (1962)
Miller's Crossing (1990)
Truman Show, The (1998)
Sting, The (1973)
Fucking Åmål (1998)
JFK (1991)
119 stuks in totaal, met een aantal nog op mijn verlanglijstje.
best veel eigenlijk!
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
1. Shawshank Redemption, The (1994)
2. Godfather, The (1972)
3. Godfather: Part II, The (1974)
4. Pulp Fiction (1994)
5. Green Mile, The (1999)
6. C'era una Volta il West (1968)
7. Se7en (1995)
8. Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003)
9. Scarface (1983)
10. One Flew over the Cuckoo's Nest (1975)
11. Usual Suspects, The (1995)
12. Buono, il Brutto, il Cattivo, Il (1966)
13. Schindler's List (1993)
14. Goodfellas (1990)
15. Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The (2001)
16. American History X (1998)
17. Cidade de Deus (2002)
18. Pianist, The (2002)
19. Meglio Gioventù, La (2003)
20. Lord of the Rings: The Two Towers, The (2002)
21. Gladiator (2000)
22. Reservoir Dogs (1992)
23. Silence of the Lambs, The (1991)
24. Shichinin no Samurai (1954)
25. Fight Club (1999)
26. Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, Le (2001)
27. American Beauty (1999)
28. Once upon a Time in America (1984)
29. Forrest Gump (1994)
30. Requiem for a Dream (2000)
-
32. Samouraï, Le (1967)
33. Rear Window (1954)
-
-
36. Casablanca (1942)
37. 12 Angry Men (1957)
38. Sunset Blvd. (1950)
-
40. Salaire de la Peur, Le (1953)
41. Apocalypse Now (1979)
42. Vita È Bella, La (1997)
-
44. It's a Wonderful Life (1946)
45. Tengoku to Jigoku (1963)
47. Matrix, The (1999)
48. Donnie Darko (2001)
-
50. Amores Perros (2000)
51. Sen to Chihiro no Kamikakushi (2001)
52. North by Northwest (1959)
53. Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom (2003)
-
55. Taxi Driver (1976)
56. Vertigo (1958)
57. Memento (2000)
-
59. Léon (1994)
60. Clockwork Orange, A (1971)
61. Festen (1998)
62. Stalker (1979)
63. Vozvrashcheniye (2003)
64. Double Indemnity (1944)
65. Ikiru (1952)
66. Who's Afraid of Virginia Woolf? (1966)
-
68. Shining, The (1980)
69. Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)
70. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
71. Simon (2004)
-
73. Paths of Glory (1957)
74. Da Hong Deng Long Gao Gao Gua (1991)
-
76. Untergang, Der (2004)
77. Magnolia (1999)
-
79. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)
80. Novecento (1976)
81. Full Metal Jacket (1987)
-
83. M (1931)
84. Rocco e i Suoi Fratelli (1960)
85. Butterfly Effect, The (2004)
86. Trainspotting (1996)
87. Boot, Das (1981)
88. Third Man, The (1949)
89. Diaboliques, Les (1955)
90. Raging Bull (1980)
91. Chinatown (1974)
92. Killing, The (1956)
-
-
95. Nuovo Cinema Paradiso (1989)
-
97. Donnie Brasco (1997)
98. Deer Hunter, The (1978)
99. L.A. Confidential (1997)
100. Psycho (1960)
101. Citizen Kane (1941)
102. Dog Day Afternoon (1975)
103. Per Qualche Dollaro in Più (1965)
104. Rashômon (1950)
105. Kikujirô no Natsu (1999)
106. Persona (1966)
-
108. Platoon (1986)
109. Casino (1995)
110. Haine, La (1995)
-
112. Kakushi-Toride no San-Akunin (1958)
-
-
-
116. Ladri di Biciclette (1948)
117. Fargo (1996)
-
119. Oldboy (2003)
-
121. Amantes del Círculo Polar, Los (1998)
122. Strangers on a Train (1951)
123. Giornata Particolare, Una (1977)
124. Strada, La (1954)
125. Big Lebowski, The (1998)
126. Mulholland Dr. (2001)
-
128. Million Dollar Baby (2004)
129. Carlito's Way (1993)
130. Lost Highway (1997)
-
132. Yojimbo (1961)
-
-
135. Survive Style 5+ (2004)
-
137. Boondock Saints, The (1999)
138. Godfather: Part III, The (1990)
139. Big Fish (2003)
140. 2001: A Space Odyssey (1968)
-
-
143. Anatomy of a Murder (1959)
144. Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003)
-
-
-
-
-
-
-
-
153. Mou Gaan Dou (2002)
154. Conversation, The (1974)
155. Apartment, The (1960)
156. All about Eve (1950)
-
158. Laura (1944)
159. Raiders of the Lost Ark (1981)
160. Blue Velvet (1986)
161. Straight Story, The (1999)
162. Happiness (1998)
163. Fa Yeung Nin Wa (2000)
164. Trois Couleurs: Rouge (1994)
-
-
-
168. Papillon (1973)
169. Great Escape, The (1963)
170. Deliverance (1972)
-
172. 8½ (1963)
173. Big Sleep, The (1946)
174. Ran (1985)
175. Rio Bravo (1959)
176. Kumonosu Jô (1957)
-
-
179. Soldaat van Oranje (1977)
-
181. Bound by Honor (1993)
182. Modern Times (1936)
183. Maltese Falcon, The (1941)
184. Stalag 17 (1953)
-
186. Thing, The (1982)
187. Diarios de Motocicleta (2004)
188. Hustler, The (1961)
189. Rebecca (1940)
190. Sjunde Inseglet, Det (1957)
-
192. Amarcord (1973)
193. Night of the Hunter, The (1955)
-
195. Cat on a Hot Tin Roof (1958)
196. Man Who Shot Liberty Valance, The (1962)
-
198. Twelve Monkeys (1995)
199. 21 Grams (2003)
-
201. Hable con Ella (2002)
202. Shi Mian Mai Fu (2004)
203. Some Like It Hot (1959)
204. Barry Lyndon (1975)
205. Stalingrad (1993)
-
207. Underground (1995)
-
-
210. What's Eating Gilbert Grape (1993)
-
212. Abre los Ojos (1997)
213. Paris, Texas (1984)
214. Cool Hand Luke (1967)
-
-
217. Locataire, Le (1976)
-
219. Finding Nemo (2003)
-
220. Beautiful Mind, A (2001)
221. Game, The (1997)
222. Ray (2004)
223. Gegen die Wand (2004)
224. Wild Bunch, The (1969)
-
-
-
-
229. Lost in Translation (2003)
-
231. Dances with Wolves (1990)
232. Ben-Hur (1959)
-
234. Elephant Man, The (1980)
-
236. Miller's Crossing (1990)
237. Jacob's Ladder (1990)
-
-
-
-
-
243. Blade Runner (1982)
-
245. Sting, The (1973)
-
247. Indiana Jones and the Last Crusade (1989)
-
-
250. Spartacus (1960)
totaal 175 in bezit, en van de andere 75 zijn er hooguit nog 5 die ik echt wil: Naked, Brief encounter en nog een paar
En uit de tip 150 heb ik er 16:
13. Seppuku (1962)
15. In a Lonely Place (1950)
17. Armée des Ombres, L' (1969)
18. Kind Hearts and Coronets (1949)
22. Ugetsu Monogatari (1953)
23. Notti di Cabiria, Le (1957)
25. Judgment at Nuremberg (1961)
50. Testament des Dr. Mabuse, Das (1933)
51. Akahige (1965)
53. Tsubaki Sanjûrô (1962)
56. Du Rififi chez les Hommes (1955)
65. Odd Man Out (1947)
79. Big Heat, The (1953)
112. It Happened One Night (1934)
123. Cría Cuervos (1976)
137. Lakposhtha Hâm Parvaz Mikonand (2004)
606
-
- 23784 berichten
- 11825 stemmen
nou nou ik val in het niet maar,
2 erbij
Shining, The (1980)
One Flew over the Cuckoo's Nest (1975)
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Wouters, mag ik vragen waar je Kind Hearts and Coronets vandaan hebt?
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
play.com maar als je hem gewoon wil zien, hij zit nu in de pakketservice
Film Pegasus (moderator films)
-
- 30449 berichten
- 5199 stemmen
Ik heb er 69 in totaal:
Shawshank redemption
Godfather
Pulp Fiction
C'era una volta il west
Se7en
Scarface
One flew over the cuckoo's nest
Usual suspects
Il buono, il brutto, il cattivo
Goodfellas
American History X
Gladiator
Reservoir dogs
Shichinin no Samurai
Fight club
American Beauty
Requiem for a dream
Heat
Saving private Ryan
Casablanca
Apocalypse now
La vita è bella
The matrix
Donnie Darko
Sen to chihiro no kamikakushi
Taxi Driver
Léon
A clockwork orange
Festen
Braveheart
The shining
Der Untergang
Star wars V
The butterfly effect
The deer hunter
Psycho
Platoon
Casino
Man on fire
Fargo
The Big Lebowski
Alien
Million dollar baby
Carlito's way
Pirates of the Caribbean
Star Wars VI
Lilja 4-ever
The sixth sense
Star Wars IV
Raiders of the lost ark
Aliens
Kill Bill vol 1
The lion King
Life of Brian
The thing
The Untouchables
Hable con ella
Kill Bill vol 2
Unforgiven
Finding Nemo
The game
Ray
Gegen die Wand
Shrek
Lost in Translation
Rain Man
Ben Hur
The longest day
Indiana Jones and the last crusade
JFK
Net 2 bijgekocht: Raging Bull en Mulholland Drive. 71, da's bijna een derde van de lijst.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
1. Shawshank Redemption, The (1994)
2. Godfather, The (1972)
3. Godfather: Part II, The (1974)
4. Pulp Fiction (1994)
5. Green Mile, The (1999)
6. C'era una Volta il West (1968)
7. Se7en (1995)
8. Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003)
9. Scarface (1983)
10. One Flew over the Cuckoo's Nest (1975)
11. Usual Suspects, The (1995)
12. Buono, il Brutto, il Cattivo, Il (1966)
13. Schindler's List (1993)
14. Goodfellas (1990)
15. Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The (2001)
16. American History X (1998)
17. Pianist, The (2002)
18. Lord of the Rings: The Two Towers, The (2002)
19. Gladiator (2000)
20. Reservoir Dogs (1992)
21. Silence of the Lambs, The (1991)
22. Shichinin no Samurai (1954)
23. Fight Club (1999)
24. Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, Le (2001)
25. American Beauty (1999)
26. Forrest Gump (1994)
27. Heat (1995)
28. Casablanca (1942)
29. Vita È Bella, La (1997)
30. Matrix, The (1999)
31. Donnie Darko (2001)
32. Sen to Chihiro no Kamikakushi (2001)
33. Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom (2003)
34. Snatch. (2000)
35. Clockwork Orange, A (1971)
36. Taxi Driver (1976)
37. Braveheart (1995)
38. Shining, The (1980)
39. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
40. Untergang, Der (2004)
41. Magnolia (1999)
42. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980)
43. Full Metal Jacket (1987)
44. Trainspotting (1996)
45. Raging Bull (1980)
46. Donnie Brasco (1997)
47. Deer Hunter, The (1978)
48. Psycho (1960)
49. Citizen Kane (1941)
50. Dog Day Afternoon (1975)
51. Per Qualche Dollaro in Più (1965)
52. Monty Python and the Holy Grail (1975)
53. Big Lebowski, The (1998)
54. Mulholland Dr. (2001)
55. Godfather: Part III, The (1990)
56. Big Fish (2003)
57. 2001: A Space Odyssey (1968)
58. Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003)
59. Star Wars (1977)
60. Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi (1983)
61. Sixth Sense, The (1999)
62. Kill Bill: Vol. 1 (2003)
63. True Romance (1993)
64. Barry Lyndon (1975)
65. Kill Bill: Vol. 2 (2004)
66. Rain Man (1988)
67. Ben-Hur (1959)
68. Truman Show, The (1998)
606
-
- 23784 berichten
- 11825 stemmen
mooi allemaal zo veel top 250 films
maar ik heb er ook 1 bij
Chinatown (1974)
dus nu heb ik er 26 niet slecht al zeg ik het zelf
daviddoelen
-
- 637 berichten
- 5863 stemmen
1. Shawshank Redemption, The
2. Godfather, The
3. Godfather: Part II
4. Pulp Fiction
5. Green Mile, The
6. C'era una Volta il West
7. Se7en
8. Lord of the Rings: The Return of the King, The
9. Scarface
10. One Flew over the Cuckoo's Nest
11. Usual Suspects, The
12. Buono, il Brutto, il Cattivo, Il
13. Schindler's List
14. Goodfellas
15. Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The
16. American History X
17. Cidade de Deus
18. Meglio Gioventù, La
19. Lord of the Rings: The Two Towers, The
20. Gladiator
21. Reservoir Dogs
22. Silence of the Lambs, The
23. Fight Club
24. Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, Le
25. American Beauty
26. Once upon a Time in America
27. Forrest Gump
28. Requiem for a Dream
29. Heat
30. Rear Window
31. Saving Private Ryan
32. Casablanca
33. 12 Angry Men
34. Apocalypse Now
35. It's a Wonderful Life
36. Idi i Smotri
37. Donnie Darko
38. Hotel Rwanda
39. Amores Perro
40. North by Northwest
41. Fanny och Alexander
42. Vertigo
43. Memento
44. Snatch
45. Lock, Stock and Two Smoking Barrels
46. Léon
47. Clockwork Orange, A
48. Taxi Driver
49. Festen
50. Stalker
51. Who's Afraid of Virginia Woolf?
52. Braveheart
53. Shining, The
54. Eternal Sunshine of the Spotless Mind
55. Simon
56. Paths of Glory
57. Untergang, Der,2004
58. Magnolia
59. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
60. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
61. Novecento
62. Full Metal Jacket
63. Rocco e i Suoi Fratelli
64. Butterfly Effect
65. Trainspotting
66. Boot, Das
67. Third Man
68. Diaboliques, Les
69. Raging Bull
70. Chinatown
71. Killing, The
72. Donnie Brasco
73. Deer Hunter, The
74. L.A. Confidential
75. Psycho
76. Citizen Kane
77. Dog Day Afternoon
78. Per Qualche Dollaro in Più
79. White Heat
80. Platoon
81. Casino
82. Warriors
83. Man on Fire
84. Notebook, The
85. On the Waterfront
86. Fargo
87. Million Dollar Baby
88. In the Name of the Father
89. Strangers on a Train
90. Big Lebowski, The
91. Mulholland Dr.,2001
92. Alien
93. Carlito's Way
94. Lost Highway
95. Strada, La
96. Brief Encounter
97. Boondock Saints, The
98. Godfather: Part III, The
99. 2001: A Space Odyssey
100. Lawrence of Arabia
101. Before Sunrise
102. Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
103. Star Wars
104. Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
105. Lilja 4-ever
106. Great Dictator, The
107. Mr. Smith Goes to Washington
108. Sixth Sense, The
109. Conversation, The
110. Apartment, The
111. All about Eve
112. Raiders of the Lost Ark
113. Blue Velvet
114. Happiness
115. Aliens
116. Papillon
117. Straight Story, The
118. Deliverance
119. Big Sleep, The
120. Rio Bravo
121. Kill Bill: Vol. 1
122. Lion King, The
123. Bound by Honor
124. Maltese Falcon, The
125. Stalag 17
126. True Romance
127. Thing, The
128. Hustler, The
129. Rebecca
130. Cat on a Hot Tin Roof
131. Twelve Monkeys
132. 21 Grams
133. Untouchables,The
134. Some Like It Hot
135. Barry Lyndon
136. Stalingrad
137. Kill Bill: Vol. 2
138. Unforgiven
139. Finding Nemo
140. Beautiful Mind, A
141. Game, The
142. Wild Bunch, The
143. Night on Earth
144. Shrek
145. Lost in Translation
146. Dances with Wolves
147. Ben-Hur
148. Longest Day, The
149. Stand by Me
150. Miller's Crossing
151. Jacob's Ladder
152. Secrets & Lies
153. Truman Show, The
154. Indiana Jones and the Last Crusade
155. Escape from Alcatraz
156. Blade Runner
157. Elephant Man,The
158. Sling Blade
159. Sting, The
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
En dat is ook gelijk de beste top 250 film. Die moet je gauw kijken.
606
-
- 23784 berichten
- 11825 stemmen
En dat is ook gelijk de beste top 250 film. Die moet je gauw kijken.
ok ga ik zeker doen kijk nu chinatown
kappeuter (crew films)
-
- 72623 berichten
- 5779 stemmen
Berichten verplaatst naar Film > Toplijsten en favorieten > top-lijsten (centraal topic)
Martinator
-
- 172 berichten
- 0 stemmen
ik heb de shawshak redemption, man on fire, potc:the curse of the black pearl, alle 3 van lotr, bravehaert, gladiator, spartacus(die ouwe), saving private ryan, der untergang, schindlers list, alle 4 star wars films die in de top 250 staan, the matrix, shrek en scarface
Martinator
-
- 172 berichten
- 0 stemmen
sorry, spartacus schiint er helamaal niet in te staan
*Nientjah*
-
- 1441 berichten
- 369 stemmen
Wat hebben jullie allemaal veel films zeg!
Mijn top250 lijst: The Godfather Part I, II en III, Pulp Fiction, Scarface, Reservoir Dogs, The Gladiator, Pirates Of The Caribbean: The Curse Of The Black Pearl, Million Dollar Baby, Kill Bill Vol. 1, Kill Bill Vol. 2, Ray en The Pianist.
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
sorry, spartacus schiint er helamaal niet in te staan
stond er eerst net wel in.
1 erbij: 126. Touch of Evil (1958)
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2557 stemmen
01. The Shawshank Redemption
02. Pulp Fiction
03. Scarface.
04. Lord Of The Rings: The Return Of The King
05. Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring
06. American Beauty
07. Requiem For A Dream
08. Donnie Darko
09. Sen to Chihiro no Kamikakushi
10. Eternal Sunshine of the Spotless Mind
11. Simon
12. Mononoke-Hime
13. The Butterfly Effect
14. Tonari no Totoro
15. Donnie Brasco
16. Man On Fire
17. The Notebook
18. Mulholland Dr.
19. Big Fish
20. Pirates Of The Caribbean: The Curse of the Black Pearl
21. The Sixth Sense
22. The Lion King
23. 21 Grams
24. What's Eating Gilbert Grape
25. Shrek
Niet zo heel erg veel nog, komt ook denk ik omdat ik eerst alles kijk van mijn vriend, want die heeft er wel enorm veel.
Kopen is momenteel minder, want ik kan bij hem genoeg kijken
timbo_
-
- 13112 berichten
- 3720 stemmen
1. Shawshank Redemption, The
2. Godfather, The
3. Godfather: Part II, The (1974)
4. Pulp Fiction (1994)
5. Green Mile, The (1999)
6. Scarface (1983)
7. C'era una Volta il West (1968)
8. Se7en (1995)
9. Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003)
10. Usual Suspects, The (1995)
11. One Flew over the Cuckoo's Nest (1975)
12. Buono, il Brutto, il Cattivo, Il (1966)
13. Schindler's List (1993)
14. Goodfellas (1990)
15. Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The (2001)
16. American History X (1998)
17. Cidade de Deus (2002)
18. Pianist, The (2002)
19. Meglio Gioventù, La (2003)
20. Lord of the Rings: The Two Towers, The (2002)
21. Gladiator (2000)
22. Reservoir Dogs (1992)
23. Silence of the Lambs, The (1991)
24. Shichinin no Samurai (1954)
25. Fight Club (1999)
26. Forrest Gump (1994)
27. Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, Le (2001)
28. American Beauty (1999)
29. Once upon a Time in America (1984)
30. Requiem for a Dream (2000)
31. Heat (1995)
32. Samouraï, Le (1967)
33. Bin-jip (2004)
34. Rear Window (1954)
35. Saving Private Ryan (1998)
36. Casablanca (1942)
37. 12 Angry Men (1957)
38. Sunset Blvd. (1950)
39. It's a Wonderful Life (1946)
40. -
41. Apocalypse Now (1979)
42. Vita È Bella, La (1997)
43. -
44. Idi i Smotri (1985)
45. -
46. Matrix, The (1999)
47. Donnie Darko (2001)
48. Tasogare Seibei (2002)
49. Hotel Rwanda (2004)
50. Amores Perros (2000)
51. North by Northwest (1959)
52. Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom (2003)
53. -
54. -
55. Sen to Chihiro no Kamikakushi (2001)
56. Vertigo (1958)
57. Ikiru (1952)
58. Memento (2000)
59. Snatch. (2000)
60. Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)
61. Léon (1994)
62. Clockwork Orange, A (1971)
63. Taxi Driver (1976)
64. Festen (1998)
65. Stalker (1979)
66. Vozvrashcheniye (2003)
67. -
68. Braveheart (1995)
69. Shining, The (1980)
70. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
71. Simon (2004)
72. Mar Adentro (2004)
73. Paths of Glory (1957)
74. -
75. -
76. Magnolia (1999)
77. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980)
78. Novecento (1976)
79. -
80. -
81. Full Metal Jacket (1987)
82. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)
83. -
84. M (1931)
85. Rocco e i Suoi Fratelli (1960)
86. -
87. Trainspotting (1996)
88. Boot, Das (1981)
89. Raging Bull (1980)
90. -
91. Diaboliques, Les (1955)
92. -
93. Chinatown (1974)
94. -
95. Treasure of the Sierra Madre, The (1948)
96. -
97. Nuovo Cinema Paradiso (1989)
98. Donnie Brasco (1997)
99. Deer Hunter, The (1978)
100. L.A. Confidential (1997)
101. -
102. Citizen Kane (1941)
103. Dog Day Afternoon (1975)
104. Per Qualche Dollaro in Più (1965)
105. Rashômon (1950)
106. -
107. Persona (1966)
108. White Heat (1949)
109. Platoon (1986)
110. Casino (1995)
111. Haine, La (1995)
112. Warriors (1999)
113. -
114. -
115. In the Name of the Father (1993)
116. -
117. -
118. Fargo (1996)
119. Monty Python and the Holy Grail (1975)
120. -)
121. Carlito's Way (1993)
122. Oldboy (2003)
123. Amantes del Círculo Polar, Los (1998)
124. Strangers on a Train (1951)
125. -
126. -
127. Big Lebowski, The (1998)
128. Mulholland Dr. (2001)
129. Alien (1979)
130. -)
131. Yojimbo (1961)
132. Manon des Sources (1986)
133. Brief Encounter (1945)
134. -
135. Tôkyô Monogatari (1953)
136. Anatomy of a Murder (1959)
137. Boondock Saints, The (1999)
138. Godfather: Part III, The (1990)
139. Big Fish (2003)
140. 2001: A Space Odyssey (1968)
141. Lost Highway (1997)
142. Lawrence of Arabia (1962)
143. Before Sunrise (1995)
144. Mr. Smith Goes to Washington (1939)
145. Jean de Florette (1986)
146. Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003)
147. Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi (1983)
148. Lilja 4-ever (2002)
149. -
150. -
151. -
152. Sixth Sense, The (1999)
153. Star Wars (1977)
154. -
155. Mou Gaan Dou (2002)
156. -
157. Apartment, The (1960)
158. -
159. -
160. -
161. Raiders of the Lost Ark (1981)
162. Blue Velvet (1986)
163. Happiness (1998)
164. Fa Yeung Nin Wa (2000)
165. Trois Couleurs: Rouge (1994)
166. -
167. Aliens (1986)
168. Soldaat van Oranje (1977)
169. Papillon (1973)
170. Straight Story, The (1999)
171. Great Escape, The (1963)
172. Deliverance (1972)
173. -
174. -
175. 8½ (1963)
176. Big Sleep, The (1946)
177. Ran (1985)
178. -
179. Rio Bravo (1959)
180. -
181. Kill Bill: Vol. 1 (2003)
182. Lion King, The (1994)
183. -
184. Bound by Honor (1993)
185. -
186. -
187. Stalag 17 (1953)
188. Quatre Cents Coups, Les (1959)
189. True Romance (1993)
190. -
191. -
192. -
193. -
194. Sjunde Inseglet, Det (1957)
195. Reconstruction (2003)
196. -
197. -
198. -
199. -
200. -
201. 12 Monkeys
202. 21 Grams (2003)
203. Untouchables, The (1987)
204. Hable con Ella (2002)
205. Shi Mian Mai Fu (2004)
206. -
207. -
208. -
209. -
210. Bang, Bang, You're Dead (2002)
211. Grande Vadrouille, La (1966)
212. Kill Bill 2
213. -
214. What's Eating Gilbert Grape (1993)
215. Unforgiven (1992)
216. Abre los Ojos (1997)
217. -
218. -
219. -
220. -
221. -
222. -
223. Finding Nemo (2003)
224. Beautiful Mind, A (2001)
225. Game, The (1997)
226. Ray (2004)
227. Jacob's Ladder (1990)
228. Gegen die Wand (2004)
229. -
230. -
231. Shrek (2001)
232. Lost in Translation (2003)
233. Rain Man (1988)
234. Dances with Wolves (1990)
235. Ben-Hur (1959)
236. -
237. -
238. Miller's Crossing (1990)
239. -
240. -
241. Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse (1991)
242. The Truman Show
243. Escape from Alcatraz (1979)
244. -
245. -
246. Sling Blade (1996)
247. Sting, The (1973)
248. Dolls (2002)
249. -
250. -
176 stuks dus. En nog een film of 10-15 die ik per se er nog bij wil hebben.
Ganesha
-
- 95 berichten
- 92 stemmen
Ik heb alleen de LotR-films
Zou de meeste ook niet willen hebben
606
-
- 23784 berichten
- 11825 stemmen
oke dan