• 143.847 films
  • 7.113 series
  • 21.629 seizoenen
  • 486.511 acteurs
  • 286.914 gebruikers
  • 8.251.867 stemmen

Animatie top 10

zoeken in:

Alastor

• 2634 berichten
  • 3017 stemmen

01. 4.0* Hotaru no Haka

02. 4.0* Waking Life

03. 3,5* Tenshi no Tamago

04. 3.5* Mimi wo Sumaseba

05. 3.5* La Planète Sauvage

06. 3.5* The Lion King

07. 3.5* Les Triplettes de Belleville

08. 3.5* Sen to Chihiro no Kamikakushi

09. 3.0* Ihatôbu Gensô, Kenji No Haru

10. 3.0* Strings

moviefreak#1

• 14106 berichten
  • 15497 stemmen

01. Mononoke-Hime

02. Tenshi no Tamago

03. Hotaru no Haka

04. Kôkaku Kidôtai 2: Inosensu

05. Sen to Chihiro no Kamikakushi

06. Tonari no Totoro

07. Neko no Ongaeshi

08. Jin-Rô

09. Akira

10. Trava : Fist Planet

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

01. Kôkaku Kidôtai 2: Inosensu

02. tenshi no tamago

03. Hotaru no Haka

04. jin-roh

05. Sen to Chihiro no Kamikakushi

06. mononoke-hime

07. Tonari no Totoro

08. Kidô Keisatsu Patorebâ: The Movie 2

09. Neko no Ongaeshi

10. Kôkaku Kidôtai

maxcomthrilla

• 15513 berichten
  • 2516 stemmen

1. Hohokekyo Tonari Yamada - Kun

2. Dead Leaves

3. The Lion King

4. Mononoke - Hime

5. Hotaru No Haka

6. Jin - Roh

7. Omohide Poro Poro

8. Kurenai No Buta

9. Les Triplettes de Belville

10. Kokaku Kidotai

Onderhond

• 85714 berichten
  • 10319 stemmen

Apart dat deze er nog niet was.

01 - 5.0* - Kôkaku Kidôtai 2: Inosensu

02 - 5.0* - Dead Leaves

03 - 5.0* - Tenshi no Tamago

04 - 5.0* - Hotaru no Haka

05 - 5.0* - Jin-Rô

06 - 5.0* - Memorîzu

07 - 5.0* - Hôhokekyo Tonari no Yamada-kun

08 - 5.0* - Kidô Keisatsu Patorebâ: The Movie 2

09 - 4.5* - Kôkaku Kidôtai

10 - 4.5* - Renaissance

by_the_way

• 3792 berichten
  • 503 stemmen

idd, erg vreemd.

Chainsaw

• 8579 berichten
  • 3067 stemmen

01. - 5,0* - Mononoke-Hime

02. - 5,0* - Hotaru no Haka

03. - 5,0* - Toy Story 2

04. - 4,5* - Sen to Chihiro no Kamikakushi

05. - 4,5* - Finding Nemo

06. - 4,0* - Hauru no Ugoku Shiro

07. - 4,0* - Tonari no Totoro

08. - 4,0* - South Park: Bigger, Longer & Uncut

09. - 4,0* - Dead Leaves

10. - 3,5* - BFG, The (Eervolle vermelding)

Staan overigens nog een hoop animatiefilms op mijn to-see lijstje. Ben momenteel vooral ontzettend benieuwd naar Tenshi no Tamago en Majo no Takkyûbin.

Mug

• 13948 berichten
  • 5956 stemmen

Een van die genres die ik wellicht te hoog waardeer zo nu en dan...

01. - 5,0* - Toy Story 2

02. - 5,0* - Sen to Chihiro no Kamikakushi

03. - 5,0* - Toy Story

04. - 5,0* - Les Triplettes de Belleville

05. - 5,0* - Mononoke-Hime [hoognodig herzien]

06. - 4,5* - The Jungle Book

07. - 4,5* - Snow White and the Seven Dwarfs

08. - 4,5* - South Park: Bigger, Longer & Uncut [tevens een briljante musical...]

09. - 4,5* - Hotaru no Haka

10. - 4,5* - Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit

Een ratjetoe [die staat er niet tussen ]...ik weet het.

DieGo

• 5794 berichten
  • 1879 stemmen

01. - 5,0* - Hotaru no Haka

02. - 5,0* - Sen to Chihiro no Kamikakushi

03. - 4,5* - Mononoke-Hime

04. - 4,0* - Tonari no Totoro

05. - 4,0* - Dead Leaves

06. - 4,0* - Jûbei Ninpûchô

07. - 4,0* - Shrek

08. - 4,0* - Shrek 2

09. - 3,5* - Kôkaku Kidôtai

10. - 3,5* - South Park: Bigger, Longer & Uncut

Bad_Religion

• 624 berichten
  • 628 stemmen

01 - 5,0* Tenshi no Tamago

02 - 5,0* Dead Leaves

03 - 5,0* Hotaru no Haka

04 - 5,0* Memorîzu

05 - 4,5* Kôkaku Kidôtai 2: Inosensu

06 - 4,5* Jin-Rô

07 - 4,5* Kôkaku Kidôtai

08 - 4,5* Trava: Fist Planet

09 - 4,5* Kidô Keisatsu Patorebâ: The Movie 2

10 - 4,5* Jûbei Ninpûchô

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5019 stemmen

01 - 5.0* - Hotaru no Haka

02 - 4,5* - Tenshi no Tamago

03 - 4,5* - Kôkaku Kidôtai 2: Inosensu

04 - 4,5* - Tonari no Totoro

05 - 4,0* - Jin-Rô

06 - 4,0* - Kôkaku Kidôtai

07 - 4,0* - Hôhokekyo Tonari no Yamada-kun

08 - 4,0* - Mimi wo Sumaseba

09 - 4,0* - Omohide Poro Poro

10 - 4,0* - Memorîzu

DieGo

• 5794 berichten
  • 1879 stemmen

Kan iemand mij vertellen hoe ik aan Tenshi no Tamago kan komen?

Tommeh

• 7143 berichten
  • 2683 stemmen

01 Sen to Chihiro no Kamikakushi

02 Hotaru no Haka

03 Transformers: The Movie

04 Toy Story 2

05 Monoke-Hime

06 Shrek

07 Dead Leaves

08 Aladdin

09 Jûbei Ninpûchô

10 Beavis & Butthead Do America

Onderhond

• 85714 berichten
  • 10319 stemmen

DieGo schreef:

Kan iemand mij vertellen hoe ik aan Tenshi no Tamago kan komen?

Downloaden. Voor zover ik weet was de Japanse versie out of print, staan sowieso geen subs op. Enig vertaalde versie is een fansub. Die dan wel weer uitgekomen is via de piratenmarkt in Hong-Kong. Gewoon downloaden dus

DieGo

• 5794 berichten
  • 1879 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Downloaden. Voor zover ik weet was de Japanse versie out of print, staan sowieso geen subs op. Enig vertaalde versie is een fansub. Die dan wel weer uitgekomen is via de piratenmarkt in Hong-Kong. Gewoon downloaden dus

Had op een ander antwoord gehoopt maar dit is in ieder geval duidelijk, bedankt

nevyn

• 1800 berichten
  • 611 stemmen

1. Tonari no Totoro (1988) |5,0*

2. Sen to Chihiro no Kamikakushi (2001)

3. Hotaru no Haka (1988)

4. Mimi wo Sumaseba (1995) |4,5*

5. Majo no Takkyûbin (1989)

6. The Land before Time (1988)

7. Hauru no Ugoku Shiro (2004) |4,0*

8. Toy Story 2 |3,5*

9. Mononoke-Hime (1997)

10. The Lion King (1994)

Onderhond

• 85714 berichten
  • 10319 stemmen

DieGo schreef:

Had op een ander antwoord gehoopt maar dit is in ieder geval duidelijk, bedankt

Ik zou je graag een ander antwoord geven, want ik heb hier ook enkel een niet-ondertitelde DVD liggen.

Hoog hoog tijd dat ze deze een keer ondertiteld uitbrengen, maar de rechten verschuiven al jaren van distributeur naar distributeur, zonder dat er wat mee gebeurt.

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

01 - 5.0* - Tonari no Totoro

02 - 4.5* - Tenshi no Tamago

03 - 4.5* - Kôkaku Kidôtai 2: Inosensu

04 - 4.5* - Hotaru no Haka

05 - 4.5* - Omohide Poro Poro

06 - 4.5* - Sennen Joyu

07 - 4.5* - Mimi wo Sumaseba

08 - 4.5* - Memorîzu

09 - 4.5* - Sen to Chihiro no Kamikakushi

10 - 4.0* - Majo no Takkyûbin

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4041 stemmen

Ik hou eigenlijk wel van animatiefilms, maar op de een of andere manier beoordeel ik ze zelden hoog. Waarom weet ik ook niet.

1. The Lion King 4,5*

2. Robin Hood 4*

3. The Jungle Book 4*

4. Toy Story 4*

5. Shrek 4*

6. Les Douze Travaux d’Astérix 4*

7. Corpse Bride 4*

8. Alladin 4*

9. The Nightmare Before Christmas 4*

10. Finding Nemo 4*

Jaja, ik weet het. Alleen maar westerse animatie. Ik moet meer animes gaan kijken, maar het komt er maar niet van.

J.T.O

• 789 berichten
  • 1035 stemmen

Ik post gewoon de films die ik gezien heb. Niet specifiek een top 10, maar gewoon een lijstje met een willekeurige volgorde. Overigens valt de becijfering hier iets anders, maar ze zijn in feite allemaal wel leuk te kijken voor een gemiddeld en onbevangen publiek

De meeste films zijn uiteraard van Ghibli, maar dat viel wel te verwachten, aangezien de kwaliteit daarvan echt top-notch is. De eerste kennismaking met de films van hun was toen ik acht jaar was. Vervolgens heb ik op een latere leeftijd alles opnieuw herkeken en wat erg opvalt, is dat gehele sfeer die ze weten te creëren uniek is. Ghibli is gewoon een sub-genre binnen de anime wereld geworden en terecht

^^^^^^^^^^^^^^ Favorieten ^^^^^^^^^^^^^^

- My Neighbour Totoro: Een warme familiefilm en aangeraden voor iedereen ongeacht de leeftijd. Je voelt tijdens het kijken net als een klein kind, bijna magisch. (9.0/10)

- Nausicaä of the Valley of Wind: De eerste film van Ghibli en natuurlijk dan ook een klassieker. (9.0/10)

- Grave of the Fireflies: Gemaakt door Isao Takahata, een andere grote man achter Studio Ghibli. Resultaat is niet minder, daartegen zelfs erg geslaagd. (9.0/10)

- Tokyo Godfathers: Niks van verwacht en zeer verrast. (9.0/10)

- Neon Genesis Evangelion - The End of Evangelion: Heb je de serie gezien, dan is dit gewoon bijna verplicht. (8.5/10)

- Laputa: Castle in the Sky: Wonderbaarlijk, net als Totoro een zeer goede film. (8.5/10)

^^^^^^^^^^^^^ Aanbevolen films ^^^^^^^^^^^^^

- Mononoke Hime: Een leuke en enigszins een zeer interessante film met goede afwisseling in zowel het verhaal als de actie scènes opzich. (8.0/10)

- Kiki's Delivery Service: Geen topper, maar erg sfeervol en wederom weer een zeer goede familiefilm. (8.0/10)

- Riding Bean: Old skool actie, dat is genoeg voor een shounen action junk. (8.0/10)

- Ghost in the Shell 2: Innocence: Moeilijk uit te leggen, maar dat je deze film op DVD moet hebben staat vast. (8.0/10)

- Porco Rosso: Het weet net als Kiki's Delivery Service de "Ghibli" sfeer aan te brengen, maar verder helaas niets bijzonders. (8.0/10)

- Dead Leaves: Wacky, wicked and Sick. (8.0/10)

- Lupin III: The Castle of Cagliostro: Vette film, veel gekkigheid, humor en aktie = Lupin (8.0/10)

- Spirited Away: Leuke film, verder niets bijzonders met uitzondering op een paar enkele scènes. (7.5/10)

- Wonderful Days: Volgens mij van Koreaans bodem, maar het is wel een goede doorsnee film. (7.5/10)

- Cowboy Bebop: Knockin` on Heaven`s Door: Iets minder dan de serie, maar de muziek blijft gewoon geweldig en verder is het een aardige actie animefilm. (7.5/10)

- The Animatrix: Nog een grotere verzameling en bijna sommige video's waren gewoon zeer indrukwekkend. Het is te verkrijgen voor een goedkope prijs bij FRS, dus waarom ook niet? (7.5/10)

- Appleseed: Voordat Innocence kwam was deze film heer en meester wat betreft CGI in animefilms. (7.5/10)

- Fullmetal Alchemist: The Conqueror of Shamballa: Leuk als je de serie hebt gezien. Voor action junkies die de serie niet kent is het ook aardig. (7.5/10)

- Memories: Wel redelijk, zeker niet slecht, een verzameling van 3 films in 1 DVD. (7.0/10)

- Beyond The Clouds: Animatie is top, de rest wat minder. (7.0/10)

- The Cat Returns: Misschien voor kleine kinderen op de basisschool? Ah, het blijft ondanks dat toch erg sfeervol zoals gewoonlijk. (7.0/10)

- Hide & Seek: Stylish, hoewel dat niet meteen een toppertje betekent. (7.0/10)

- Whisper of the Heart: Het lied blijft erg leuk om te horen, maar dat is niet genoeg en valt een beetje tegen voor een Ghibli titel. (7.0/10)

- Jin Roh: Het wordt erg realistisch en bruut vormgegeven, alleen de tempo ligt veels te laag. (7.0/10)

^^^^^^^^^^^^^ Overige films ^^^^^^^^^^^^^

- Howl`s Moving Castle: Where is the magic?! (6.5/10)

- Interstella5555: Daft Punk is cool, alleen de rest is achtergelaten. (6.5/10)

- Ghost in the Shell: Gebaseerd op een populaire manga, maar maakte zeer weinig indruk en tevens zit er te veel conversaties, waardoor het een beetje saai is. (6.0/10)

- Neon Genesis Evangelion: Death & Rebirth: Min of meer hetzelfde als de serie, alleen "nogal" ingekort. (6.0/10)

- Final Fantasy 7: Advent Childen: Voor de fans alleen! (5.5/10)

- Cat Soup: Raar en kon mijn interesse niet behouden. (5.0/10)

- Ninja Scroll: Zonde van mijn 10 Euro, ik kon beter een lunch daarvoor kopen. (4.0/10)

--

Beetje lang, maar dan heb je ook wat

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

- Memories: Wel redelijk, zeker niet slecht, een verzameling van 3 films in 1 DVD. (7.0/10)

- Jin Roh: Het wordt erg realistisch en bruut vormgegeven, alleen de tempo ligt veels te laag. (7.0/10)

- Ghost in the Shell: Gebaseerd op een populaire manga, maar maakte zeer weinig indruk en tevens zit er te veel conversaties, waardoor het een beetje saai is. (6.0/10)

Drie van de beste anime's ooit en saai.....je moet geen dragonball z verwachten nee, wel diepgang.

Pieter Montana

• 6542 berichten
  • 1995 stemmen

1. - 4.5*- Beauty & The Beast

2. - 4.5*- Monsters Inc.

3. - 4.5*- The Nightmare Before Christmas

4. - 4.0*- Peter Pan

5. - 4.0*- Pinocchio

6. - 4.0*- Sleeping Beauty

7. - 4.0*- The Lion King

8. - 4.0*- The Rescuers

9. - 4.0*- Yellow Submarine

10. -4.0*- One Hundred and One Dalmatians

Op ééntje na, alleen maar Disney

Tommeh

• 7143 berichten
  • 2683 stemmen

J.T.O schreef:

- My Neighbour Totoro: Een warme familiefilm en aangeraden voor iedereen ongeacht de leeftijd. Je voelt tijdens het kijken net als een klein kind, bijna magisch. (9.0/10)

- Spirited Away: Leuke film, verder niets bijzonders met uitzondering op een paar enkele scènes. (7.5/10)

Dit heb ik juist precies andersom

J.T.O

• 789 berichten
  • 1035 stemmen

kiriyama schreef:

Drie van de beste anime's ooit en saai.....je moet geen dragonball z verwachten nee, wel diepgang.

Jin Roh is niet slecht, alleen het komt te langzaam opgang, maar een zeven is zowieso niet slecht. Ik geef zulke cijfers alleen bij aanbevolen series en ik geloof dat de andere films zoals My Neighbour Totoro een stuk beter zijn. Bovendien heb ik ze meer beoordeeld als "anime"in plaats als films zijnde. De becijfering gaat toevallig via een ander system die ik hier zo overgenomen heb en de films vormt slechts een kleine 20% van wat ik totaal heb gezien en hiermee bedoel ik series en dergelijke. Die zijn echt pas echt meeslepend. Een serie zoals Berserk "ownt" Jin-Roh of Memories vierkant

Niet dat Jin Roh meteen slecht is, want het is immers een film en hierbij is alles uiteraard veel beknopter dan een serie van 24 of 51 afleveringen van circa 20 minuten. Maar het blijven allebei anime's. Dus ik vraag me af hoeveel anime jij dan heb gezien? Of beter gezegd, waarom vind jij het beter? Heb je iets mee om te vergelijken? Want ik vind de 3 beste die jij opnoemd niet bepaald geweldig in een zin van "Dit is een must in vergelijking tot de rest van alle anime die verkrijgbaar zijn!"

Trouwens Dragonball Z is niet slecht in een zin van een bagger serie. Het is vooral bedoeld voor kinderen en geslaagd is het zeker, dus slecht kan je in feite al niet noemen. Door onder andere Dragonball Z is anime een beetje groot geworden. Een ander serie zoals Jin Roh kan zoiets gewoon niet, dus dat Dragonball Z verdient wel een zekere respect

Tommeh schreef:

Dit heb ik juist precies andersom

Misschien komt dat omdat ik My Neighbour Totoro gezien heb toen ik destijds een klein kind was. Ik heb hier zo'n fanbook liggen, waarin alles beschreven staat hoe alles is gemaakt. De kleuren zijn special getekend met een koolpotlood en de zonondergang hebben ze echt gestudeerd, zodat alles zo realistisch, maar toch enigzins fantasie-achtig (de beesten) overkomt. Echt een mooi boek

Maar goed, je kan Spirited Away beter vinden, dat is een kwestie van smaak. Alleen technisch gezien zit Totoro toch beter in elkaar. Bij Spirited Away ging alles zo toevallig en soms iets te snel. Bij Totoro zaten echt van die prachtige scenes, niet dat Spirited Away dit niet had, want de opgang van de "dode" stad was prachtig om te zien. Alleen Totoro heeft er veel meer en soundtrack is ook een van de beste van Ghibli. Tototo is verder ook echt een mascotte van Ghibli, je kan ze vrijwel overal vinden in elke Aziatische land. In vorm van knuffels, puzzels, posters, sleutelhangers en nog veel meer. Dat zegt al enigzins wat voor invloed My Neighbour Totoro heeft gehad. Zelf heb ik een fanbook en een puzzel

Tommeh

• 7143 berichten
  • 2683 stemmen

Leuk om die feitjes te weten, maar idd, het blijft een kwestie van smaak

Onderhond

• 85714 berichten
  • 10319 stemmen

J.T.O schreef:

Een serie zoals Berserk "ownt" Jin-Roh of Memories vierkant

Omdat de animatie kariger is, het script een lachertje en zo'n serie vol filler zit die verder niks met het hoofdgebeuren te maken heeft ?

Berserk is goedkoop seriebandwerk op z'n slechts. Alsof Hanna Barbera een tekenfilmversie van LOTR zou maken.

Nooit begrepen waarom animefans zoveel meer op series kicken. De meesten zijn het aanzien niet waard, en de goeie kennen ze nooit.

Reinbo

• 70661 berichten
  • 0 stemmen

01 - 5.0* - Finding Nemo

02 - 4.5* - Nightmare Before Christmas

03 - 4.5* - South Park, Longer, Bigger & Uncut

04 - 4.5* - Lion King

05 - 4.5* - Akira

06 - 4.5* - Dead Leaves

07 - 4.5* - Antz

08 - 4.5* - Mononoke Hime

09 - 4.0* - Sen to Chihiro no Kamikakushi

10 - 4.0* - Howl's Moving Castle

Ik hou het op een gezonde mix van Westerse en Aziatische animatie. Elke school heeft zo zijn pareltjes.

Verder komen de alom gewaardeerde Totoro, Memories & GitS 2 bij mij niet verder dan een 3,5 en vond ik Sennen Joyu en Hotaru no Haka beide vervelende zeurfilm. voor binnenkort staat Laputa op in de kast.

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Maar het blijven allebei anime's. Dus ik vraag me af hoeveel anime jij dan heb gezien? Of beter gezegd, waarom vind jij het beter? Heb je iets mee om te vergelijken?

Ten eerste heb ik genoeg anime gezien (incl. series) om erover mee te praten, echt een serie om jin-ro mee te vergelijken heb ik niet, maar dat hoeft ook niet aangezien ik series en films anders beoordeel. Tuurlijk past er in een serie meer maar daarom vind ik een film nog niet minder. Overigens vind ik dat jin-ro de perfecte duur heb, alles komt erin voor en wordt even zorgvuldig uitgewerkt. Maargoed het zal wel een kwestie van smaak blijven. Totoro is idd. ok erg goed en ik me dan ook wel indenken dat veel mensen die beter vinden.

J.T.O

• 789 berichten
  • 1035 stemmen

Onderhond schreef:

Omdat de animatie kariger is, het script een lachertje en zo'n serie vol filler zit die verder niks met het hoofdgebeuren te maken heeft ?

Berserk is goedkoop seriebandwerk op z'n slechts. Alsof Hanna Barbera een tekenfilmversie van LOTR zou maken.

Nooit begrepen waarom animefans zoveel meer op series kicken. De meesten zijn het aanzien niet waard, en de goeie kennen ze nooit.

Ik heb de manga's van Berserk hier zelf liggen, dus waar haal jij de fillers in de anime dan vandaan? Animatie is kariger, maar dat hoeft echt niet slecht te zijn. De animatie past bij de sfeer, net als een serie zoals One Piece. Het is niet geweldig, maar slecht is een ander term. Verder is Berserk inderdaad een budget-anime, alleen wel van een hoog caliber en er gebeurd zeker wel wat in het verhaal. Ik neem aan dat jij de serie dan ook hebt gezien en geef me dan een paar redenen waarom je Berserk een goedkoop seriebandwerk op z'n slechts vindt?

The Twelve Kingdoms, Neon Genesis Evangelion, Eukera 7, noem ze maar op. Er zijn zat goede series, maar noem jij dan eens een paar series op die jij zo goed vindt en anderen waarschijnlijk niet kennen. Ik ben wel benieuwd, wat voor series het zijn. Aangezien ik meestal de hype en pareltjes uit het verleden wel wil volgen.

Ik kick niet meer op anime series, alleen vaak zijn ze gewoon even goed of net iets beter. Maar de verhouding tussen het aantal verkrijgbare films en daarom zullen er altijd wel meer goede series uitkomen dan goede films. Het is verder ook niet gek om te denken dat je in 600 minuten veel meer kwijt kan dan in 90 minuten. Er is veel meer tijd en ruimte en als dit allemaal vakkundig en goed wordt uitgewerkt, dan sluit ik niet uit dat een serie net even goed is of zelfs beter.

kiriyama schreef:

Ten eerste heb ik genoeg anime gezien (incl. series) om erover mee te praten, echt een serie om jin-ro mee te vergelijken heb ik niet, maar dat hoeft ook niet aangezien ik series en films anders beoordeel. Tuurlijk past er in een serie meer maar daarom vind ik een film nog niet minder. Overigens vind ik dat jin-ro de perfecte duur heb, alles komt erin voor en wordt even zorgvuldig uitgewerkt. Maargoed het zal wel een kwestie van smaak blijven. Totoro is idd. ok erg goed en ik me dan ook wel indenken dat veel mensen die beter vinden.

We staan al vanaf begin tegenover elkaar wat dit betreft. Jij beoordeeld ze als films en series apart. Ik maak er zelf weinig onderscheid in of het een serie of film is. Vind ik het goed, dan krijgt het een goed cijfer. Beiden kunnen net zo spannend, cool of dramatisch zijn. Met Jin Roh kon ik me gewoon niet meeleven. Waarschijnlijk voelde ik me niet sterk genoeg verbonden, wat ik misschien wel zou hebben als ik een serie van zoveel afleveringen keek.

Gollem

• 153 berichten
  • 660 stemmen

Ik houd absoluut niet van anime, ook al hoor ik regelmatig dat ik Howl's Moving Castle eens moet bekijken. Dit is mijn top 10:

1.Finding Nemo

2.The Incredibles

3.The Lion King

4.Beauty and the Beast

5.Ice Age

6.Shrek

7.Nightmare Before Christmas

8.Toy Story

9.A Bugs Life

10.Dumbo

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.