- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Dames kunnen dit onderwerp beter beoordelen dan ik. Dus volgens mijn dochter (16) is Edward Furlong een lekkere... 
(afbeelding)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Sorry, maar moet dit echt een man voorstellen ? 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
ik hou het nog steeds bij deze 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Sorry, maar moet dit echt een man voorstellen ? 
Ik heb wel gezegd dat het de dochters keuze was... 
jeraadhetnooit
-
- 11 berichten
- 12 stemmen
Dat kan er maar 1zijn en dat is Ryan Phillipe.. Die is echt lekkr!
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Speciaal voor Selmaduim 

Komt hij er een stuk beter vanaf,niet? 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Veruit de knapste acteur ooit:

Marlon Brando.
Angie
-
- 320 berichten
- 33 stemmen
ik vind eigenlijk echt heel weinig acteurs leuk, maar twee springen er wel uit vind ik. Johnny Depp, omdat ie zo gek als een deur is en gewoon doet waar ie zin in heeft en dat maakt hem speciaal vind ik. En Orlando Bloom, dat is gewoon een schatje, prachtig gezicht en hele mooie ogen!!
Verder vind ik Viggo Mortensen een interessant persoonlijkheid die volgens mij erg intelligent is, wat me dan ook wel aanspreekt.
Verder....Ray Liotta heeft prachtige ogen net als Karl Urban trouwens.
V
-
- 8369 berichten
- 3362 stemmen
Nou dames, één naam ben ik nog niet tegen gekomen, namelijk Robert de Niro, vooral in The Godfather part II en Heat.
Angie
-
- 320 berichten
- 33 stemmen
MOET DAT DAN?? KRIJG HET NOU NIET BEPAALD WARM VAN HEM
Angie
-
- 320 berichten
- 33 stemmen
hahaha dank je Jassonn, je hebt het goed onthouden 
V
-
- 8369 berichten
- 3362 stemmen
MOET DAT DAN?? KRIJG HET NOU NIET BEPAALD WARM VAN HEM
Hij heeft een fantastische uitstraling en veel charisma, hij is de coolheid zelve, dus JA DAT MOET!!! 
renske
-
- 1105 berichten
- 926 stemmen
Nou, ik gooi er nog maar een naam bij: James Marsters. Ik schreef net bij het tv-series-topic dat ik hem aantrekkelijk vind. Hij speelt in Buffy the Vampire Slayer.
Ik dacht dat hij Engels was, dus hij heeft me overtuigd met zijn accent. Hij schijnt Amerikaans te zijn. Leuke quote van hem op IMDb: "Chekov man, it's all the same thing. Chekov and Buffy the vampire slayer - it's all about beautiful losers."
Hij houdt ook nog van Tom Waits.
Poe hee, poe hee, gekker moet het niet worden.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik stond er inderdaad erg van te kijken toen ik voor het eerst een interview hoorde en hij gewoon Amerikaans bleek te zijn... erg sterk accent
jb
-
- 35 berichten
- 294 stemmen
Gisteren "Troy"gezien en het lekkerste ding van dit moment is voor mij Brad Pitt. Echt leuk om naar te kijken.
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Vroeger was Brad Pitt nog wel leuk, tegenwoordig lijkt hij alleen nog maar bezig te zijn met het kweken van nog grotere spieren bah 
Angie
-
- 320 berichten
- 33 stemmen
jip Linda ben ik met je eens. ik vond hem vroeger ook wel leuk, maar hou ouder hij wordt hoe minder leuk. hij heeft zo'n typische amerikaanse kop. nee ik hb niks meet brad eigenlijk
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vroeger was Brad Pitt nog wel leuk, tegenwoordig lijkt hij alleen nog maar bezig te zijn met het kweken van nog grotere spieren bah 
Alleen voor Troy toch? Was daar vrij noodzakelijk, lijkt me.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Persoonlijk vind ik dat hij er in Troy zeer goed uitzag. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik vind Pierce Brosnan een knappe man. (Ik ben geen homofiel)
Ik haat het als mensen het woord 'lekker' gebruiken voor het uiterlijk van mensen.
Tevens erger ik me er aan dat zowat 99% van alle vrouwen/meisjes altijd Brad Pitt nemen als voorbeeld.
U-96 is weer 'ns aan het zeiken 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Ik denk dat er ook heel veel vrouwen zijn die een bepaalde duikboot heel ''lekker'' vinden 
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Voor Troy had hij ook al aardig wat spieren. Maar noodzakelijk of niet, ik vind het spuuglelijk! 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik denk dat er ook heel veel vrouwen zijn die een bepaalde duikboot heel ''lekker'' vinden 
Welke duikboot ?