- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Vind dat haar altijd wel lekker, kun je zo lekker door woelen.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Van James hè...grappig dat zei je eerder ook al 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ook wel van Chase en Patrick, hou wel van iets langer haar.
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Ooooh leuke mannen hier boven weer 
Heb net de film nowhere boy gekeken en vind aaron johnson die de jonge John Lennon speelt best een lekker ding...wel een beetje jong met zn 20 lentes (maar ach dat dacht sam-taylor wood 43 jaar ook niet toen ze zwanger van hem werd...hahaha)
Trouwens hij heeft wel wat weg van James Franco denk ik nu...al blijft die natuurlijk het leukst! 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Tfoe, die vent heeft meer volume in zijn haar dan ik.

l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Tfoe, die vent heeft meer volume in zijn haar dan ik.
(afbeelding)
haha ja..ik hou van een lekkere bos krullen!! 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ik kan nergens geen goede foto van Robert Shawley vinden ?
Een acteur die in Stalag 17 een klein bijrolletje speelt (Blondie Peterson), maar verder ook nergens is doorgebroken. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooi dan toch.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Mooi dan toch.
Wat bedoel je? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je zegt toch dat je overal een goede foto kan vinden. Een dubbele ontkenning in je zin namelijk.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ruwe bolster Sam Trammell.

En Australian hottie Ryan Kwanten.

Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Sam is leuk, Ryan is wat mij betreft iets te ver gegaan met trainen ofzo. Z'n koppie is tegenwoordig erg mager, zoals op die tweede foto. Mag best een beetje vet op.
Hoera voor TrueBlood!!!

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Heb je helemaal gelijk in, hij mag wel iets 'voller' worden. Maar in de serie ziet hij er wel goed uit hoor, en zijn personage is ook leuk. Sam en Ryan zijn dan ook twee totaal verschillende types, maar allebei oh zo leuk in True Blood 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Heeft die Ryan zijn ogen nou zo dicht bij elkaar, of ligt dat aan die laatste foto? Ik zie iets 'anders' aan zijn ogen. Kan de vinger er niet op leggen wat het precies is.
Maar, ze zijn wel cute.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ooooh leuke mannen hier boven weer 
Heb net de film nowhere boy gekeken en vind aaron johnson die de jonge John Lennon speelt best een lekker ding...wel een beetje jong met zn 20 lentes (maar ach dat dacht sam-taylor wood 43 jaar ook niet toen ze zwanger van hem werd...hahaha)
Trouwens hij heeft wel wat weg van James Franco denk ik nu...al blijft die natuurlijk het leukst!
Hihi, helemaal met je eens. Voel me haast zo'n cougar als ik hem zie! 
Maar in interviews komt hij helaas heel stom over. Misschien weet hij zich (nog) geen houding te geven ofzo, maar ik hoop wel dat hij snel mediatraining krijgt want 't is helaas wel 'n afknapper om hem als zichzelf te zien en te horen.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ik kan nergens geen goede foto van Robert Shawley vinden ?
Een acteur die in Stalag 17 een klein bijrolletje speelt (Blondie Peterson), maar verder ook nergens is doorgebroken.
Over Stalag 17 gesproken... William Holden had toch ook wel wat hoor!

Jammer alleen dat hij een rokkenjager en een alcoholist was... Major let down!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Misschien geen mooiboy zoals ze hier voornamelijk voorbij komen maar gewoon mannelijker met veel meer charisma. Een erg fijne verschijning. Michael C. Hall
.

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Vooral op beeld is hij ontzettend charmant. Veel beter dan op foto's. Beetje het totaalpakketje, lief, stoer, tikkeltje mysterieus, puppy ogen, krachtige wenkbrauwen, mooie mond, fijn postuur..
Ja, leuk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fotogeniek is ie niet maar op beeld een erg fijne verschijning. Ach, dat kan je beter hebben dan andersom.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Zijn vriendin/vrouw vind ik daarentegen minder leuk, maar ach, als hij dr gelukkig mee is. 
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ik moet heel erg wennen aan je avatar Eline! Maar Rodrigo kan ik best naar kijken 
@Rianneke:
indeed!!!! TrueBlood heeft zoveel moois te bieden!! Persoonlijk kan ik niet wachten om Quinn te zien! Maar misschien weet je niet wie dat is, als je de boeken niet hebt gelezen. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Haha ik hoor het van meer mensen.
Maar hij is wel lekker kleurrijk en vrolijk! En van Rodrigo word ik ook wel vrolijk. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zijn vriendin/vrouw vind ik daarentegen minder leuk, maar ach, als hij dr gelukkig mee is.
Er liepen leukere vrouwen rond op de set van Dexter
. Al vond ik Carpenter in de remake van Rec niet zo verkeerd. Beetje eigenaardig vrouwtje is het wel, maar word wel iets leuker naarmate Dexter vordert.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Rodrigo is lekker!
En Miss 'Dexter' had ik al in het in vrouwen-topic genoemd, maar daar werd nauwelijks op gereageerd...Carpenter en haar hubbie zijn allebei het leukst in bewegende vorm (:
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, dan moet je maar Julie Benz plaatsen als je reacties wilt.
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Dexter!! Hij heeft inderdaad wel wat, weet er alleen nooit de finger op te leggen wat het precies is...Was wel een beetje een anticlimax die season finally...had er meer van verwacht...
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Omdat hij weer single is! (werd tijd)

laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Tja, dan moet je maar Julie Benz plaatsen als je reacties wilt.
Grappig, ik wou nog zeggen als ik zoiets post, dat ik dan wel reacties krijg. Maar ik dacht dat is miss wel heel erg generaliserend. Maar het zou leuk zijn als ik juist reactie krijg op een niet standaard beauty/sexbom/....