- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Slechtste horrorfilms/ thrillers
Slechtste horrorfilms/ thrillers
Chloe Moretz
-
- 411 berichten
- 0 stemmen
Een horrorfilm die ik ook echt ongelovelijk oerslecht vond (en dat ook is) DEAD END
erwku
-
- 523 berichten
- 2362 stemmen
Gelukkig ben ik nog niet zo masochistisch om veek B horror of thrillers te zien. Er is zoveel troep gemaakt!
Toch wil ik jullie de naam MONSTERMAN niet onthouden, WAT EEN SLECHTE FILM!!! Een kwelling om naar te kijken.
FlorisI
-
- 12 berichten
- 64 stemmen
august underground mordum, guinea pig series, slaughtered vomit dolls... gaat allemaal net iets te ver, niet `eng` ofzo, maar gewoon te ranzig..
ezra1971
-
- 185 berichten
- 93 stemmen
In Film > Toplijsten en favorieten > slechtste horrorfilms aller tijden?:
mijn persoonlijke
xtro 1 2 3
The Attic
the Lamp
Ghoulies 3 en 4
track of the moon beast
The Child
alles van Hellraiser na 3
Jack Frost
Silent Night Deadly night 2
Critters 2 3 4
Max en Joep
-
- 1815 berichten
- 0 stemmen
-Gothika
-die vampieren/stink honden reeks met Kate Beckinsale, weet de naam niet eens meer
megaman
-
- 1484 berichten
- 229 stemmen
Swamp Zombies....om te kotsen. En niet vanwege de gore. Zelfs Zombie 3 (Burial Grounds) is nog heilig vergeleken met deze troep.
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1869 stemmen
01 - 1.0 - The Cave
02 - 1.0 - Bride of Chucky
03 - 1.0 - Sl8n8
04 - 1.5 - Reeker
05 - 1.5 - Scream 3
06 - 1.5 - Friday the 13th
07 - 1.5 - Scream 2
08 - 1.5 - I Know What You Did Last Summer
09 - 1.5 - Trespassers
10 - 1.5 - The Amityville Horror
Verder ook nog: Saw IV, Prey, House of Wax, The Grudge,...
VanRippestein
-
- 1178 berichten
- 1052 stemmen
I know what you did last summer is inderdaad wel érg matig.
Gotika ook, en mijn eerste Argento was "the Card player". Mijn mond openviel van verbazing...
En ik moet zeggen dat ik Saw 1 ooit heb gezien, wat ik echt een gigantische tegenvaller vond.
Anime Fan
-
- 78 berichten
- 0 stemmen
Ghoulies
Troll
Freddy vs. Jason
Children of the Corn 666
Hellraiser - Hellworld
The Return of Swamp Thing
Tommyknockers
Attack of the Redneck Mutants
Razorblade Smile
Glacius
-
- 4249 berichten
- 2845 stemmen
Een horrorfilm die ik ook echt ongelovelijk oerslecht vond (en dat ook is) DEAD END
Sodemieter op jij smaakloze heidene.
eckhardt girl
-
- 12 berichten
- 8 stemmen
Sodemieter op jij smaakloze heidene.
Ja ! Dat was echt de enige nederlands film, die nog soort van goed was. Voor de rest zijn Nederlandse films gewoon vervelend.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ja ! Dat was echt de enige nederlands film, die nog soort van goed was. Voor de rest zijn Nederlandse films gewoon vervelend.
Dead end is geen nederlandse film Al lijkt de titel wel op dood eind.
yeyo
-
- 6308 berichten
- 4460 stemmen
- Captivity
- De remakes van The Texas Chainsaw Massacre, The Amytiville Horror en The Ring
- 30 Days of Night
- Ghosts of Mars
- 1408
- Gothika
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11454 berichten
- 4880 stemmen
Ja ! Dat was echt de enige nederlands film, die nog soort van goed was. Voor de rest zijn Nederlandse films gewoon vervelend.
Mond spoelen.
JDSsmetje
-
- 6566 berichten
- 2178 stemmen
0,5*
Portal (2008)
House of 1000 Corpses (2003)
Grudge 3, The (2009)
Boogeyman 3 (2008)
1,0*
Resident Evil (2002)
1,5*
Storm Warning (2007)
Evil Dead, The (1981)
2,0*
Basket Case (1982)
Blob, The (1988)
Bunker, The (2001)
Constantine (2005)
Killer Bees! (2002)
One Missed Call (2008)
Outpost (2007)
Poltergeist (1982)
Seed of Chucky (2004)
Van Helsing (2004)
mikey
-
- 28328 berichten
- 4915 stemmen
1.5
Evil Dead, The (1981)
2,0*
Poltergeist (1982)
merkwaardige keuzes in een terecht rijtje overigens. Dit zijn twee geniale films.
JDSsmetje
-
- 6566 berichten
- 2178 stemmen
merkwaardige keuzes in een terecht rijtje overigens. Dit zijn twee geniale films.
Laten we de discussies maar bij de filmpagina houden.
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3497 stemmen
wrong turn 3 en It's Alive(2009) mogen er nu ook bij
dimi303
-
- 3172 berichten
- 3247 stemmen
dat heb je met vervolgen en remakes.
clockwork72
-
- 2727 berichten
- 1581 stemmen
simon says en cabin fever. ik kon bijna wel janken zo slecht als dat was.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
House of wax(rampzalige cast ook)
fridaythe13th
-
- 23 berichten
- 7 stemmen
Ik vind "house of 1000 corpses" de slechtste horror film die ik tot nu toe gezien heb.
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2547 stemmen
Onlangs The Box gezien, trok op niet veel...
DjFrankie
-
- 3001 berichten
- 3097 stemmen
Dat dit anno 2009 nog gemaakt is
Changes
-
- 11 berichten
- 31 stemmen
Ik heb een tijdje geleden echt een vreselijk slechte film gezien.. Het speelde zich af in een woestijn met 2 mensen. Ze waren op vakantie en een gids pushte hun om van de route af te gaan. Ze raken dan verdwaald en de gids gaat dood(of verdween? Heel de film gebeurt er niks, behalve dat er 2x hyena's ofzo op ze afkomen en op het eind dat die vrouw de man vermoord op hem uit zn leiden te verlossen (zijn been was aan het wegrotten) 30 sec later komt er een reddingshelicopter.
Echt een *** film! Die dus, geen idee maar hoe die heet. Als iemand een idee heeft, tell me.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4100 stemmen
merkwaardige keuzes in een terecht rijtje overigens. Dit zijn twee geniale films.
Dat zijn er wel meer in dat rijtje.