- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
15? Hm, had dr toch wel een jaar of 18 gegeven. Maarja, tegenwoordig zien meer meisjes van die leeftijd er stukken ouder uit.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Dat wordt over elke generatie gezegd. Over 40 jaar zien meisjes van 8 eruit alsof ze 35 zijn.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Nee dat me weer iets té extreem, maar bij wijze van spreken zullen de jonge meiden zich wel ''als ouder'' blijven ontwikkelen.
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Kan ook niet anders, als ze al hakken voor kinderen ontwikkelen dan wordt het extreem...een kind moet een kind blijven.... =/ Had haar een jaar of 17-18 ook gegeven...
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Ja, het zijn niet zo zeer die meisjes, maar de maatschappij die die ontwikkelingen beïnvloedt.
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Dat bedoelde ik ook,sorry
Hoe sommigen 'meisjes' durven zich te vertonen op straat op momenten, echte typische strekewijven zoals ze op zijn Vlaams zeggen..
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Breezertje in de ene hand, sigaretje in de andere hand, topje aan waar je goed de navelpiercing ziet, een broekje aan wat ik als slaaphotpants aantrek...
En maar ''mooi'' zijn. Plus, veel van die meiden denken dat ze een grote bek moeten hebben om stoer te zijn. Zó zonde. 
Denk dat het bij die celebrity kindsterretjes nog wel erger is.
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Voila, de perfecte voorbeeld..
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Tja. Over waarschijnlijk een jaar of 15 wordt hier weer lacherig over gedaan en niet als ernstig gedrag gezien.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Dan is het helemaal normaal gedrag, helaas. Heb het op mijn vorige werk gezien (SBO school) bij 12-13 jarige meisjes. Die zijn geen kind meer, dat zijn al echte slettebakjes. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, niet elk meisje gaat die kant uit.
Leland Palmer
-
- 23786 berichten
- 4902 stemmen
Hoort dit niet gewoon weer héél ergens anders allemaal? Just sayin'. 
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Dat heet nu toch consumptieprostitutie?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Hoort dit niet gewoon weer héél ergens anders allemaal? Just sayin'.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Dan is het helemaal normaal gedrag, helaas. Heb het op mijn vorige werk gezien (SBO school) bij 12-13 jarige meisjes. Die zijn geen kind meer, dat zijn al echte slettebakjes. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, niet elk meisje gaat die kant uit.
Je zal er maar ouder van wezen. Ik zou er echt wakker van liggen, al zou mijn kind niet zo worden natuurlijk. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2089 stemmen
Haha, geweldig filmpje.
Bij mij in 't dorp zijn dat soort types ook niet bepaald schaars.
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Jessica Biel (om terug ontopic te komen)

Mooiste kontje van heel hollywood voor mijn part 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mooie kont, tieten. Kortom Biel is 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Haar borsten vind ik niet zo mooi, billen wel.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Lekker wijf, alleen die 1e foto is niet bepaald fotogeniek genomen. Dat hoofd 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Op de derde foto klopt alles. Gezicht, billen en borsten in volgorde van belangrijkheid.
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
kzou eens wel dat kontje willen titsen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.