- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Gewoon aandachttrekkerij, maar niet vervelend
. Ik zach laatst iets op SBS6 (IEL) - 25 meest genante momenten ofzoiets. Daar zat Britney natuurlijk ook bij me haar rokjes-autouitstapincident en daar vertelden ze dat er 10-tallen bekende en wat onbekendere celebs zonder slip gefotografeerd zijn. Dus het is een soort van mode of hype geworden de laatste jaren
Het lijkt inderdaad soms net een wedstrijdje, wie heeft de grootste lippen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat was inderdaad puur toeval?
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
"Ik voel me heel zeker over mijn lichaam. Ik werk hard om fit te blijven en om te weten dat ik me comfortabel kan voelen in alles wat ik draag,"
Dat vind ik dan wel weer heel goed.
'' Ik ben sexy geworden, maar ik doe het niet om mijn muziek te verkopen.''
Dit weer iets minder.
Wat is daar jammer aan? Toch alleen goed. Ik zie het probleem ook niet zo, doet weinig verkeerd imo. Beter dan die dozen met die maillootjes onder hun rok
. Wat er nou erg is aan geen slipje dragen onder een rokje ontgaat mij ook volledig.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
.
He bah schat, dat je haar leuk vind is een ding, maar dat je nou ook nog naar haar doos hebt zitten kijken, daar word ik niet vrolijk van 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Wat er nou erg is aan geen slipje dragen onder een rokje ontgaat mij ook volledig.
Voorbeeldfunctie? 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
He bah schat, dat je haar leuk vind is een ding, maar dat je nou ook nog naar haar doos hebt zitten kijken, daar word ik niet vrolijk van

Dochter van Rob de Geus? 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen

Dochter van Rob de Geus?
Betrapt 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar kwam ik toevallig op
. Gelijk weggeklikt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voorbeeldfunctie?
Vind ik zo'n onzin, alsof zij geen eigen leven mag leiden omdat er van die lompe koters bestaan die doen wat zij doet. Ze is geen politicus ofzo.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik had hem stiekem al opgeslagen op mijn computer.

Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
Daar kwam ik toevallig op
. Gelijk weggeklikt.
Ja vast

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Vind ik zo'n onzin, alsof zij geen eigen leven mag leiden omdat er van die lompe koters bestaan die doen wat zij doet. Ze is geen politicus ofzo.
Nee, maar ze heeft hier wel voor gekozen toen ze bekend werd. Dus om zich nou met dr blote doos zich te laten fotograferen (nadat ze vast wist wat er met Britney e.d. gebeurde), vind ik het in ieder geval geen slimme actie van dr. Zeker niet als je zoveel jonge fans hebt.
Er zijn andere manieren om sexy en/of opwindend over te komen.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
Slim is het niet, denk ik. Al die tijd dat lieve immage en dan nu in een keer met je poes op de foto, de overgang van lief meisje naar sexy rockchick had wat subtieler gekunt...
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
.
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig, jammer dat ik dat weer heb gemist 
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Je kan moeilijk kiezen om een role-model te worden.
Maar over Miley gesproken ik kwam dit tegen vanmorgen. We zullen dus een andere kant van Miley zien...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, maar ze heeft hier wel voor gekozen toen ze bekend werd.
Daar vraa je niet om als je bekend wordt, en dat hoort ook helemaal niet tot hun verantwoordelijkheden.
Ze maakt er zelf ook geen probleem van. Elke celeb heef ttegenwoordig wel een upskirt, een nipslip of pokies. Ik ie het probleem niet zo. Gek dat er hier allerlei mensen over vallen terwijl het bij posten van Hudgens net opvallend stil bleef. Alsof Cyrus zoiets heeft gedaan, dit was een ongelukkig moment.
En zij vind dit sexy, en ik geef haar gelijk. Alleen maar te waarderen dat ze zich zo durft te profileren terwijl heel de buitenwacht klaar staat om haar te veroordelen. Niets mis met dit soort gewaagdheden. Dat er velen hier over vallen, prima maar laat haar haar ding doen. Zo erg is het allemaal niet hoor.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Nou nou, ben benieuwd hoe ze dat gaat doen dan. Ik denk eigenlijk dat ze het er nog wel goed vanaf zal brengen ook, in zo'n soort film.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Nou daar zit ik ook echt op te wachten.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ach, denk niet dat hier mannen zijn die het erg vinden Naomi Watts 
Kan opzich wel begrijpen waarom het fout is en het is ook een slecht voorbeeld. Kan me er alleen weinig druk om maken.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
Dan hebben we weer iemand om te plaatsen in het grote ergenissen aan acteurs/actrices forum 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Leuk om Kim Kardashian na Miley Cyrus te noemen. Zij staat toch vooral bekend vanwege de sekstape met die Ray J. of zo 
Ze staat overigens ook op de cover van de nieuwe Veronica magazine.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk om Kim Kardashian na Miley Cyrus te noemen. Zij staat toch vooral bekend vanwege de sekstape met die Ray J. of zo 
Leuk geprobeerd, beetje het onwetende jongetje spelen
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.