- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hey, dat zei je net ook al. Ik hoop nooit dat je ergens verslaafd aan raakt
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Net Friday the 13th gezien, ik vond die Jeannine Taylor ook best een leuke meid, maar nergens acceptabele foro's van te vinden
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
...Toeval of zit je door m'n dakraam te gluren
?
Die viel op ja, erg leuk! Maar ook omdat ik d'r van een avatar hier op MM herken.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Deze vond ik op google. 
verder steun ik Jeroentjuhhhh en vind ik dat ze iets meer haar oprechte lach mag laten zien.

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Toch ziet ze er altijd een beetje ziekjes uit, en volgens mij is ze heel ver weg op de meeste foto's, zit er totaal niet met haar gedachte bij.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2099 stemmen
Toch ziet ze er altijd een beetje ziekjes uit, en volgens mij is ze heel ver weg op de meeste foto's, zit er totaal niet met haar gedachte bij.
Dat maakt haar juist zo leuk!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Ik blijf haar een opgegraven veenlijk vinden. Kan er echt niks anders van maken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
...Toeval of zit je door m'n dakraam te gluren
?
Die viel op ja, erg leuk! Maar ook omdat ik d'r van een avatar hier op MM herken.
Ik zag je review, ik wou eerst een weekje wachten met mijn review
. Toevallig idd
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dat maakt haar juist zo leuk!
Dat kan ik nog wel begrijpen, je voelt je gewoon aangetrokken tot haar omdat het een beetje een mysterieus meisje is, je vraagt je altijd af waar ze aan denkt, en hoe ze zich voelt. Dat een beetje? 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Dat is een betere optie dan dat hij op stoners met bloedarmoede valt.. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2099 stemmen
Dat kan ik nog wel begrijpen, je voelt je gewoon aangetrokken tot haar omdat het een beetje een mysterieus meisje is, je vraagt je altijd af waar ze aan denkt, en hoe ze zich voelt. Dat een beetje?
Exact! Mysterieus en vreemd vind ik enorm aantrekkelijk in een vrouw, maar uitzonderingen zijn er natuurlijk ook...
Maar bij KS is het natuurlijk ook 't uiterlijk.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ze is nog een beetje jong, maar Dakota is toch ook een ontzettende mooie vrouw aan het worden 

U-96
-
- 11875 berichten
- 2099 stemmen
Noomi Rapace niets voor je dan ?
Kledingstijl is leuk, maar 't gezicht iets minder. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Begint een echt vrouwtje te worden ja. Mooie volle wenkbrauwen trouwens, viel me meteen op.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Mja, best leuk
. Lieve oogjes, niets bijzonder verder.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Elena Anaya (ik vind dr kjoeeeet. Ookal ging ze van maatje strijkplank naar een C cup)

13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen

Hele lieve en mooie uitstraling.
prachtige ogen ook
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een schoonheid uit Spanje, erg fijn
. Die boobjob is ook wel een goede move geweest, sindsdien straalt ze ook veel meer zelfvertrouwen uit. Mooie aankoop Elena
.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Zij is de perfecte Bambi. 
@ Naomi Watts: Ziet er idd erg mooi uit. Zal menig vrouw jaloers op zijn. Zo'n boezem zou ik ook wel willen. Misschien kan ik het ook ooit nog eens aanschaffen, hehe.
wenna89
-
- 186 berichten
- 46 stemmen
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Kate is mooi.. maar iets minder fotogeniek i.m.o. Vaak dezelfde gezichtsuitdrukking.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
On popular demand
. Al vind ik het ook echt een mooie en knuffelige vrouw, fijne actrice ook.

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Wow, op die tweede foto heeft ze welliswaar spek op dr botjes! Een beetje, maar dan nog..
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
bedoel je ''zowaar'', Eline? Vreselijk altijd om haar op premieres te zien, zo'n mooi meisje, maar oh zo mager.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
een mooie en knuffelige vrouw
Niet te hard knuffelen want dan breekt ze misschien.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
bedoel je ''zowaar'' Eline? Vreselijk altijd om haar op premieres te zien, zo'n mooi meisje, maar oh zo mager.
Juist, je snapte me wel! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@ Nomak:
Ik zal voorzichtig zijn. Nee, dat is natuurlijk wel een 'breekpunt' (respect voor de woordspeling!) dat ze zo'n probleem heeft met haar gewicht maar desondanks toch een leuke verschijning.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.