- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
A.J.Cook (redelijk blondje, donker haar staat dr ook wel trouwens)

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Cookie is me wat te studentjes achtig. Weinig sensueel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Claire Forlani mag ook wel weer een keer en zo niet dan toch:

riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Jawel, mooie dame. Als actrice stelt ze niet zo veel voor, maar die ogen zijn altijd een genot om naar te kijken.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Mooie ogen, vreemde kaaklijn waardoor de ingevallen wangen soms wat eng lijken. Verder wel een mooie vrouw. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Constructief niet de meest gepolijste, soms niet de perfecte verhoudingen en niet echt fotogeniek. Maar wat een verschijning on camera, echt een enorme uitstraling ook.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
A.J.Cook (redelijk blondje, donker haar staat dr ook wel trouwens)
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Vannacht The Hunger gekeken:
Catherine Deneuve

M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Ik vind Anne Hathaway wel heerlijk. Heeft wel iets.
Vind haar ook geweldig, heeft iets naturel ogend, mag van mijn part langskomen 
Katherine Heigl

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Onder het 'letterlijke' mom van guilty pleasure. En laat die pedofiel remarks maar achterwege. Sue me.

Destiny Hope 'Miley' Cyrus
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Raar mondje vind ik dr hebben en als ze praat denk ik elke keer dat het een omgebouwde man is. Heeeeeeeeel zwaar.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Tsja, lelijk is ze niet, maar het is écht nog een puberkindje. Ken dr exacte leeftijd niet, misschien is ze wel 15 of 16, dan is het logisch. Wel erg mooi haar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jeroen
. Ik begon al te denken dat ik gek was. Al is het met jouw leeftijd wat meer maatschappelijk geaccepteerd
.
Tsja, lelijk is ze niet, maar het is écht nog een puberkindje. Ken dr exacte leeftijd niet, misschien is ze wel 15 of 16, dan is het logisch. Wel erg mooi haar.
Goed ingeschat, ze is nog maar 17. Ik vind haar, ondanks haar leeftijd, wel een op en top vrouw. Als showbusiness kind wordt je natuurlijk ook heel erg snel volwassen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Als ze maar niet gaat zingen, kan die 'disney'-songs echt niet verdragen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Muzikaal vind ik haar wel veelbelovend (alleen al om de reden dat het 'de dochter is van') maar die Disney songs zijn echt vreselijk ja. Ze verknalt haar potentie ook wel een beetje. Over een maand haar 'echte' acteerdebuut, even kijken of ze daar potentieel voor bezit.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Toch is Hannah Montana best leuk, zeker met Emily Osment
Cyrus heeft genoeg talent voor droge delivery, daar kom je al ver mee.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Best wel een begrijpelijke keuze, als je toch ergens moet beginnen, ze wint wel een hoop fans op deze manier. Waar gaat ze in spelen dan binnenkort? Ben wel benieuwd 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haar delivery en timing is top notch. Hannah Montana is zeker genietbaar, al kan ze met haar delivery zeker ook wel 'meer' doen. Prima om zo te beginnen, zo is Christina Aguilera ook begonnen (om gelijk maar 's wereld's beste vocaliste op te noemen
).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.