- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ah het fingerspitzengefühl van NW laat ons gelukkig wederom niet in de steek. Geen onaardige meid, maar helaas lopen er van zulke appetijtelijke dames veel te veel rond in Hollywood en dan begint het fap-gehalte ernstig te dalen. Desalniettemin good choice, bro 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Mooie keuze, Naomi!
Vooral foto 2: Cute! en foto 3: 
Vond haar in Man on a ledge wel aantrekkelijk, maar waardeloos acteren. Kwam ook door de interactie met haar tegenspeler.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vond haar in de lift wel goed acteren
.
Eens met danuz, een lbd altijd +1.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Genesis Rodriguez is heilig. Maar deze foto's vind ik niet zo.
In Casa de mi Padre is ze wel schitterend idd.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Danielle Bisutti (zag haar laatst in een aflevering van NCIS, tevens verdienstelijk zangeres)
Combi van blauwe ogen en donker haar:
en wat een heerlijke shirtjes op foto's 1 en 2: 

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Cleanup on aisle 5. Die jumpsuit
.

gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
En in 1 klap alle interesse in Vanessa Hudgens verloren. Bah. Wat een afgrijselijke outfit.
Net een moderne versie van een gevangenis-outfit. 
Of je doet het er om of je bent elke objectiviteit verloren als het om haar gaat. Ik denk beide. 
Mijn post ook weer om zeep geholpen. Je wordt bedankt. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is ook het idee van de jurk. Een variant op het correction facility jumpsuit. Ik vind 'm top
. Wij liggen wat dat betreft ook niet echt op één lijn
. En graag gedaan kerel
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ze heeft er wel eens beter uitgezien ja haha, afgrijselijke outfit, en die ketting
En ik vind haar haar stijl ook mooier!
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Van die ketting wordt je idd. ook niet bepaald vrolijk. 
Aangaande de 'jurk': We zullen het maar houden op een 'fashion flater'.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is dan ook geen fashion statement maar gewoon haar trots voor haar native afkomst. Doet ze wel vaker de laatste tijd. Mooi vind ik het ook niet maar je roots mag je wel uitdragen. Vind ik mooi.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Zat gister eens de cast van Spring Breakers op IMDb te bekijken. Mis ik iets? Ik zie toch echt gewoon stuk voor stuk lelijke wijven (of tenminste, niet zo hemelsprijzend lekker zoals NW altijd doet overkomen)? Alleen Vanessa kan er nog wel mee door.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat ik doe laten voorkomen heeft vooral te maken met de schoonheid van de film. Al vind ik ze alle 4 wel knap maar allemaal in de eye of the beholder. Echt een vruchtbare insteek voor een gedachtenwisseling is het niet.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen

Bloemetje in je haar is genoeg 'roots'. 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Het is dan ook geen fashion statement maar gewoon haar trots voor haar native afkomst. Doet ze wel vaker de laatste tijd. Mooi vind ik het ook niet maar je roots mag je wel uitdragen. Vind ik mooi.
Het lukt je altijd weer om er een positieve draai aan te geven. Vind ik dan wel weer mooi 
En sinds wanneer is Vanessa geen vruchtbare insteek voor een gedachtewisseling: Ze is toch de toekomstige moeder van je kinderen? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar niet zo, maar een leuke vrouw is ze normaal wel ja
.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Juist wel hier! Had heel wat ge*ile pics van d'r kunnen plaatsten. Zo lekker puur - in your face! Word er zo blij van. Like!
Betwist je nu opeens mijn smaak?!
Waar zijn de compli's? 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Alison Lohman nog maar eens. Het wachten is op een nieuwe film met haar;

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ongelooflijk dat die ouder is dan mezelf. Lijkt op die foto's alsof ze nog niet van de lagere school af is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze heeft een aardige leeftijd inderdaad, maar lijkt nog steeds alsof ze nog naar de middelbare school moet idd.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ze is inmiddels zelfs al moeder, jongens. Al vermoed ik dat dit niet de meest recente foto's zijn.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Ja, als je foto's ziet van 2012 dan zie je wel dat ze jonger eruit ziet dan 30+. Maar nou ook alweer geen 17 meer hoor!
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Berenice wie? Heerlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Elke keer als ik haar weer in een film zie ben ik gelijk weer instand head-over-heels. Ga er toch serieus over denken haar een vast plekje in mijn top 5 te geven. Wat een vrouw
. Genesis Rodriguez.
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Erg mooi ja!
TheBunk
-
- 746 berichten
- 3093 stemmen
Imogen Poots

Emma Stone

Olivia Wilde

Elizabeth Olsen

Kate Mara

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.