- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Slechte foto's kan je van iedereen vinden
.

gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Een top 5 is veel te moeilijk natuurlijk.
1. Vanessa Hudgens
2. Olivia Hallinan
3. Demi Lovato
4. Dianna Agron
5. Troian Bellisario
Die nr.1 zag ik echt niet aankomen! Volledig verrast! 
Aan NW:
Nee, sorry. Nog steeds niet!
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Blake Lively
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
De avatar verraadt het natuurlijk al. Al ben ik niet zo'n fanboy als sommigen hiero 
Some students surpass the master 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, zonder meer
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Some students surpass the master
Teveel eer, nog steeds geen sprake van Darth Vader > Darth Sideous
.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Hehe, ja. Kijk maar naar Beastly. Die begon bij mij al op 4.0* 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
'Thunderbirds the Movie' in jullie ogen zeker ook een klassieker? 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Oeh, daar zit ze ook in. Die heb ik nog niet gezien.
Bedankt voor de tip!
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Nog wel heel erg jong, hoor!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, ik was geen liefhebber van Vanessa Hudgens, het meisje. Snapte zelfs alle lof niet over haar looks, totdat ze een vrouw werd
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
0,5* hier
. Band Slam vond ik ook niet zo, terwijl zij dan wel een hele leuke rol speelde. Haar personage had echt uit zo'n Indy romcom kunnen komen. Die 'dove' grap ook
.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik ben fan van haar vanwege HSM en Bandslam. High school films zijn helemaal mijn ding, alleen dat kan als creepy opgevat worden naarmate je ouder wordt. Voor mij is het meer: was ik maar in die cultuur opgegroeid, al weet ik ook wel dat het in de films die ik kijk veel mooier is dan in het echt, maar toch.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ik heb Beastly blijkbaar een 3,5* gegeven. Bandslam nog niet gezien. Ik vond haar vooral in Journey 2 erg lekker, getuige mijn recensie:
Mooi gemaakt, maar helaas saai en te makkelijk uitgewerkt. De uitvoering doet denken aan een kinderfilm en dat zal ook zo bedoeld zijn, echter de camera(man) heeft vooral oog voor de borsten en billen van mevr. Hudgens, waarmee haar rol in de film meteen verteld is. Ik moet wel zeggen zelden zo'n mooie verschijning gezien te hebben. Wow!
The Rock en Luiz Guzman zorgen voor de komische noot en good-old Michael Caine acteert ook naar behoren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En vast niet eens in 3D gezien? Damn shame .. 
Vrij onderschatte film ook. Geweldige avonturenfilm, magnifieke 3D beelden (beste sinds avatar), enorm zelfbewust en prachtig design. Van de zomer komt mijn 65 inch plasma 3D televisie, jullie zijn allen uitgenodigd om de 3D bluray komen te aanschouwen
.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
En vast niet eens in 3D gezien? Damn shame .. 
Vrij onderschatte film ook. Geweldige avonturenfilm, magnifieke 3D beelden (beste sinds avatar), enorm zelfbewust en prachtig design. Van de zomer komt mijn 65 inch plasma 3D televisie, jullie zijn allen uitgenodigd om de 3D bluray komen te aanschouwen
.
Hahaha!
Grijpskerke? Waar ligt dat? Bij Rotterdam ergens? Zeeland misschien?
Ik ben van de partij.....
Kijk maar uit.......voordat je het weet, heb je een tweede Haren! 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik doe even een otherfooltje:
Jennifer Lawrence
♥
Moet dat nou na mijn geweldige mooie post
Serieus dat zie jij terug in die foto's? Vind ik knap, vooral omdat je (als je Jennifer een beetje kent) een hoop kunt noemen, maar een bitch dus zeker niet. Maar vooruit ook nog even een 'sympathieke' foto voor jou dan
Helemaal niet natuurlijk. Maar uit de vele interviews en opmerkingen kun je toch opmerken dat Jennifer 'anders' is dan de meeste actrices. Ze komt meer 'echt' over, spontaan, gek en neemt geen blad voor haar mond. Dat maakt haar juist zo leuk
Gevonden in Film >> Filmgames >> Knappe (?) actrices game #4 (1 juni 2011 - betreffende Jennifer Lawrence)
Is ze zoveel knapper geworden dan sinds een jaartje? 
(Kwam het toevallig tegen omdat ik het Knappe actrices topic aan het doorbladeren was.)
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ja vind ik wel. Meer volwassen en wat minder vol in haar gezicht. Plus dat ik me een jaar geleden niet in haar hebt verdiept verder dus deed ze me ook niks. Nu is het gewoon het totaalplaatje 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Je hebt je er goed uitgeluld.
Hoezo?
Ik heb dat bijvoorbeeld met Katja Schuurman: Toen ze nog wat voller was in haar gezicht (vrouwen leggen dit negatief uit, ik bedoel het juist positief) vond ik haar echt aantrekkelijk. Nu niet meer, nu ze zo afgevallen is.
Ander voorbeeld: Isla Fisher vond ik in Definitely, Maybe beeldschoon en ongelooflijk leuk, maar in de meeste andere films waarin ze speelt vrij vervelend en daardoor minder aantrekkelijk.

Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Dexter related
LAUREN VÉLEZ

JULIA STILES

laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Zeeland idd
.
Ben in verre oorden geweest, maar Zeeland is blijkbaar een brug te ver.

laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Aaliyah was de eerste vrouw waarvan ik dacht: als zij langs komt, dan wist ik het wel. Ongelofelijk dat ze al ruim 11 jaar verongelukt is. Blijft weird dat ze er niet meer is. Word er helemaal melancholisch van als ik aan haar denk.
Ik ken haar weliswaar vooral als zangeres, maar aangezien ze geacteerd heeft...

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een vrouw was ze, heb haar ook nog 'live' gezien, die uitstraling was weergaloos. Zie je zeer zelden.
Qua actrice niet zoveel overigens, al is het wel een plaatje om naar te kijken.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
'Live', NW? Bedoel je @concert of via muziekdvd ofzo? Idd die uitstraling ja.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.