- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Brix
-
- 19690 berichten
- 5127 stemmen
Vol verwachting klopt mijn rikketik NW 
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Gina Gershon lijkt gewoon niet te veranderen! Ze blijft er gewoon het zelfde uitzien als jaren terug.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Nu ik Girl Walks Into A Bar aan het kijken ben, besef je weer dat ze een van de mooiste 40-plussers is in Hollywood, samen met Connie Britton.
Carla Gugino
(afbeelding)
En samen met Britton.
(afbeelding)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heather Morris
. Ook weer zo'n briljant staaltje casting in Glee.

Move over Britney, you just have been posterized
.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verkeerde topic hoor
. Imperfecte neuzen zijn HOT.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ohja...maar ik laat het toch staan 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Speelt zij de leeuw in Beauty and the beast?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
AHA.
Volgens mij was zij een van de redenen dat ik snel afgehaakt ben wat Glee betreft, wat een irritant hoofd! Die neus is echt..
niks hot aan. Rare ogen ook.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Subjectief natuurlijk, lastig te weerleggen. Nothing beats Lea Michele, ook zo'n pracht neus.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Bij haar kan ik het gek genoeg dan wel weer hebben, omdat zij verder ook prachtig donker haar, een mooi tintje, mooie sprankelende ogen en een schitterende lach heeft. Door Lea zou ik dus juist wél weer aan Glee willen beginnen, puur uit nieuwsgierigheid naar haar rol.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Michele is gewoon buitencategorie, zelfde geldt voor Glee overigens. Dat er uberhaupt tegenstanders van Glee zijn is beyond me. Enige universele serie die ik ken.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Op die foto's kan ik haar gezicht niet zien. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Heather Morris
Zij is zo ongelooflijk leuk in Glee! Misschien niet de knapste qua gezicht, maar ze heeft echt een goddelijk lichaam en daarbij heeft ze ook iets verslavends, wat ook kan komen door haar onwijs leuke rol als Brittany 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nu ik Girl Walks Into A Bar aan het kijken ben, besef je weer dat ze een van de mooiste 40-plussers is in Hollywood, samen met Connie Britton.
Carla Gugino
(afbeelding)
En samen met Britton.
(afbeelding)
Gugino is hot!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heather Morris
Zij is zo ongelooflijk leuk in Glee! Misschien niet de knapste qua gezicht, maar ze heeft echt een goddelijk lichaam en daarbij heeft ze ook iets verslavends, wat ook kan komen door haar onwijs leuke rol als Brittany
Op bewegend beeld nog leuker maar heeft ook gewoon een sterke presence. Eindelijk iemand met kennis
. Non-gleeks weten niet waar ze het over hebben
.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Misschien ga ik het dan toch nog maar eens één kans geven, als het echt zo verslavend is. Ben inmiddels toch bijna klaar met Friday Night Lights.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Heather Morris
. Ook weer zo'n briljant staaltje casting in Glee.
(afbeelding)
Move over Britney, you just have been posterized
.
(afbeelding)
Die bovenste foto, zeg me aub dat dat een photoshop foutje is
Ziet er niet uit 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Er klopt inderdaad niets van die foto. De ogen zijn vreemd en passen niet goed in het gezicht. Dit kàn geen echte foto zijn. 
Edit: haar linkeroog lijkt er tussen te zijn geplakt. De verhouding klopt niet meer en het oog staat scheef. Erg slecht gephotoshopt dus.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Volgens mij zag ze er in Glee exact zo uit, die paar afleveringen/momenten die ik heb gezien.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Die heeft wel veel haar zeg! En die meid daarboven heeft een slang van Selma Hayek geleend.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Waarschijnlijk weer een dame die alleen ik erg leuk vind, maar ik o boy, krijg haar al een aantal dagen niet uit mijn hoofd. 

Edit: Oh ja, Erin Kelly dus. Uit 'Loving Annabelle'. Ik vind haar eigenlijk alleen leuk hoe ze in die film uitziet, verder niet zo. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Waarschijnlijk weer een dame die alleen ik erg leuk vind,
Beiden op de foto zijn de enigen die deze pagina de moeite maken...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Volgens mij zag ze er in Glee exact zo uit, die paar afleveringen/momenten die ik heb gezien.
Echt, dat kan gewoon niet. Die ogen staan zo schots en scheef dat ze doet denken aan een Picasso.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Die foto is echt niet gephotoshopped hoor, ze heeft gewoon zo'n hoofd. De verhouding tussen de ogen klopt ook gewoon, dat het vreemde ogen zijn is weer wat anders.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die foto is echt niet gephotoshopped hoor, ze heeft gewoon zo'n hoofd.
Dan snap ik niet wat ze in dit topic doet...
Ik zie dat toch anders, het perspectief deugt gewoon niet.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Dan snap ik niet wat ze in dit topic doet...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Er zijn nog wel wat mensen die series erg nauwlettend volgen en er helemaal fan van zijn. Misschien raakt je blik dan enigszins vertroebeld als het op echte schoonheid aankomt.
Het is eerder een popularity-vote van de rol, dan dat de actrice nou echt mooi is. Al die serie-meisjes vind ik meestal helemaal niks. Nog veels te jong en nikszeggend. Doe mij de vrouwen van boven de 30 maar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zit wel wat in, valt inderdaad onder de noemer leuk (Michele daarentegen vind ik één van de mooiste vrouwen die ik ooit op tv gezien heb). Dan moeten ze de topic maar aanpassen
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.