- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Demi
Mooi album ook gemaakt.
Bijna de mooiste uit het Disney-kamp.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Afgrijselijke zonnebanklook bovendien. En die donkere makeup.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
(afbeelding)
(afbeelding)
Die Lovato droogt ook wel mooi op
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Afgrijselijke zonnebanklook bovendien. En die donkere makeup.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lovato is wel knap maar veel te braaf. Gelukkig niet a la Victoria Justice of die Swift meid, daar krijg je echt de kriebels van. Nee niet veel aan, vooral een enorme stepback na de queen bee of disney.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goed gezien Thorak, is een Latina. Technisch gezien niet echt (ze is Mexicaans) maar in de volksmond wel een latina
.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Ik had haar al even geGoogled maar de meeste foto's van haar zijn niet heel erg bijzonder, wel een paar leuke overigens.
Ze schijnt een borderliner te zijn (of geweest?). Ik las ergens in de gauwigheid "Demi Lovato in rehab for eating and cutting disorders"...
Met name zelfmutilatie blijf ik toch iets vreemds vinden hoor, wat gaat er in iemands hoofd om als ze zoiets doen???
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Goed gezien Thorak, is een Latina. Technisch gezien niet echt (ze is Mexicaans) maar in de volksmond wel een latina
.

Er zit wel veel verschil in haar foto's qua uiterlijk zeg! Op de foto van Eline zou je niet zeggen dat het om dezelfde persoon gaat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze is inderdaad bipolar.
Dat wel
. Voor mij komt een Latina uit Latijns-Amerika
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Er zit wel veel verschil in haar foto's qua uiterlijk zeg! Op de foto van Eline zou je niet zeggen dat het om dezelfde persoon gaat.
Die foto van Eline is dan ook van een tijd terug, die van mij zijn meer recent, denk dat dat het is. Ze is in korte tijd stukken volwassener geworden.
En juist daardoor vind ik het ook zo'n prachtige meid. Ze is dan wel bipolar, maar laat zich door niemand uit het veld slaan en is er zelf weer helemaal bovenop gekomen. Toch knap. Heb altijd wel respect daarvoor. En het is gewoon vooral ook een mooie meid 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Een van mijn persoonlijke favorieten: Katherine Heigl 

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Leuk meisje, maar vrij standaard. Jammer dat ze ook telkens dezelfde rollen blijft aannemen, ben wel eens benieuwd naar een andere kant van haar.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Tja wat kun je er van zeggen... Britney Spears met hang tieten...
Heel erg niet mijn type.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Lol, dat valt wel mee toch?
Ik vind haar meer typetje jongere Jennifer Aniston (in die categorie dan, niet qua lookalike)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Knap vrouwtje blijft het, ook een jeugdcrush van me sinds Under Siege 2
. Niet echt my cup of tea maar wel een erg prettige radiatie.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Lol, dat valt wel mee toch?
Ik vind haar meer typetje jongere Jennifer Aniston (in die categorie dan, niet qua lookalike)
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Nu ik Girl Walks Into A Bar aan het kijken ben, besef je weer dat ze een van de mooiste 40-plussers is in Hollywood, samen met Connie Britton.
Carla Gugino

En samen met Britton.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als we het over 40 plussers hebben dan is er toch één 40 plusser die iedereen achter haar laat. Gina Gershon. 49 Jaar, en er dan nog zo uitzien. Expres een recente foto gepakt. Ongekend dit.

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen

Deze dames mogen er ook nog zijn hoor! Maar de mooiste 40 plusser is toch wel:

Brix
-
- 19690 berichten
- 5127 stemmen
Van het hele clubje voor mij toch maar Gina Gershon.
Doet me op sommige foto's aan Raquel Welch denken, dat mondje.
(misschien ook daarom
maar niet alleen)

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, ze heeft wel wat weg van Welch idd. Prachtvrouw, gister kwam ze ook weer voorbij in How to Make It in America. Zo mooi en fit nog.
En Brix, die signora komt er volgende week aan
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.