• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.049 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.690 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Thorak schreef:

Die foto is echt niet gephotoshopped hoor, ze heeft gewoon zo'n hoofd. De verhouding tussen de ogen klopt ook gewoon, dat het vreemde ogen zijn is weer wat anders.

Die foto is 100% zeker wel gephotoshopt. Haar linker oog is er duidelijk in geplakt, daar hoef je geen kenner voor te zijn, om dat te zien. Als je er andere foto's van haar naast legt dan ziet ze er anders uit wat haar ogen betreft. Op andere foto's zijn haar beide ogen wel even groot en staan ze wel 'normaal' in haar gezicht.

Wat photoshoppen betreft: je (algemeen) bent natuurlijk ook erg naïef als je denkt dat er tegenwoordig nog veel onbewerkte foto's worden gepubliceerd.

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

SelmaDuim schreef:

Wat photoshoppen betreft: je (algemeen) bent natuurlijk ook erg naïef als je denkt dat er tegenwoordig nog veel onbewerkte foto's worden gepubliceerd.

Dat was vroeger volgens mij ook al, natuurlijk had je toen nog geen computers maar wel andere apparatuur om wat extra glamour toe te voegen en de onaantrekkelijkheden een beetje te camoufleren. Ik zeg maar zo: het zijn maar foto's.

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Tja ik zou nu een heel technisch verhaal kunnen neerzetten waarom haar ogen er anders uit zouden zien dan op andere foto's, maar dat ga ik niet doen. Als jij wilt denken dat dat oog er in gephotshopped is moet je dat vooral lekker doen.

Foto's voor bladen etc. worden al jaren bewerkt, maar veel dingen kun je zelfs al tijdens het maken van de foto doen. Iemand dikker of slanker laten lijken dan ze zijn is een heel erg makkelijk iets bijvoorbeeld, gewoon een kwestie van het juiste objectief en afstand tot het model.

De 'fout' die de fotograaf van deze foto heeft gemaakt is de foto van een hoger standpunt maken dan het model staat, vandaar de smalle en schuine ogen.

EDIT: Ik heb haar eens op Google opgezocht, maar ze heeft echt gewoom zulke rare ogen!

Nu ben ik er helemaal van overtuigd dat het geen photoshop is (of zijn al die foto's ook gephotoshopped? Puur om jou te pesten zeker?).

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Ik ben wel benieuwd naar jouw zogenaamde "technische verhaal". Als je het zo goed weet, overtuig me dan maar! Vertel me iets wat ik nog niet weet. Jij bent amateurfotograaf toch?

Ik zie (zoals ik al zei) op Google geen vrouw met één groot en één kleiner oog, zoals op de getoonde foto. Ook staan de ogen anders ten opzichte van elkaar en heeft ze op de andere foto's wel een symmetrisch gezicht.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Met of zonder symmetrisch gezicht, het blijft een verschrikking. Heb vanavond 4 afleveringen van Glee gekeken en ik vind het echt een vogelverschrikker. Mét scheve ogen, maar dat terzijde.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Daar zou ze prima voor geschikt zijn. Misschien kan ze in Jeepers Creepers de rol van monster spelen. Lekker goedkoop voor de visagie.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

.

Oké, daar moest ik even hardop om lachen, zag het helemaal voor me.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Was het alweer even vergeten, maar wat was ze toch mooi in Sucker Punch

(afbeelding)

(afbeelding)

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4720 stemmen

In Sleeping Beauty mocht ze er ook zeker wezen!

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Nog niet gezien, maar snel doen dan

stinissen (crew films & series)

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Redelijk gezichtje maar het lichaam van een tienermeisje zonder curven , nee niet mijn ding brrrrrrrrr

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Zeker in Sleeping Beauty was dat enorm goed te zien. Maar wel een prachtig hoofdje inderdaad.

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Ik zei redelijk het is geen schoonheid geef mij maar vrouwen die een beetje meer vrouwelijkheid hebben Maar ieder zijn smaak toch?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

True, ík vind haar een prachtig hoofdje hebben. Zo beter, wijsneus?

Ze is nog jong, geef haar nog wat jaartjes.

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Het zou kunnen maar ik heb weinig hoop (wat het lichaam aangaat)

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Marion Cotillard kende ik al, maar Mélanie Laurent mag er ook wezen:

(afbeelding)

Françaises.

Zandkuiken

• 1751 berichten
  • 1437 stemmen

Apollinisch schreef:

Françaises.

acervirus

• 3 berichten
  • 32 stemmen

Olivia Wilde!

(afbeelding)

Brix

• 19690 berichten
  • 5127 stemmen

Even iets heel anders, een actrice van vroeger, maar wel een die tijdens de kerstperiode op menig TV scherm te zien is, jaar na jaar (in It's a Wonderful Life)

Donna Reed

(afbeelding)

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Zo, misleidende foto zeg van Olivia Wilde hierboven.

Hier een foto die een wat realistischer beeld geeft van die vierkante kop van d'r met die veel te mannelijke kaaklijn:

(afbeelding)

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Ik blijf Olivia Wylde toch een van de mooiste actrices van het moment vinden, ze zou alleen een maand (of 2) een hamburger dieet mogen volgen. Dat ze zo vreselijk mager is is eigenlijk haar enige minpunt...

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1703 stemmen

Miley Cyrus is aardig wat kilootjes kwijt. Ziet er goed uit!

klik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goede additions heren met Wilde en Cyrus. Top 20 in my book.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Wat voor een tattoo's heeft Miley? Vind ze niet zo mooi uitzien, hebben ze een betekenis? Ze zitten ook op van die gekke plekken, onder haar borst enzo.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/12/30/article-2080426-0F4D2E2000000578-604_634x538.jpg

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/12/30/article-2080426-0F4D2DF400000578-7_634x889.jpg

Als ze maar niet té mager gaat worden, zou zonde zijn.

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Gina Carano. Persoonlijk vind ik het een super mooie vrouw.

Ze is deze maand te zien in een keiharde actie film met Michael Douglas waar zij de hoofdrol in vertolkt. Gina Carano is ook nog eens een succesvolle MMA vechtster voor de UFC als dit geen vrouw is met pit weet ik het ook niet meer!

(afbeelding)

Dievegge

• 3176 berichten
  • 8224 stemmen

Voor 1970:

1 Audrey Hepburn

2 Ginger Rogers

3 Marilyn Monroe

4 Ingrid Bergman

5 Shirley MacLaine

Na 1970:

1 Scarlett Johansson

2 Nicole Kidman

3 Michelle Pfeiffer

4 Jodie Foster

5 Natalie Portman

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Hayley Atwell

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Favorietje. Maar bewegend leuker.

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Bewegend inderdaad nóg leuker, maar ook op foto bijzonder mooi!

En ook voor mij een nieuwe favoriet erbij sinds het zien van Captain America!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.