- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad.
Ondertussen absoluut één van m'n persoonlijke favorieten, moderne horror queen: Danielle Harris 
(afbeelding)

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nog maar één dan: Jillian Murray!! 
![]()

Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Ondertussen absoluut één van m'n persoonlijke favorieten, moderne horror queen: Danielle Harris 
(afbeelding)
Klein (1.52m)maar fijn 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Starlet Scarlett (backstage...) 

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Scarlett heb ik nooit echt geweldig gevonden, beetje overrated i.m.o.
Stijn B.
-
- 413 berichten
- 1197 stemmen
Scarlett Johansson heeft tot Vicky Cristina Barcelona een aantal sublieme rollen op haar cv staan (Lost in Translation, girl with a pearl earring). Maar na Vicky Cristina Barcelona heeft ze de neiging om vooral de kant van de commercielere rollen te kiezen (Iron Man 2??? man man = ziel aan Hollywood verkopen)
TheShadowking
-
- 403 berichten
- 0 stemmen
Naar mijn idee is geen enkele vrouw (of man overigens ook) standaard, maar sommige foto's zijn inderdaad niet boeiend nee. Van de meest lelijke persoon kun je nog een mooie foto maken.
Ja nee mijn foto natuurljik niet
Lucy Lui heeft gewoon wat unieks en het is een artistieke foto. Ik vind Amerikaanse vrouwen vaak gewoon erg "standaard". Er is daar een bepaald beeld waar ze allemaal aan willen voldoen met hoop make up, te veel sportschool (geen figuur meer) en stijle lange haren. Doe mij maar lekker naturel en speciaal/apart.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Maar dat is natuurlijk gewoon een kwestie van smaak.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jillian saves the page. Wel een hele goede addition, geen goede foto maar ach..
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Denk dat jij als één van de weinige Graves, The (2009) enigszins zal kunnen waarderen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb 'm op dvd liggen, zal 'm eens gaan kijken
. Viel wel erg op ja die negatieve recensies. Je hebt mijn interesse aangewakkerd. Zal 'm van de week opzetten.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Tof! Ben benieuwd. Echt een film die zich goed concentreert op de cast, kan dus alleen maar goed uitpakken 
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Milaaaa
yep, mijn nieuwe nummer 1, damn! 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
yep, mijn nieuwe nummer 1, damn!
Is ook al een hele tijd mijn nummer 1. Knapste vrouw die ik ooit gezien heb.
TheShadowking
-
- 403 berichten
- 0 stemmen
Zou dat ook zo zijn zonder al die plamuur van haar vraag ik me dan af 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Niks mis met plamuur als je er dan zo prachtig uitziet.
TheShadowking
-
- 403 berichten
- 0 stemmen
Nou als je mijn oma maar genoeg plamuurd ziet ze er misschien ook "prachtig" uit en dan zeggen vrouwen vooral dat het niet om het uiterlijk draait.
Nee doe mij maar lekker naturel...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Niets mis met wat extra hulp. Sterker nog, het is wat mij betreft een must. Iedereen kan een beetje extra gebruiken, geen uitzonderingen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Maar je oma is geen jonge actrice, dus compleet anders.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Niets mis met wat extra hulp. Sterker nog, het is wat mij betreft een must. Iedereen kan een beetje extra gebruiken, geen uitzonderingen.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik zie er echt belachelijk uit met make-up namelijk. 
TheShadowking
-
- 403 berichten
- 0 stemmen
Ja plamuur is wel wat anders dan een beetje extra hulp
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Die plamuur is ook meer voor de foto, als er iemand in Hollywood geen flikker geeft om hoe ze eruit ziet is het Mila
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1884 stemmen
Die ziet er ook niet uit, ook niet met plamuur... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vers van de pers. Leuke vrijdagmorgen verrassing van één van de mooiste actrices out there. Simply stunning miss Strzechowski
.

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Jeetje, wat is die vrouw toch mooi. En Maxim foto's doen het altijd goed.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Uhm nee ik zie het nog steeds niet. Gewoon niet mijn type denk ik (en dan die neus) Nee, en als ik heel eerlijk ben heb ik weleens betere shoots gezien van Maxim, deze is best braaf en slaapverwekkend 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.