- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
jawel hoor... maandagavond op RTL 4
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Ze is nog niet zo heel vaak langsgekomen, maar ze viel mij op in As The World Turns waarin ze weer even terug is, en ik vind haar toch zo'n mooie meid, echt precies mijn 'type'.
M'n kleine 'Nina Dobrev' namelijk Alexandra Chando 
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

mikey
-
- 28988 berichten
- 5140 stemmen
@eline jij houdt van stoere, grote meisjes 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Net drie films achter elkaar met María Valverde gezien. Ze heeft een ietwat grote neus, maar haar uitstraling vind ik echt betoverend. Ze heeft wel iets vrouwelijks(geen seksbom of zo). Ik blijf haar in de gaten houden!!

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
@eline jij houdt van stoere, grote meisjes
Alleen Michelle, als je daarop doelt. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
María Valverde is een hele mooie dame!
mikey
-
- 28988 berichten
- 5140 stemmen
Alleen Michelle, als je daarop doelt.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Dit is een lief en sympathiek ogend meisje dat aantrekkelijk is op een naturlijke wijze, niks voor Naomi Watts met z'n voorkeur voor geplamuurde plastic blonde Christina Aguilera-types dus 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Dit is een lief en sympathiek ogend meisje dat aantrekkelijk is op een naturlijke wijze, niks voor Naomi Watts met z'n voorkeur voor geplamuurde plastic blonde Christina Aguilera-types dus
Dat zal het wel zijn ja 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Of het was verontwaarding dat Sofia Vergara vergeleken werd met '' een vent '' / Michelle.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen

Kristin Kreuk. Erg leuk en mooi meisje, jammer alleen dat er weinig goede foto's te vinden zijn op google, typisch weer een geval beter op beeld dan op foto's.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Vond er wel leuk in Chuck, ken haar voor de rest weinig.
Dstalker8
-
- 211 berichten
- 689 stemmen
Kreuk, zeker een hele mooie dame 
Teresa Palmer (Sorcerer´s Apprentice en I Am Number 4)

rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Blijft heet, al blijft de andere chick uit Number four mijn favoriet 
Dstalker8
-
- 211 berichten
- 689 stemmen
Dan moet je Glee kijken daar loopt ze bijna de hele tijd in een cheerleader outfit.

rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Hmmm, dat rechterplaatje van haar. Verukkelijk. Hoe moet ik Glee zien? Volgens (de briljante komedie serie) Community gaat dat over zingende scholiertjes? 
Dstalker8
-
- 211 berichten
- 689 stemmen
Die briljante komedie heeft gelijk
. RTL5 en 2BE zenden Glee volgens mij uit en er zijn natuurlijk ook andere manieren...... maar het moet natuurlijk niet, het kan wel 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kristin Kreuk
. Voorheen niet echt mijn ding maar nu ik Smallville kijk vind ik het een erg fijne idyllische verschijning. Ook erg bijzonder om een caucasian te zien met haar Aziatische invloeden (vooral die "aziatische" ogen maken het erg bijzonder). Zonder die wetenschap lijkt er iets niet te kloppen qua verhouding maar niets is minder waar. Dit krijg je als een Nederlander een kind maakt met een volbloed Chinees. Erg fijn resultaat. Totaal plausibel dus dat ze Chun-Li mocht spelen. Inderdaad wel een gevalletje dat het op beeld veel beter tot uiting komt dan op foto's.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Keiko Kitagawa, toch wel erg mooi.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.