- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Brix
-
- 19677 berichten
- 5115 stemmen

Lang geleden dat die hier langs kwam (in dit topic bedoel ik natuurlijk
)
nakada
-
- 2203 berichten
- 1666 stemmen
Nou wat mij betreft kun je dit topic sluiten. Hier gaat toch niemand meer -ahem- overheen !?
Echt

Thorak
-
- 6354 berichten
- 1885 stemmen
Ik ben bang dat ik daar (helaas) nooit ''over heen'' zal gaan....

DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
11/10
Werd bij Death Race al op slag verliefd
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. In DR2 al helemaal niet opgevallen, nuff said.
agi
-
- 6 berichten
- 3 stemmen
Ik zal eens zeggen wie ik goed vind. Ik ben een vrouw, maar goed dat maakt niet zoveel uit. Rhona mitra acteert vet goed.Alleen in underwold hadden ze haar uiterlijk verputst ze zag er vreselijk uit erger dan in het echt. Maar het meeste mag ik Mila Jovovic. Zij cool. Afbeelding lukt niet. Resident afterlife vond ik haar het coolst.
mikey
-
- 28988 berichten
- 5140 stemmen
@ agi
Lukt niet??
1. zoek een plaatje op het internet
2. rechtsklik op plaatje -> eigenschappen
3. kopieer de url
4. ga naar dit forum
5. plak de url
6. voor de url tik je [ img]
7. achter de url tik je [/ img]
8. plaatsen aanklikken
9. voila.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Jessica Paré
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Leuke vrouw!
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1625 stemmen
Vind haar niet zo, en vooral haar mond niet.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Vraag me af of die lippen wat 'hulp' hebben gehad of dat het een cadeautje van Moeder Natuur was.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5115 stemmen
Niet haar beste opname.
Haar lippen doen hierop een beetje denken aan een snaveltje(maar ze ziet er toch beter mee uit dan Katrien Duck)
Na wat ge-google toch maar weinig andere opnames tegen gekomen waarop haar lippen er zo uitzien.
Verder niet zo weg van haar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Paré is wel erg memorabel in The Hot Tub Time Machine
.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Toch wel de spetter van I Am Number 4!

Scene uit de film:

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zijn de betere foto's, en in I Am Number Four erg cute idd. Op foto's komt haar knapheid niet altijd uit de verf, maar die derde dekt de lading perfect wat je ziet op bewegend beeld
.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Dat zijn de betere foto's, en in I Am Number Four erg cute idd. Op foto's komt haar knapheid niet altijd uit de verf, maar die derde dekt de lading perfect wat je ziet op bewegend beeld
.
Klopt inderdaad, je zou dr eigenlijk moeten zien bewegen. Ze ziet er echt uit als het mooiste meisje van de klas. Niet eens een dik sex-appeal of zo. Ze ziet er echt ongelooflijk lief uit. Vanwege Glee zeker een uitzondering op je smaak? 
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1625 stemmen
Ze is erg knap idd, dat wist al heel lang. En vind haar ontzettend leuk in Glee 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt inderdaad, je zou dr eigenlijk moeten zien bewegen. Ze ziet er echt uit als het mooiste meisje van de klas. Niet eens een dik sex-appeal of zo. Ze ziet er echt ongelooflijk lief uit. Vanwege Glee zeker een uitzondering op je smaak?
Ik ben vaak niet echt van de schattige types, maar voor Agron maak ik graag een uitzondering. Die blik ook, die laat ieder mannelijk hart smelten. Al heeft Glee er niets mee te maken hoor
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Mooie foto's van Agron, vond haar in I am number four ook erg schattig 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.