- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Kim Feenstra!
Zij is wel lachen zeg.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Kim Feenstra vind ik 3x niks.. Bleh.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
In Ranking the Stars was ze erg mooi. Verder ken ik haar niet zo goed.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Verder ken ik haar niet zo goed.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ze is niet alleen megameesterlijk knap maar ook Gronings. Dat is een pracht van een combinatie.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Haha, jij wel zeker?
Maar ik heb wel een TV hoor, en daar is ze vaak genoeg op te zien bij allerlei programma's. Als ik Hollands Next Top Model had gekeken, had ik ook al meer van dr geweten.
Dat bedoelde ik meer, wijsneusje. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Kom Kos, dat slaat nergens op.
Kim is mijn nieuw heldinnetje. Heeft Angelina van de 1e plek gestoten.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ik ken niemand die op tv achterlijker overkomt. En dat is best knap met al die BN'ers.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Valt me tegen Kos, dat je zo iemand beoordeelt vanaf de buitenkant. Komt gewoon omdat ze zo raar praat volgens mij, dat je dat denkt.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Het je Ranking toevallig gezien kos? Ze is een erg pittig vrouwtje hoor.
En volgens mij doet ze zich dommer voor dan dat ze werkelijk is.
Al is dat ook best dom.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Ik ken niemand die op tv achterlijker overkomt. En dat is best knap met al die BN'ers.
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gooische meisjes spelen het sowieso. Dat zijn allemaal van die kakker vwo-ers en gymnasiasten van oorsprong met die vrrrrrrrrrrrrrreselijke rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
En zo mooi zijn die niet eens.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Het je Ranking toevallig gezien kos? Ze is een erg pittig vrouwtje hoor.
Ja, dat is de meest dodelijke combinatie. Ook nog een grote bek opzetten als je de herseninhoud van een pantoffeldier hebt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Een met kos, ongelofelijk domme meid. En mocht het zo zijn dat ze erg slim is en dan dom speelt heb ik daar eigenlijk een nog veel grotere hekel aan.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
![]()
Zwijgen en mooi zijn, Kimmie. Al mag ze wel eens wat meer eten.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja, dat is de meest dodelijke combinatie. Ook nog een grote bek opzetten als je de herseninhoud van een pantoffeldier hebt.
Kom Kos, wij zijn toch precies hetzelfde. 
cinema.rex
-
- 307 berichten
- 232 stemmen
Haar stem is een krachtig anti-conceptiemiddel.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Ik heb een foto van Kim Feenstra op mijn wc liggen. Als ik last heb van obstipatie kijk ik even naar die foto en dan...(
ik zal maar niet in detail treden)...
Maar euh... herseninhoud van een pantoffeldier? IQ van een gebakken garnaal komt eerder in de buurt. Alleen is een gebaken garnaal wél lekker. Hmmmm lekker gewokt in knoflook, heerlijk! 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Al is het maar een drol, ze maakt in elk geval wat bij je los. 
Awake78
-
- 1022 berichten
- 496 stemmen
Ze praat toch zo apart omdat ze doof is of wat was het verhaal? Ik vind haar juist niet te mager, beetje buikje enzo....ja kan niet anders oordelen dan dat dit een mooi vrouwspersoon is 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Thanks Bloodbro.
Ja klopt, ze is doof aan beide oren en daarom praat ze zo raar.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Ze praat toch zo apart omdat ze doof is of wat was het verhaal? Ik vind haar juist niet te mager, beetje buikje enzo....ja kan niet anders oordelen dan dat dit een mooi vrouwspersoon is
Awake78
-
- 1022 berichten
- 496 stemmen
Nee nee, een tijdje geleden had ze echt zo'n gezellig buikie. Stond 'r echt leuk en ze had er zelf ook geen problemen mee. Dat vind ik juist zo tof aan haar. Geen buik in de zin van een vette bierpens of zo, maar gewoon niet zo broodmager als die andere spooky-modellen.
Ja die Kim mag ik wel. Ook dat bij Ranking the Stars dat ze wel eens met Fatima MDM wilde spelen met een hockeystick of zo. Haha, zij durft tenminste zoiets te zeggen en het klonk nog bloedjegeil ook 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Geweldig, jij noemt nu net een paar redenen op waarom ik haar ook zo mag.
Ze heeft gewoon lekker overal schijt aan ipv al die grijze mussen op televisie die elkaar in de kont kruipen. En ze heeft gewoon ballen, er valt niet met haar te fucken. 
Bovendien heeft ze nog een redelijk flink strafblad ook. 
Awake78
-
- 1022 berichten
- 496 stemmen
Haha nou ja dat strafblad kan me gestolen worden
maar verder vind ik haar inderdaad een verrijking voor dat soort programma's als RTS en Boulevard enzo.
Altijd wel wat aan de hand met haar en ze wuift het allemaal net zo gemakkelijk weg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.