- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Ik vind dat ze de grens van ''te dun'' al erg lang overschreden is.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wees idd maar blij dat je er niet zo uitziet 
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Wees idd maar blij dat je er niet zo uitziet
Ik bedoel niet dat ik zo'n lichaam wil hebben..ben uiterst tevreden..Vind haar gezicht gewoon prachtig...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Denk het lange haar weg en het is bijna een man.
Ik ben overigens ook uiterst tevreden over je figuur hoor( zag het bij mm pics) 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Keira heeft echt een prachtig verfijnd gezicht. Maar zoals al gezegd, ze is veel te dun. Sterker nog, het is gewoon gevaarlijk net als bij mensen die veel te zwaar zijn.
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Denk het lange haar weg en het is bijna een man.
Ik ben overigens ook uiterst tevreden over je figuur hoor( zag het bij mm pics)
nou dank je
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nadat ik The Karate Kid weer eens herzien heb: Elisabeth Shue. Wat was ze toen adorable, helaas was het in de jaren 90 en in het nieuwe Millennium niet zoveel meer. Voor mij blijft Elisabeth Shue altijd Ali
.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vond en vind Shue echt een hele mooie vrouw. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Voor een vrouw op leeftijd vind ik Kelly Preston altijd wel een mooie uitstraling hebben.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja die valt ook een beetje in de categorie Shue. Zag dr van de week nog in de beroerde film Holy Man.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Mooie vrouw voor haar leeftijd
.
Milf
.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Opzich niet heel erg knap maar wel een leuke uitstraling.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Bij nader inzien, ik zt zo eens op google te kijken maar daar staan toch een paar erg mooie foto's van haar. Alleen die met blond haar zien er niet echt uit.
Toch jammer dat ze in die Scientology sekte zit. 

AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Vrouwen op leeftijd, dan moet je bij Connie Britton zijn.

Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
41. Dat is niet piep, maar 'op leeftijd'?
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Inderdaad! Aaron Johnson (20) is getrouwd met een vrouw van 43, moet toch kunnen? 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Tuurlijk! Als 43 jarige vrouw ben je nog lang niet over datum. Doe mij er ook maar eentje. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Inderdaad! Aaron Johnson (20) is getrouwd met een vrouw van 43, moet toch kunnen?
Ik blijf een leeftijdverschil van 20+ jaar toch een béétje vreemd vinden, maar in sommige gevallen zal het best echte liefde zijn.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Nadat ik The Karate Kid weer eens herzien heb: Elisabeth Shue. Wat was ze toen adorable, helaas was het in de jaren 90 en in het nieuwe Millennium niet zoveel meer. Voor mij blijft Elisabeth Shue altijd Ali
.
(afbeelding)
(afbeelding)
Hmm, ook maar is even herzien 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zeker doen, kan je die nare smaak van die vervelende remake gelijk weg spoelen (ja, het zit nog diep)
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Dat Chinese meisje ziet er zeker niet zo uit als Shue. Weet nog wel van vroeger dat ik het goedkope verhaaltje van de Karate Kid altijd zo geweldig vond. De cheesiness kan leuk zijn 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Maaar, de remake heeft Jaden!
Niet dat jullie mannen dat iets zal boeien... maar vooral de vrouwen vinden hem cute geloof ik. 
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Sommige mannen hebben graag vrouwen die ouder zijn dan hem, nu in de maatschappij gebeurt dat meer en meer, ook in de media (madonna,demi moore noem maar op). En ik denk ook dat beide kampen tevreden zijn, de vrouwen hebben een groen blaadje waarmee ze kunnen spelen en de mannen hebben vrouwen die ervaring hebben. Niks is hatelijker dan een vrouw die er niks van kent (but that's my opinion)
Onlangs Angelina Jolie gezen in Salt met een kort coupé, damn,dan mag ze best langskomen pffieuw!! =)
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Maaar, de remake heeft Jayden!
Niet dat jullie mannen dat iets zal boeien... maar vooral de vrouwen vinden hem cute geloof ik.
Jailbait? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Er zijn ook genoeg jonge vrouwen met veel ervaring. Zou ook niet zo'n oude doos moeten, die zogenaamd 'ervaren' is. Een man kan tijdens de seks meer fout doen dan een vrouw maar soit.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Haha seriously? Wij vonden er toen helemaal niks (vrouwelijks) meer aan.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Sssht, ik weet dat ie érrug jong is, maar voor zo'n jochie is ie best schattig horrrr. Verder ben ik niet zo geinteresseerd in.. 13 jarigen? Ook niet op 40+ hoor.
Had laatst nog een gesprek over MILF's, wanneer iemand nou een milf is en dat het -blijkbaar- toch dé droom is voor mannen om eens het bed te delen met een milf.. Nah, it's not that special.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die MILF liefhebbers zijn vaak ook gewoon rookies. Ik heb er niet veel mee, en je lijkt me een MILF als je moeder bent en die desbetreffende individu je fuckable vindt
.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Lol, ik dacht ook al zoiets.. die hopen op een wilde tijger in bed, zodat ze zelf niets hoeven te doen en niet falen als ze moeten presteren.

*Zingt zachtjes het liedje mee.. *
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Die MILF liefhebbers zijn vaak ook gewoon rookies. Ik heb er niet veel mee, en je lijkt me een MILF als je moeder bent en die desbetreffende individu je fuckable vindt
.
Zag er laatst 1tje in de bus met een kinderwagen van een jaartje of 20, pfieewwww...bleek later dat ze bij me op school zit...
Dat zijn wel de leukere milfjes, alleen dat ze al kids hebben 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.