• 158.130 films
  • 9.642 series
  • 28.776 seizoenen
  • 607.405 acteurs
  • 353.058 gebruikers
  • 8.845.306 stemmen

MovieMeter Awards 2002

zoeken in:

maxcomthrilla

• 15552 berichten
  • 2701 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

Nouja, niet veel waar ik op heb gestemd heeft gewonnen, alleen LOTR 1x en een gedeeld 1e plek.

Toch een beetje vermoeiend al die onterechte negativiteit over LOTR. Het is een onwaarschijnlijk goede film / reeks. En alleen omdat je dood wordt gegooid uit alle hoeken met hoe goed hij wel niet is, en hoeveel prijzen hij heeft gekregen, vind ik geen reden om je als filmliefhebber / filmfan hier tegen af te gaan zetten.

Door de hype had ik aanvankelijk ook zoiets van: ik wil hem nog geen eens zien. Vooral mijn baas gebruikte superlatieven om The Lord of the Rings te promoten: Hij had alle delen wel 2x in de bios gezien en de beelden waren prachtig!

Des te meer mensen dit zeiden, des te meer ik zei dat ik het niks vond. Totdat ik toevallig met een groep vakantievrienden naar Duinrell ging en daarna naar de bios in Rotterdam ( Pathé ). The Return of the King draaide en 75% had al deel 1 en 2 gezien, dus sloot ik me maar bij hen aan. Ik liet me wat bijpraten. En met wat drinken en m & m `s schoof ik aan in de sfeervolle zaal.

Ondanks het gemis van deel 1 en 2, zat ik al snel in het verhaal ( met wat moeite hoor ). En ik vond hem echt overweldigend overkomen.....En toen op het einde, applaudiseerden iedereen, dat had ik nog nooit meegemaakt bij een film. Later ben ik toen snel deel 1 en 2 gaan kijken.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Onderhond schreef:

Trouwens dé moment om Dolls een keertje te zien Freud.

Een beetje te laat, maar ik heb hem dus gehuurd vandaag. Ben benieuwd .

maxcomthrilla

• 15552 berichten
  • 2701 stemmen

Freud schreef:

(quote)

Een beetje te laat, maar ik heb hem dus gehuurd vandaag. Ben benieuwd .

Ik ga hem vrijdag ook maar eens huren, het wordt mijn 1ste serieuze Japanese/Aziatische filmervaring.

bebdn

• 1884 berichten
  • 1148 stemmen

Shame on you

moviefreak#1

• 14231 berichten
  • 18606 stemmen

Liever laat als helemaal niet

Veel plezier met deze fantastische film

maxcomthrilla

• 15552 berichten
  • 2701 stemmen

Bedankt, jullie maken we nu wel erg benieuwd hoor

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Het ís een meesterlijke film, ga hem dit weekend nog eens zien en dan beslis ik of hij het 5-sterrendom verdient .

Angrod_Pallanén

• 6688 berichten
  • 1042 stemmen

Het is misschien wat snel, maar wanneer komen de volgende MovieMeter Awards

Goodfella_90

• 10395 berichten
  • 2470 stemmen

Ik wil wel wat vrijwilligerswerk doen als het nodig is.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1702 stemmen

Dan stop ik er voor 1 keertje weer mee. Zullen we 2001 en 2000 nog doen en dan 2005?

Goodfella_90

• 10395 berichten
  • 2470 stemmen

Lijkt me wel een goed plan.

Angrod_Pallanén

• 6688 berichten
  • 1042 stemmen

2001 is prima voor mij, en mocht er hulp te kort komen (als Goodfella al ingeschakelt is) let me know.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Nou Goodfella, aan jou de eer.

Goodfella_90

• 10395 berichten
  • 2470 stemmen

Oh wacht even, ga ik nu ALLES doen?

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Deed Moviefreak het bij de eerste twee ook niet alleen dan?

Goodfella_90

• 10395 berichten
  • 2470 stemmen

Och, dat weet ik niet.. Vind het ook niet erg hoor, maar ik dacht dat er nog een paar meededen.

Goodfella_90

• 10395 berichten
  • 2470 stemmen

Ik had net het topic geopend, maar net toen kon ik opeens een kwartier niet op MM Moet ik weer overnieuw, het begint al goed.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.