menu

Film / Toplijsten en favorieten / Beste superheldfilm

zoeken in:

Haha die ga ik zeker kijken zou die ergens te koop zijn

Volgens mij in NL vrijwel onmogelijk, ik ga zelf deze week de box met alle 4 de delen bestellen bij Axelmusic. (Wel R1 dan)

dan heb je geen nl subs of wel

Inderdaad! Melvin (Toxie) was een geweldig personage. En de film was om te smullen hoe fout. Net zoals de leuke / super foute vervolg films. Hoe regisseurs, Kaufman en Herz erbij kwamen is voor mij een raadsel.

Reinbo
Q Jones schreef:

Nee, maar het is allemaal niet zo moeilijk te volgen. Bij de Troma acteerstijl wordt de nadruk gelegd op goede artculatie.

hoeveel films zijn er van

Mijn top 3.
01. 5,0. Toxic Avenger (1985).
(fout op de meest heerlijke manier).

02. 4,5. Batman (1966).
(komt door heerlijke one liners van Robin, hilarische raadsels en een paar geweldige scene's zoals deze scene YouTube - Exploding Shark ( )

03. 4,5. Batman Returns (1992).
(Sfeertje, decors, kostuums en Keaton was geweldig als Batman).

@Q Jones: 4 films.

Wow ik ben nu wel heel benieuwd naar die Toxic dude film ga eens kijken of ik hem kan kopen.

Reinbo
Enkel deel 1 & 4 zijn goed, 2 & 3 zijn heel erg slecht.

Q Jones schreef:
Klopt, zelf vind ik zonder NL subs wel wat fijner.

Ik niet, ik ben vrij goed in engels maar in sommige films vind ik het toch wel fijn als er ondertiteling bij zitten,

Dark knight vind ik de beste.

jeroentjuhhhhh schreef:
Volgens mij in NL vrijwel onmogelijk, ik ga zelf deze week de box met alle 4 de delen bestellen bij Axelmusic. (Wel R1 dan)

Is R0 hoor, net als alle uitgaven van Troma.

Klopt inderdaad, mijn fout .

dominion
Mijn Top10

01. The Dark Knight
02. Robocop
03. Hellboy
04. Spiderman 2
05. The Toxic Avenger
06. The Punisher
07. Blade
08. The Incredible Hulk
09. X2
10. The League of Exroardinary Gentlemen

Ondanks die superhelden films soms zo lekker fout zijn...

Spider-Man
Daredevil
Kick-Ass
The Green Hornet
Iron Man 2

Jaaaah Iron Man
-> het lijkt me in het algemeen een goed idee om dit soort films een beetje grappig te maken

Toch wel The Dark Knight. Zat allemaal gewoon erg goed in elkaar en The Joker vond ik zo'n tof personage, levert ook veel punten op.
Verder niet zo fan van superheldenfilms eigenlijk.

Cassevis
Kick Ass is sowieso de beste!

Hit girl rocks

The avengers offcourse

mijn top 5 superhelden zijn
ironmen
x-men
avengers
batman
spiderman 3

Mijn top 10+1 (in chronologische volgorde):

Superman (1978)
Batman (1989)
Spider-Man (2002)
Hulk (2003)
Iron Man (2008)
Kick-Ass (2010)
The Avengers (2012)
The Wolverine (2013)
Hercules (2014)
Thor Ragnarok (2017)
Antman 2 (2018)

Nu moet ik zeggen dat ik Shazam! (2019), Watchmen (2009) en Hellboy (2004) nog niet gezien heb. Het lijstje kan dus nog wijzigen.

Ik ga voor HBO’s Watchmen van afgelopen jaar (toegegeven; meer een limited series dan een film).

Dat zullen velen met me oneens zijn denk ik, die allerhoogste plaatsing in het superhelden subgenre. Maar het was iedere aflevering weer een verrassing wat je ging krijgen. Op het vlak van original storytelling echt heel fijn. The Boys is overigens een leuke Companion piece moet ik zeggen.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=FeFpwFo1osg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:52 uur

geplaatst: vandaag om 17:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.