menu

Film / Festivals en evenementen / FlitsAcademie

zoeken in:
Het weekend van 11 t/m 13 september 2009 biedt de FlitsAcademie de intensieve mini-opleiding: FILMREGIE, gegeven door MARTIN KOOLHOVEN en EDDY TERSTALL.
Interesse of vragen? Mail naar [email protected] of ga naar www.flitsacademie.nl

Ow? kan je wat meer vertellen over de inhoud van deze cursus??

IcU
Het ziet er zeer interessant uit, maar de locatie, en met name de prijs komen mij niet uit. Daarbij komt dat ik al een cursus regie volg. Anders had ik zeker deel genomen.

In Film > Festivals en evenementen > weekend ACTEREN met Monic Hendrickx en Jaap Spijkers:

Het weekend van 12 t/m 14 februari biedt de FlitsAcademie de intensieve mini-opleiding: ACTEREN, gegeven door MONIC HENRICKX EN JAAP SPIJKERS. Voor filmmakers en acteurs een aanrader!
Interesse of vragen? Mail naar [email protected] of ga naar www.flitsacademie.nl

In Film > Festivals en evenementen > weekend SCENARIO met Eddy Terstall, Robert-Jan Westdijk en Kim Van Kooten:

Het weekend van 5 t/m 7 maart biedt de FlitsAcademie de intensieve mini-opleiding: SCENARIO SCHRIJVEN, gegeven door EDDY TERSTALL, ROBERT-JAN WESTDIJK en een gastles van KIM VAN KOOTEN.
Voor vragen en aanmelding: Mail naar [email protected] of ga naar www.flitsacademie.nl

(verwijderd)
In Film > Festivals en evenementen > Filmcurcus met Eddy Terstall en Erik de Bruyn:

Jongens en meisjes, ik heb de 2e prijs gewonnen bij een prijsvraag op moviemeter, en heb daardoor 10 procent korting gewonnen voor deze cursus. Maar er zijn misschien te weinig deelnemers.
Mij lijkt 't een leuke cursus. De inschrijfkosten zijn 440 euro
Hier is meer te zien: .http://www.flitsacademie.nl/#workshop-filmregie.
Groetjes Edo

kappeuter (crew)
Komend weekend (27 t/m 29 maart) vindt het laatste weekend van de Flitsacademie plaats: een weekend Documentaire Maken met Heddy Honigmann en John Appel.

Wil je hier nog bij zijn, geef je dan gauw op via de site:
http://www.flitsacademie.nl/#workshops

Gast
geplaatst: vandaag om 06:03 uur

geplaatst: vandaag om 06:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.