menu

Film / Festivals en evenementen / F.A.C.T.S. (Gent)

zoeken in:
De jaarlijkse uitstap naar de facts was weer in orde en er was weer veel volk op de been. Klein half uurtje aanschuiven voor de parking maar verrassend snel binnen langs de rij met geen ticket. ? Koop ik nooit op voorhand.

Ook ik ben gisteren gepasseerd en het was weer dik in orde. Veel comics aangeschaft alweer

Niet moeten aanschuiven voor de parking (was er om half10) maar verbazingwekkend hoe snel ik binnen was. De deuren gingen open om 10u en om 10u05 stond ik al aan de Archonia stand. Blijft samen met Sci-Fi Convention in Antwerpen toch de jaarlijkse to-do uitstapjes.

Was er ook gister. Was voor het eerst en beviel best goed! Leuke beurs, maar mijn interesse ligt niet echt bij de sci-fi, fantasy en superhelden zooi, dus ik gok dat Weekend of Hell in Oberhausen mij beter gaat bevallen Toch wel goed vermaakt en leuke dingen gezien (had ik het geld er maar voor...) en met een zeldzame Hartbox DVD van Zeder (Revenge of the Living Dead) en een Michael Myers figure teruggekeerd.

Morgen is het weer zover. Heb de lente-editie overgeslagen uit protest (normaal gezien was dat de periode voor Antwerp Sci-Fi maar de organisatoren van FACTS hebben deze overgekocht en hun eigen Spring Edition in Gent georganiseerd) maar wil de gewone editie nog wel doen. Al moeten ze echt niet teveel gaan overdrijven met hun prijzen, want dat begint de spuigaten uit te lopen.

Zal er ook weer zijn, zou beter in Gent blijven want om 22h30 heb ik mijn laatste film op het film fest Gent.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:24 uur

geplaatst: vandaag om 11:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.