- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1719 stemmen
Dat is ook een mening, ja. Ik vindt haar iig aantrekelijker als dat rusische huppeltrutje van een aantal jaar geleden (ben de naam even kwijt) ook niet in de laatste plaats omdat Hingins wel wat heeft weten te presteren op sportgebied.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dat is ook een mening, ja. Ik vindt haar iig aantrekelijker als dat rusische huppeltrutje van een aantal jaar geleden (ben de naam even kwijt) ook niet in de laatste plaats omdat Hingins wel wat heeft weten te presteren op sportgebied.
Anna Kournikova ?
eRCee
-
- 13454 berichten
- 1982 stemmen
Ach, vooral het tennis van Hingis is een lust voor het oog. Wat een techniek. Aan het net is ze echt briljant. Heel wat anders dan dat power-tennis van tegenwoordig.
Als we het niet hebben over mooi vrouwentennis maar over mooie vrouwen tennis dan gaat mijn voorkeur uit naar de charmante Ana 'ijskoningin' Ivanovic.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Martina Hingis is zeker een mooie vrouw dat ben ik volledig met je eens 
Nou is Kournikova ook niet verkeerd natuurlijk.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Over de uitslag van Ajax: pfff, is Lucky Ajax weer terug?...
stinissen (crew films & series)
-
- 23819 berichten
- 77583 stemmen
Gelul was de overwinning was zeer verdiend en ze hebben trouwens dit jaar meer pech dan geluk gehad.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ja het slaat echt nergens op Jordy.
Ajax heeft in de afgelopen wedstrijden veel meer ongeluk gehad dan geluk.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Onze FC stond zelfs boven Ajax

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Gelul was de overwinning was zeer verdiend en ze hebben trouwens dit jaar meer pech dan geluk gehad.
Nou ik heb alleen de eerste helft gezien maar op basis daar van was een ruime overwinning van Twenete vele malen verdiender dan deze uitslag.
stinissen (crew films & series)
-
- 23819 berichten
- 77583 stemmen
Ik de hele wedstrijd....
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Tweede helft zie ik net waren ze wel beter maar vindt 3-2 niet terecht. Twente had meer verdient dan dit.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik ben Ajax-fan maar ik vind het jammer dat we hebben gewonnen. Ik denk dat Danny Blind 5 minuten van zijn ontslag zat. Nu wint hij en het winnend doelpunt valt door zijn wissel Emanuelson. Dat had een Dick Advocaat wissel kunnen zijn maar hij pakt goed uit.
Ik bedoel : hoe wanhopig moet je zijn om Emanuelson rechterspits te zetten. Emanuelson zit tegen het NL-elftal aan op de linksbackpositie nota bene.
Ik spreek niet van Lucky-Ajax vandaag maar van Lucky-Blind en nee, het lek is niet boven !
Trouwens wel opmerkelijk dat de nummers 2,3,4 en 5 gelijk spelen. Zo word PSV wel kampioen ja 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Ik ben ook geen fan van Danny Blind, maar wie moet er dan voor hem in de plaats komen. Ron Jans, Co Adriaanse?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik ben ook geen fan van Danny Blind, maar wie moet er dan voor hem in de plaats komen. Ron Jans, Co Adriaanse?
Iemand die respect afdwingt bij de spelers 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ik ben Ajax-fan maar ik vind het jammer dat we hebben gewonnen. Ik denk dat Danny Blind 5 minuten van zijn ontslag zat.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Henk ten Cate.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Danny Blind gaat hoe dan ook dit seizoen toch niet afmaken. Het is onmogelijk dat het publiek dit de rest van het seizoen blijft pikken. Dan kun je dus beter eieren voor je geld kiezen en nu alvast een nieuwe coach halen. Als je dat pas in de zomer gaat doen ben je denk ik te laat voor het volgende seizoen (mede door het WK en dus langere vakanties van de spelers). Ik ben dus van mening dat je Blind nu moet vervangen zodat je alvast aan volgend seizoen kan gaan denken en dan hopen dat we bij de beste 5 eindigen (goh dat doet pijn voor een Ajacied
) zodat we de play-offs nog halen.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Competitie hebben ze al verknald, nu maar hopen dat het wat wordt in de Champions League...
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop dat Blind spelers als de Jong, Pienaar en Boukhari niet meer opstelt
zij gaan toch weg, hebben nu al geen zin meer in Ajax en willen alleen spelen om wedstrijdritme op te doen voor hun volgende cluppie. Ajax verdient toch geen rooie cent meer aan hen en aangezien ze al niet zo'n Ajax liefhebbers zijn zal het ook niet eens uitmaken of ze hierdoor boos worden op Ajax
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Wie zou jij dan opstellen op het middenveld?
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
gewoon opstelling wat ze vandaag hadden
dus Galasek, (een fitte) Sneijder en Lindenbergh
en dan niet steeds gaan schuiven als het een keer misgaat, maar gewoon zo laten voor 10 wedstrijden.
JUIST het middenveld moet je in een vaste samenstelling laten spelen
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Mee eens, maar daar reken ik niet echt op. Een gelijkspel kan al voor veel veranderingen zorgen..daarom vind ik ook dat Blind wegmoet, hij is zo onzeker van zijn zaak.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
wat ik niet snap is dat Blind NOG STEEDS niet doorheeft dat hij niet moet schuiven
is hij echt zooooo blind voor de buitenwereld? voor de mening van de experts? IEDEREEN is het eens dat schuiven niet helpt...waarom hij dan niet?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Ik denk een beetje hetzelfde hoor als MovieFreak. Vind het best wel ergens op slaan als je mij vraagt.
Danny Blind is gewoon niet de juiste man voor Ajax, vanaf het eerste moment was dat al duidelijk. Hij heeft nu zijn kans gehad en er komt tot nu toe niet echt veel goeds uit. Daarom hoop ik ook een beetje dat het wat slechter gaat zodat Danny ontslagen wordt, ja klinkt heel vreemd misschien van een Ajax-fan maar ik moet er niet aan denken dat we volgend seizoen nog steeds met Danny Blind zitten en wat nieuwe aankopen. Dan gaat Ajax nog zo ten onder.
Blind moet weg, kosten wat het kost!
Henk ten Cate moet komen! 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Geef de man nog een kans.
Als hij het elftal zo laat staan en niet te veel verandert mag hij het seizoen echt wel afmaken , dit seizoen word toch niks meer ( competitie ) dus daar kan een nieuwe trainer ook niks aan doen.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Geef de man nog een kans.
Als hij het elftal zo laat staan en niet te veel verandert mag hij het seizoen echt wel afmaken , dit seizoen word toch niks meer ( competitie ) dus daar kan een nieuwe trainer ook niks aan doen.
Deze man heeft nu al lang genoeg de kans gehad als je het mij vraagt. Het is niet echt een aanwinst voor Ajax tot nu toe.
en waarom wachten ? Wanneer je hem nu ontslaat en een geschikte trainer hebt gevonden kan deze zich al prima inwerken bij Ajax en zich volledig richten op een nieuw seizoen. Met inkopen etc rekening houden...
Dus Blind 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.