- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Van Barneveld - Klaasen !
Erg leuk zeker ik als dartliefhebber kan hier van genieten.
en dan nog twee Nederlanders 
Ik hoop dat Klaasen wint , alhoewel ik Barney de beste kansen geef.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
"Karim Saidi mag weg bij Feyenoord. De Tunesische verdediger vreest met de komst van Ron Vlaar nog minder speelminuten te maken en hoopt elders zijn kansen om in de nationale ploeg te blijven te vergroten.
Feyenoord-coach Erwin Koeman vertelde in het AD niet tegen te zullen sputteren. 'Ik heb gezegd: zorg dat je een goed toernooi speelt en opvalt, dan zullen wij ons soepel opstellen.'
Saidi kan zich in het toernooi om de Afrika Cup in de kijker spelen. De 22-jarige staat op dertien interlands en scoorde daarin één keer. "
VI.nl
Ik snap hier niets van. Die man speelt een geweldig eerste seizoen, wordt meegezogen in de malaise aan het einde van het jaar met Gullit, en mag dan opeens al weg... Wat een waardeloos beleid
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Nou, ik moet zeggen dat Karim Saidi een sterke indruk heeft achter gelaten. Onbegrijpelijk dat hij zomaar wordt verkocht, is nog jong en zeker ruimte voor verbetering.
Hopelijk durft Ajax wat te doen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hele domme zet, een geweldige verdediger. ALs zou Ajax wat doen dan doet hij dat liever niet, aangezien hij heel goed bevriend is met Hatem Trabelsi en die had geen goede woorden over Ajax. Zo liet Karim al eerder weten op Feyenoord TV.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Hmm Hatem Trabelsi moet niet zo enorm zeuren. Echt vond het een geweldige speler, kan prima voetballen maar damn, die gast is wel zo kinderachtig bezig. Je hebt een contract, daar moet je gewoon aan houden, anders had je zo'n contract nooit moeten ondertekenen.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
t Nederlander beleid van feyenoord..
Aan de ene kant niks mis mee, maar denk dat Saïdi op dit moment wel een maatje groter is dan Vlaar. Hopelijk pakt het niet slecht uit.
Over een paar jaar speelt Saïdi ergens bij een Europese topclub en dan slaat Feyenoord zich weer eens voor het hoofd
T.O.
-
- 2475 berichten
- 2863 stemmen
Ik vind dat weer zoiets sufs...waarschijnlijk omdat Wotte weg is moet het beleid ineens 180 graden draaien en willen ze nu ineens zonder buitenlanders spelen.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
zó goed is Saidi nu ook weer niet hoor. Modale verdediger die al snel model stond voor de wijfelende, onzekere Feyenoord-defensie van vorig jaar. Dit jaar staat het achterin duidelijk beter .. rara ? 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Nou daar ben het niet helemaal mee eens. Saidi stond zeker geen model voor de wijfelende Feyenoord-defensie, dat waren eerder alle andere verdedigers 
Daarbij zit het dit seizoen in bepaalde wedstrijden, zoals tegen PSV, goed dicht. Maar vergeet niet de vroege Europese- en bekeruitschakeling en de knullige nederlaag tegen ADO en puntenverlies tegen RBC. Met een echt goede verdediging had dat voorkomen kunnen worden.
Ik ben wel redelijk tevreden over de huidige verdediging hoor, maar de aankoop van Vlaar is overbodig en supportersgericht ook stom, omdat hij eerst zo graag naar Ajax wilde. Daar moet hij zich nu de hele tijd uitlullen, wat hem overigens aardig lukt 
Saidi heeft aan het eind van vorig seizoen slecht(er) gespeeld, maar over het geheel genomen was hij een van Feyenoords beste spelers van die voetbaljaargang, vind ik. Dan koop je toch niet voor bijna 3 miljoen een andere verdediger (die wat leeftijd betreft niet zoveel scheelt) om de andere maar op de transferlijst te zetten...
En als Feyenoord het elftal wil verNederlandsen dan hebben ze nog een lange weg te gaan. Dan moet je in de verdediging bijvoorbeeld ook Bahia en Ostlund eruit zetten.
Nee, deze Rotterdamse transferactie gaat mijns inziens helemaal nergens over...
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Feyenoord heeft voor het eerst gewonnen in het Gelredome 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Waarom kijk ik dan ook naar een spoiler

p.s. Naar mijn persoonlijke mening moeten dit soort dingen zelfs niet in de vorm van een spoiler in dit topic
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
ik zal het volgende keer aankondigen: spoiler over de uitslag van... oid
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
ik zal het volgende keer aankondigen: spoiler over de uitslag van... oid
Dank je 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zo wat een finale zeg !
Van Barneveld - Klaasen 5-5 op het moment !
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Mooie wedstrijd was dat en wat een prachtig einde.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
RESPEKT voor Jelle Klaasen! (en dat woord gebruik ik zelden) Fantastische Lakeside-week met een nu al legendarische finale. Ik gunde het die jongen echt heel erg.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
erg leuk allemaal
maar Darts had na 2-3 jaar na Barney's eerste TV zege wel zijn charme verloren
zijn anderen het met mij eens?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
Ik niet.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
Niet dat ik het Barneveld niet gunde, maar hij heeft gewoon niets te verliezen. Hij kan ook komende jaren voor zijn 5e titel gaan. (om het oude record te evenaren)
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Hulde aan Klaasen en wat is er nu mooier als winnen van de man die je tot het darten heeft aangezet !
Hulde ook aan Barney natuurlijk want zonder hem was Klaasen misschien nooit an darts begonnen 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
erg leuk allemaal
Ik wel, heb t de laatste jaren amper gevolgd (heeft Barney toen gewonnen, laatste 2 jaren?)
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
te koop aangeboden:
Voetbalcoach met de naam D. Blind
vertoont gebreken tijdens wedstrijden.
Wil wel eens spelers opstellen op verkeerde plaatsen en met een zevende plaats in de competitie nog steeds om meer "tijd" vragen.
Heeft grote affiniteit voor dwergen (Pienaar, de Jong) en pleintjesvoetballers (Boukhari).
IDEAAL voor de middenmoot
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
erg leuk allemaal
wel redelijk mee eens, zeker dit jaar een overdaad aan nederlanders. Ik vond het echt heftig toen Barney zich een weg door Engeland moest vechten, maar nu lijkt het bijna de bavaria masters of iets dergelijks..
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Prachtige prestatie van Jelle Klaasen, enorm goede stunt tegen mijn favoriet Barney. Echter ben niet teleurgesteld, was gewoon een prachtige partij waar ik van heb genoten en dat is voor elke dart liefhebber een must.
Jammer van Barney, maar er heeft nu toch nog een Nederlander gewonnen en hoe! Overigens een sportief verliezer van Barneveld, erg netjes. Respect. Net zoals voor Jelle Klaasen.
Over voetbal.
Danny Blind in de verkoop ? Vrees dat weinig clubs in hem geinteresseerd zijn. Vanaf het begin tegen zijn komst geweest, het is geen waardig trainer. Hoort vooral niet bij Ajax, dit kan gewoon niet. Weg ermee, ontslaan die hap!
Zeg het al vanaf dag 1....
stinissen (crew films & series)
-
- 23818 berichten
- 77582 stemmen
Mee eens.....
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Over voetbal.
Danny Blind in de verkoop ? Vrees dat weinig clubs in hem geinteresseerd zijn. Vanaf het begin tegen zijn komst geweest, het is geen waardig trainer. Hoort vooral niet bij Ajax, dit kan gewoon niet. Weg ermee, ontslaan die hap!
Zeg het al vanaf dag 1....
ah geef die man de tijd 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.