• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.966 gebruikers
  • 9.370.166 stemmen

Wat voor horloge(s) dragen de MM-users?

zoeken in:

leendert135

• 50 berichten
  • 604 stemmen

(afbeelding)

net een maand in bezit moet wel even wennen zeg..

stinissen (crew films & series)

• 23434 berichten
  • 76917 stemmen

leendert135 schreef:

(afbeelding)

Is het nu 18.16 pm ?

leendert135

• 50 berichten
  • 604 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Is het nu 18.16 pm ?

het is nu..

de bovenste rij is uren 4+1=5

de onderste rij is minuten 32+8+2=42

dus 5.42

Je kan niet aflezen of het am of pm is maar dat kun je zelf wel inschatten natuurlijk.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Horloges van €2000... shit man, stelletje gekken

Ik heb dat allemaal niet.

Op een horloge moet ik de tijd kunnen zien, ik had altijd horloges die niet duurder waren dan €50 Van mijn vriendin kreeg ik en horloge die €250 was. Ik vond het een prachtig ding.

Hetzelfde met auto's. Had een R. Clio uit 94 en mijn maten hadden alles gepimpt etc. gaven duizenden euro's uit aan onderdelenvoor die auto.

ik vind het allemaal maar zonde, maar goed....ieder z'n ding hé

belchinees

• 4182 berichten
  • 2326 stemmen

(afbeelding)

Na weken rondgesnuffel het eerste analoge, en ook automatische horloge voor mezelf gekocht, als verjaardagskadootje. Zal aanpassen worden, na een hele tijd met Casio'tjes om de pols te hebben gelopen.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Ik draag geen horloge, een armband is genoeg . Als ik de tijd wil weten, kijk ik altijd op mijn mobiel .

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Heb sinds lange tijd weer een horloge gekocht. Vooral omdat bij allerlei buiten activiteiten waarbij zand, stof, modder, water een permanente rol spelen gebruik van een mobieltje voor tijdsindicatie de overlevingskansen van het mobieltje in kwestie wel erg verkleinen Ook een stopwatch en timer kan soms handig zijn.

(afbeelding)

Werkt gegarandeerd tot een temperatuur van -20c en hoewel het geen officieel duikhorloge is heb ik hem gisteren meegenomen op 2 duiken in een Belgische steengroeve naar 30m en 27m en hij werkte perfect (lichtje, knopjes, stopwatch). Tja, d'r is maar een manier om te ontdekken of die waterdichtheid tot 20bar echt klopt he... Maar geeft geen krimp onder druk en dat voor nog geen E100,- Heerlijk.

Arizona89

• 11 berichten
  • 1164 stemmen

leendert135 schreef:

(afbeelding)

Ik heb ook een dergelijke, andere uitvoering maar ook van 01 The One. Nu al bijna 2 jaar en ben er nog steeds erg blij mee, fatsoenlijke kwaliteit en batterij gaat langer mee dan ik verwacht had

Blij een mede-nerd gevonden te hebben haha!

leendert135

• 50 berichten
  • 604 stemmen

Arizona89 schreef:

(quote)

Ik heb ook een dergelijke, andere uitvoering maar ook van 01 The One. Nu al bijna 2 jaar en ben er nog steeds erg blij mee, fatsoenlijke kwaliteit en batterij gaat langer mee dan ik verwacht had

Blij een mede-nerd gevonden te hebben haha!

haha zo'n nerd ben ik niet hoor.. welke type heb jij dan ??

Arizona89

• 11 berichten
  • 1164 stemmen

De ZE102B1:

(afbeelding)

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Madecineman schreef:

Heb sinds lange tijd weer een horloge gekocht. Vooral omdat bij allerlei buiten activiteiten waarbij zand, stof, modder, water een permanente rol spelen gebruik van een mobieltje voor tijdsindicatie de overlevingskansen van het mobieltje in kwestie wel erg verkleinen Ook een stopwatch en timer kan soms handig zijn.

(afbeelding)

Werkt gegarandeerd tot een temperatuur van -20c en hoewel het geen officieel duikhorloge is heb ik hem gisteren meegenomen op 2 duiken in een Belgische steengroeve naar 30m en 27m en hij werkte perfect (lichtje, knopjes, stopwatch). Tja, d'r is maar een manier om te ontdekken of die waterdichtheid tot 20bar echt klopt he... Maar geeft geen krimp onder druk en dat voor nog geen E100,- Heerlijk.

Casio G-Shocks zijn cool. Zijn net als de Submariner (Rolex) niet kapot te krijgen.

Ik heb zelf ook jarenlang een Casio als daily beater gehad (geen G-Shock) en was er altijd supertevreden over.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Voor mijn verjaardag een cadeau van een deel van de familie gekregen:

(afbeelding)

U-Boat flightdeck 50

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

U-96 schreef:

Casio G-Shocks zijn cool. Zijn net als de Submariner (Rolex) niet kapot te krijgen.

Ik heb zelf ook jarenlang een Casio als daily beater gehad (geen G-Shock) en was er altijd supertevreden over.

Nu 1,5maand in bezit heeft modder, regen en stof overleeft tijdens het mountain-biken, duiken tot 35m in zoutwater en wellicht de grootste uitdaging een week lang ravottende, spelende en stoeiende basisschoolkinderen Dat ding is inderdaad echt niet stuk te krijgen

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Een man met gevoel voor kunst. Ziehier zijn kunst van polshorloges. Ik vind het zeer creatief en erg mooi. Wat een idee om van beschadigd en kapotte uurwerken zoiets te maken.

TheShadowking

• 403 berichten
  • 0 stemmen

Ik koop alleen nog maar replica's voor een tientje op de markt aangezien ik al men horloges mol. Ik heb op dit moment ook een horloge om met een grote barst door het glas

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Ben momenteel bezig met het opruimen van mijn kamer en zolder. Heel veel boekjes, folders en tijdschriften over sieraden en horloges van honder tot in de honderduizenden euro's in mijn oude opleidingsdoos gevonden.

Ben ze nu even aan het doornemen, maar de meeste zal ik toch weggooien. Best zonde, maar ik heb er niets meer aan. Plus het zijn boeken van 2007 - 2009 collectie, dus vrij oud.

Ik zal een paar houden, want er zitten een paar dikke boeken met veel informatie bij en een aantal folders van horloges of armbanden waar ik nog later in kan kijken om een idee te krijgen, mocht ik iets aan willen schaffen.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Inmiddels een hoop boeken opgeruimd. Heb zeker 25 kilo aan horloge/sieraden folders weggedaan.

Heb nog even gekeken welke merken;

* Horloges: Piaget, Emboss, Police, Carucci, Pulsar, Citizen, Bulova, Chopard, Seiko, Corum, Cartier, Ferrari, Bvlgari, Audemars Piguet, Tag Heuer, Bell & Ross, Dior, Baum & Mercier en nog een aantal minder bekende. Sommige hadden zelfs een DVD'tje over wat geschiedenis.

* Sieraden: Utopia, Tirisi, Tamara Comolli, Schoeffel, Pasquale Bruni, Monzario, Chopard,

Giorgio Martello en enkele anderen.

Ik heb slechts een klein selectie overgehouden, voornamelijk horloges natuurlijk. Een aantal boeken van IWC, A. Lange & Söhne, TW Steel, Breitling, Mont Blanc, Edox en nog een aantal andere merken. Qua sieraden heb ik 2 kleine folders over diamanten gehouden en nog 1 of 2 boeken over stoere design armbanden (merk; Zeuz).

bozzy

• 2161 berichten
  • 670 stemmen

Ik heet Hugo mede doorom heb ik besloten om een Hugo Boss horloge te dragen.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Een Hugo Bozzy?

bozzy

• 2161 berichten
  • 670 stemmen

hahaha inderdaad ja

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

(afbeelding)

Hopelijk wordt dit meer dan enkel een concept design.

bozzy

• 2161 berichten
  • 670 stemmen

1 woord WAUW

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Alien-versie.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Zijn er ook horloges waar je eerst rebussen of kruiswoordraadsels op moet lossen voordat je te zien krijgt hoe laat het is?

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Wel goed dat ze er bij zetten hoe laat het is .

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Groupon vandaag:

(afbeelding)

Meteen gedaan.

Vind deze ook niet gek trouwens:

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Al die toeters en bellen van tegenwoordig. Alles is mode, ook onder de horloges. U-Boat of TW Steel formaten zijn wel leuk, maar die'moderne' en vreemde stijlen van sommige merken... Dit vind ik echt niet meer op een horloge lijken.

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Waar je de tijd duidelijk op kunt zien. geen wirwar van toeters en bellen dus.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Na jaren zonder te hebben rondgelopen sinds gisteren toch terug een horloge. Niet zelf gekocht maar gekregen van mijn broer die het niet meer droeg omdat het een cadeau van zijn ex-vriendin was geweest.

(afbeelding)

Ik moet wel zeggen dat het even wennen is om terug analoog te lezen, keek daarvoor altijd op mijn gsm en mijn vorige horloge was ook al digitaal

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Not my style.

Van alle horloges die ik heb gedragen en gezien blijft die van Edox nog in mijn gedachte. Ik hoop wel dat die een stukken goedkoper was dan toen, al ben ik niet van plan het te kopen. Ik heb nu 3 prima horloges en niet elke dag is een dag om een horloge te dragen. De Edox wil ik zeker wel ooit kopen, maar dat zie ik dan volgend jaar of daarna.

Ik ben nu meer op zoek naar een dikke armband à la Zeuz- en Buddha to Buddha-design. Dus groot, opvallend en stoer en geen mini-armbanden zoals een gourmet- of koningsarmband. Waarom groot? Simpel. Ik draag graag opvallend en grote horloges en om ze te combineren zou het leuk zijn om een grote armband of 2 te hebben. Natuurlijk heb ik er al een paar, maar het zijn allemaal kleintjes. Totdat ik zo'n grote heb moet ik me tevreden houden met 2 lederen armbanden (ook wel mooi).

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.