- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Ziet er heerlijk uit die nieuwe GTA.
Jammer dat ik al jaren geen tijd meer heb voor gamen.
.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De week van de heilige GTA V launch is aangebroken 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Ben echt bang dat ik hem morgen niet krijg ondanks mijn pre-order. Heb hem na 12 september ge-preordered en dan was er de kans dat de je hem misschien niet meteen krijgt. Op verschillende sites kwam ik die melding tegen maar niet op de Bol.com site. Duimen maar. Vooral omdat woensdag mijn vrije dag is.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Ik hoop dat ik hem morgen gewoon in de Mediamarkt (Utrecht) kan oppikken 's ochtends. Niet gepre-orderd verder...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zal 'm morgen al hebben maar zal 'm pas volgende week maandag kunnen spelen
.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Ja ik heb ook niet al te veel tijd. Duurt wel weer een paar maanden voor ik er doorheen ben.
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Ben echt bang dat ik hem morgen niet krijg ondanks mijn pre-order. Heb hem na 12 september ge-preordered en dan was er de kans dat de je hem misschien niet meteen krijgt. Op verschillende sites kwam ik die melding tegen maar niet op de Bol.com site. Duimen maar. Vooral omdat woensdag mijn vrije dag is.
Bij Bol.com zijn alle pre-orders van vóór 14 September gegarandeerd. Dat staat tenminste op de site.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Komt dit nog ooit op de pc uit? Heb consoles nooit fijn gevonden, en game m.u.v. GTA (en voorheen LA Noire) eigenlijk ook nooit, maar ben voor GTA altijd wel bereid geweest een investering te doen; dan wel in de vorm van een pc upgrade of mocht hij echt nooit op de pc komen, dan maar ergens een console op de kop tikken.. Heb best 't geduld zowat een jaar te moeten wachten op de pc-versie, net zoals destijds met GTA IV, als ie er tenminste komt.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Tuurlijk. Is met elke GTA zo.
Ik ga expres extra laat beginnen met de post rondbrengen. Lekker die pubers treiteren, muwhahah.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4512 stemmen
Tuurlijk. Is met elke GTA zo.
Ik ga expres extra laat beginnen met de post rondbrengen. Lekker die pubers treiteren, muwhahah.
Zou bol het niet per pakketservice doen? Iets met gegarandeerd binnen de op 17e? FIFA is ook wel eens zo binnengekomen.
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Niet als het gewoon door de brievenbus kan. Is anders alleen maar meer kosten voor hun rekening.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
.
Minder twitteren! 
De mijne (via Gamedumper) is in ieder geval verstuurd!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
.
(bekijkt kos' filmlog)

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
die van mij ook! ben benieuwd
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
kos, prioriteiten stellen
.
Mijne ook verstuurd, dus vanavond op het festival maar het één en ander omgooien zodat ik morgen een vrije avond heb.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Haha! dat is eerste levensbehoefte.
Maar daarnaast. Ik kan niet gamen en dan de rest van de avond iets anders doen of zo.
Die bitches zijn zo verslavend dat je er maar mee doorgaat en uiteindelijk om 3 uur in bed ligt.
Ik moet dat niet hebben.
YAUA
-
- 36 berichten
- 52 stemmen
Ik kijk meer uit naar Starbound....

...want kippen1!!1!1!! 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Review: GTA 5 maakt alle beloftes waar | nu.nl/tech | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
GTA V - Review | Power Unlimited - pu.nl
Grand Theft Auto V review | Xbox 360 games recensies - gamer.nl
Een paar reviews.
Het moet zo ongeveer de beste game ooit zijn 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Review van EuroGamer. Enige wat je als gamer moet weten. Pretty fucking sweet. Toch wel ongekend hoe impatiently waiting Rockstar haar fans weet te krijgen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Wat is (liefst in 2 zinnen) het doel / de genialiteit van dat spelletje (want daar kan ik niet echt wijs uit worden)? Heb hier nog wel een PS3 liggen te verstoffen en iets dat zoveel heeft gekost moet wel wat zijn (toch?). Maak me enthousiast boys!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat is (liefst in 2 zinnen) het doel / de genialiteit van dat spelletje (want daar kan ik niet echt wijs uit worden)? Heb hier nog wel een PS3 liggen te verstoffen en iets dat zoveel heeft gekost moet wel wat zijn (toch?). Maak me enthousiast boys!
Kijk deze videoreview maar. Na een paar minuten weet je al wel of het wat voor je is.
Grand Theft Auto V Review - gamekings.tv
Ik kan ieder geval niet meer wachten.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Kijk deze videoreview maar. Na een paar minuten weet je al wel of het wat voor je is.
Grand Theft Auto V Review - gamekings.tv
Ik kan ieder geval niet meer wachten.
Thx, maar na 6 minuten heb ik nog steeds geen idee waar het spel om draait (en om die gasten nu een half uur aan te horen)... Van de wiki word ik ook niet vrolijk, je kunt alles doen, tja...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Thx, maar na 6 minuten heb ik nog steeds geen idee waar het spel om draait (en om die gasten nu een half uur aan te horen)... Van de wiki word ik ook niet vrolijk, je kunt alles doen, tja...
Dit dan even lezen:
Review: GTA 5 maakt alle beloftes waar | nu.nl/tech | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Duidelijke review.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Thx again. Heb ook de hele review op gamer.nl nog gelezen. Je hebt dus wel missies die je moet doen, maar dan met heel veel extra vrijheden en random dingen tussendoor. Denk alleen niet dat het iets voor mij is, zoek denk ik liever een simpele shooter dan (als ik die PS3 nog eens afstof).
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Klopt. Het is het bekende GTA concept. Je kan overal rond rijden en aankloten, maar wil je verder komen, dan zul je missies moeten doen. Die overigens erg afwisselend en leuk lijken te worden. Maar het moet je wel liggen ja.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik hou er ook niet van, otherfool. Koop de nieuwe Rayman zou ik zeggen. Dat is pas een game. 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Rayman ken ik dan nog wel uit de jaren '90. Weet niet of ik daar nu enthousiast van moet worden
Buiten een rits Fifa's heb ik de afgelopen 10 jaar ofzo niks meer gekocht aan spellen. Heb nu wel zo'n Network dingetje waarmee je spellen kunt downloaden maar ik merk dat ik bij alle spelletjes al snel verveeld raak. Ook bij iets als Uncharted wat dan enorm hoog schijnt te staan aangeschreven. Ik zoek naar die ene leuke game om zo nu en dan op een gure zondagmiddag te spelen, niet te moeilijk vertier zeg maar. Beetje dom knallen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
The Last of Us otherfool. Dat is alles wat een PS3 zijn aanschaf waard maakt. Actie gameplay, sterke personages en uitstekend script.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Staat genoteerd, ik zal morgen ofzo eens kijken of ik dat gratis een uurtje kan spelen via network of store of hoe dat ook mag heten. Moet wel zeggen dat 'sterke personages' me niks interesseren, dat mag zo plat als een dubbeltje zijn. Wat las ik nu bijvoorbeeld in die review over GTA (even opzoeken) oh ja: Er is nagedacht over deze drie levens, tot in de kleinste details. Bovendien zit er op briljante wijze een tragiek verscholen in hun onderlinge verhoudingen die het geheel zwaarte meegeeft... Kom op zeg ik ben een computerspelletje aan het spelen...