• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.899 films
  • 12.202 series
  • 33.970 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.957 gebruikers
  • 9.369.980 stemmen

Buitenaardse wezens

zoeken in:

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

hey ik las vandaag in de krant dat een astorloog beweert dat er al 60 jaar aliens onder ons zijn.nasa gelooft er niets van.en ik.ik weet het niet.wat denken jullie?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Waar staat dat artikel?

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

in het laastste nieuws.maar volgens jouw iformatie woon jij in amsterdam.en ik ben een belg

Max en Joep

• 1815 berichten
  • 0 stemmen

het diplomatieke commentaar van NASA erop vond ik vooral erg mooi:

"Dhr. Benikevenvergeten is een groot Amerikaan maar wij delen zijn mening omtrent deze kwestie niet".

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

aunuscus schreef:

hey ik las vandaag in de krant dat een astorloog beweert dat er al 60 jaar aliens onder ons zijn.nasa gelooft er niets van.en ik.ik weet het niet.wat denken jullie?

Jep, dat is al lang geen geheim meer. De aliens zijn onder ons.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Las het berichtje vandaag in de Dag. Ja het is erg druk hier op m'n werk Wel curieus, zo'n gerenomeerde wetenschapper die zich zo openlijk uitlaat over een dergelijk onderwerp.

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Halcyon schreef:

(quote)

Jep, dat is al lang geen geheim meer. De aliens zijn onder ons.

...

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Ze hebben me door. . *squeek*

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Was even op youtube aan het luisteren maar die gast beweert dat al veel langer (staan ook andere filmpjes op) dus vreselijk onthullend of wereldschokkend zal 't niet zijn.

Het is wel zo dat Halycon nooit stemt hier...... buitenaards gedrag lijkt me!

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Ramon K schreef:

Was even op youtube aan het luisteren maar die gast beweert dat al veel langer (staan ook andere filmpjes op) dus vreselijk onthullend of wereldschokkend zal 't niet zijn.

Het is wel zo dat Halycon nooit stemt hier...... buitenaards gedrag lijkt me!

Ach, ze kunnen toch niet tegen zuurstof en ze kunnen zelfs geen deuren openen heb ik gehoord...

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Komkommertijd heet zoiets

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Heb gister nog één gezien

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Dan maak ik maar even van deze speciale gelegenheid gebruik deze documentaire te posten:

http://en.wikipedia.org/wiki/Area_51:_The_Alien_Interview

(begint vanaf min 2.00)

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

aunuscus schreef:

Riekt naar Invasion Of The Bodysnatchers. Ik dacht het al, m'n buurman is de laatste tijd bijzonder emotieloos.

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

Madecineman schreef:

Komkommertijd heet zoiets

ja en alle andere berichten zijn zeker ook nep.typisch antwoord

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Deze film moet bekeken worden als je meer wilt weten. Film is gebaseert op waargebeurde verhalen.

http://www.moviemeter.nl/film/41484

Intruders

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Aliens komen naar de aarde om wraak te nemen.

Bij de Miss-Universe verkiezing is het namelijk altijd iemand van de planeet aarde die wint, oftewel doorgestoken kaart.

gebruiker_56935

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Er moeten ook wel buitenaardsen zijn aangezien het heelal gewoon oneindig is en wij niks kennen eigenlijk nog. Of ze hier zijn weet ik niet. Ook heb ik zelf (ja je mag lachen) met vrienden verscheidene keren dingen gezien die ons te boven gingen.

Friday the 13 th

• 2558 berichten
  • 2023 stemmen

Van dit aspect zijn duizenden films gemaakt zoals "The Invasion" en ' Body snatchers". Ik geloof zeker niet dat ze onder ons zijn, maar er moet nog leven bestaan. Alleen denk ik niet in dit melkwegsteltsel. Maar ja er zijn er miljarden, ik kan niet geloven dat er alleen maar leven is op Aarde. Er is nog leven ergens anders, maar die "mensen" zullen nooit tot bij ons geraken, dus die shit van ufo's klopt ook niet.

gebruiker_56935

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Correctie. Sommige mensen verstaan het begrip Ufo's verkeerd. Het hoeft niet buitenaards te zijn. Het is gewoon iets onverklaarbaars.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

U.F.O. = Unidentified Flying Object

Die bestaan dus wel degelijk. Of er daadwerkelijk marsmannetjes inzitten is een andere zaak. Sluitend bewijs voor of tegen is er tot op heden (nog) niet, al zijn er wel aanwijzingen.

gebruiker_56935

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Precies wat Halcyon zegt.

Friday the 13 th

• 2558 berichten
  • 2023 stemmen

Ok, dan is er altijd een verklaarbare reden voor als zoiets in de lucht hangt. Vraag me dan af waarom er zo een waas van mysterie rondhangt.

gebruiker_56935

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Zelf al een keer zoiets meegemaakt? Ik was eerst ook sceptisch maar als je zoiets meemaakt waarvan je echt denkt ''WTF'' dan ben je echt wel een paar weken ervan in de ban.

Friday the 13 th

• 2558 berichten
  • 2023 stemmen

Zelf al een keer zoiets meegemaakt? Ik was eerst ook sceptisch maar als je zoiets meemaakt waarvan je echt denkt ''WTF'' dan ben je echt wel een paar weken ervan in de ban.

Wat heb je dan gezien?

gebruiker_56935

• 433 berichten
  • 0 stemmen

De eerste keer dat ik en mijn vrienden iets zagen was ongeveer 2 jaar terug bij visite bij mijn vader. We zaten achterthuis en we zagen een lichtgevende bol langskomen. Eerst dachten we aan een satteliet gezien de tempo en de rechte beweging. Even later begon hij groter/dichterbij te worden/komen. Toen ging hij rare bewegingen maken, dus bochten en heen en weer vliegen. Toen ging hij uit zicht maar kwam na ongeveer een halve minuut weer terug. Daarna ging hij kaarsrecht naar beneden heel hard en toen weer naar boven en vloog weer uit zicht. We waren echt stomverbaasd. Het was namelijk niet de kleur van een vuurballon die er wel vaak zijn en zou ook nooit kloppen met de bewegingen die hij maakte.

Door dit letten wij wel vaker nu op de lucht en hebben nu alweer een paar keer iets gezien wat we samen niet konden verklaren.

Of het hier om buitenaardsen gaat durf ik niet te zeggen, maar erg vreemd is het wel en ik durf wel vast te stellen dat het niet iets menselijks was.

Friday the 13 th

• 2558 berichten
  • 2023 stemmen

De eerste keer dat ik en mijn vrienden iets zagen was ongeveer 2 jaar terug bij visite bij mijn vader. We zaten achterthuis en we zagen een lichtgevende bol langskomen. Eerst dachten we aan een satteliet gezien de tempo en de rechte beweging. Even later begon hij groter/dichterbij te worden/komen. Toen ging hij rare bewegingen maken, dus bochten en heen en weer vliegen. Toen ging hij uit zicht maar kwam na ongeveer een halve minuut weer terug. Daarna ging hij kaarsrecht naar beneden heel hard en toen weer naar boven en vloog weer uit zicht. We waren echt stomverbaasd. Het was namelijk niet de kleur van een vuurballon die er wel vaak zijn en zou ook nooit kloppen met de bewegingen die hij maakte.

Door dit letten wij wel vaker nu op de lucht en hebben nu alweer een paar keer iets gezien wat we samen niet konden verklaren.

Of het hier om buitenaardsen gaat durf ik niet te zeggen, maar erg vreemd is het wel en ik durf wel vast te stellen dat het niet iets menselijks was.

Inderdaad, een erg vreemde situatie. Het is altijd verontrustend als je zoiets ziet en je blijft er toch wel een tijdje mee zitten, maar waarschijnlijk zal hier ook wel een verklaring voor zijn. Was het toen s'nachts of door de dag?

gebruiker_56935

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Het was 's nachts maar we hebben het ook een keer overdag gezien.

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Jah misschien was het zo'n Flashlight dat op de wolken scheen? Was pas hier ook met de kermis maar dan 10 tegelijk in allemaal kleurtjes, ik scrhok me even kapot, leek wel een invasie.

Maar ik geloof best in die dingen.

gebruiker_56935

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Hehe nee dat was het absoluut niet. Je kon echt zegmaar zien wel dat het een vorm had en dat het op zichzelf bewoog. Kijk ik heb steeds het voordeel dat ik met mn vrienden ben als ik iets zie (leuk dat toeval) dus dan wordt ik niet voor gek verklaard!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.