menu

Overig / Algemeen / Typsnelheid

zoeken in:

You reached 330 points, so you achieved position 227 of 760 on the ranking list

You type 408 characters per minute
You have 63 correct words and
you have 0 wrong words

290 points, so you achieved position 3900 of 48658 on the ranking list

You type 360 characters per minute
You have 66 correct words and
you have 0 wrong words

scanner

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://a05-b05.mypicturetown.com:80/P2PwebCmdController/cache/mqgY4_nvrbTpe5w.BL47*&fxrAvkI59Ry74KFXQi*APXTgZ5_35MfhMdOgm5ba*/item.jpg?rot=1

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img-1.h-img.com/media/img/s/Q/q/j/Qqj-3666763.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

geen wicht met lange nagels die mij dit zal na gaan doen. En die meisjes die nagels bijten zijn te nerveus om het tot een goed einde te volbrengen. En dan bedoel ik de Engelse versie, want de Nederlandse, tja, die is te makkelijk..ga ik trouwens wel deze week even aan jullie voordoen, als ik zin en of tijd heb, daar ga ik nog even 1 nacht sloppel over. Heb daar namelijk 543 aanslagen per minuut gehad met 2 fouten, maar dat is te min voor mijn kunnen. Gratis mbo blind typen cursus voor de Schoever-mutsjes onder ons. Amaai, iemand moet de beste zijn toch?. Dit vergt namelijk gedegen voorbereiding voor jullie, trekt een zware wissel op je anticipatie- en niet multitaskingvermogen, ollandse mokkels, dus misschien moet u het maar niet eens proberen. 2 dagen oefenen en ik zijt al zo ver. Boy Pwwrrrr? laat mij niet lachen.
En p8rb en diesel zijn gewoon ambetante smokkelaars, want nen eerste is dan weliswaar TS maar echt veel vertrouwen in hun beider typesnelheid? Ja, met zijn knipoog verwittigt hij in ieder geval sarcastisch zijn onkunde, want 600 + is schier ongemogelijk over 99 woorden correct, laat staan de score van diesel. Foei jongen.
Suzanne (ik) is the real deal, baby. En ginds was ik nog tamelijk brak van nieuwjaarsdag ook nog.

kos
. wtf.

Made me lol

Koekoek!

251 points, so you achieved position 10600 of 76818 on the ranking list

You type 341 characters per minute
You have 60 correct words and
you have 0 wrong words

---
Nog eens proberen. Ik moest een paar x backspacen (wel de Engelse versie, overigens).

-----

Nederlandse versie is een stuk makkelijker:

You reached 351 points, so you achieved position 306 of 1186 on the ranking list

You type 443 characters per minute
You have 70 correct words and
you have 1 wrong words

Nu stop ik.

Toch nog een (paar) keer gedaan.

You reached 428 points, so you achieved position 182 of 2852 on the ranking list

You type 518 characters per minute
You have 85 correct words and
you have 0 wrong words

(Deze zin in getypt in ongeveer 25 seconden)

Wel 0 fout. Hoewel, waar is de punt?

(Deze zin in getypt in ongeveer 26 seconden.)

MB-
You type 435 characters per minute
You have 77 correct words and
you have 8 wrong words

Ik weet niet hoeveel ik per minuut typ, of hoe snel precies (heb geen zin om die test te doen )

Ik heb wel vroeger zo'n typ-cursus gedaan omdat ik extreem langzaam was en daar heb ik het diploma van gehaald. Ik ben, desondanks dat ik het een ram klote cursus vond, hen toch wel dankbaar want het heeft voor mij wel een groot verschil gemaakt.

Z-Type op Facebook | Facebook - apps.facebook.com

Final score: 3149
Accuracy: 95,9%
Words per minute: 55,8

You reached 93 points, so you achieved position 40232 of 57128 on the ranking list

You type 166 characters per minute
You have 26 correct words and
you have 4 wrong words

You type 422 characters per minute
You have 65 correct words and
you have 0 wrong words

Voor de mensen die graag hun aanslagen, muisklikken & overige typstatistieken bijhouden is er ook dit gratis programma:
- WhatPulse | Taking pulsing into another generation

Ik denk gooi het ff in de groep hiero

You type 442 characters per minute
You have 70 correct words and
you have 0 wrong words

You type 412 characters per minute
You have 61 correct words and
you have 5 wrong words

You reached 181 points, so you achieved position 16221 of 57128 on the ranking list

You type 255 characters per minute
You have 45 correct words and
you have 1 wrong words

Hoe is die Nederlandse makkelijker? Alleen maar kutwoorden waarbij de letters niet lekker verspreid liggen... Veel woorden met dubbele letters waardoor je vaak te snel/te langzaam bent.

Edit: Eén goede run gemaakt bij Nederlands:
You reached 401 points, so you achieved position 256216 of 268863 on the ranking list

You type 526 characters per minute
You have 78 correct words and
you have 1 wrong words

Edit2: 93 woorden, evenveel punten bij Engels. Had hiervoor geloof ik iets van 404 punten met 92 woorden, maar dat weet ik niet zeker.

Uit curiositeit even getest met de talen die ik "machtig" ben.

EN

You reached 232 points, so you achieved position 261945 of 268864 on the ranking list

You type 342 characters per minute
You have 45 correct words and
you have 1 wrong words

NL

You reached 239 points, so you achieved position 261637 of 268866 on the ranking list

You type 364 characters per minute
You have 52 correct words and
you have 3 wrong words

FR

You reached 197 points, so you achieved position 46746 of 98048 on the ranking list

You type 267 characters per minute
You have 38 correct words and
you have 3 wrong words

IT

You reached 164 points, so you achieved position 2581 of 5418 on the ranking list

You type 265 characters per minute
You have 56 correct words and
you have 4 wrong words

Nederlands valt inderdaad tegen, veel lange woorden. Bij Frans en Italiaans heb je natuurlijk die vervelende accenten.

Ik heb het ook maar weer eens gedaan - in twee talen dit keer. Na drie pogingen per taal:

Engels: 555 aanslagen; 103 correcte woorden; 0 verkeerde woorden.
Nederlands: 607 aanslagen; 110 correcte woorden; 1 verkeerd woord.

Voor de mensen die zich vervelen is typeracer trouwens ook een aanrader. Daar kun je een "typrace" doen (wie kan het snelste een citaat overtypen?) tegen andere mensen die niets beters te doen hebben. Mijn record is 118 woorden per minuut, bij een citaat uit Fight Club nota bene!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:06 uur

geplaatst: vandaag om 06:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.