• 13.937 nieuwsartikelen
  • 171.941 films
  • 11.465 series
  • 32.531 seizoenen
  • 635.190 acteurs
  • 197.285 gebruikers
  • 9.235.521 stemmen

Metallica (naar aanleiding van Elephant Man)

zoeken in:

Tonyvdb

• 1408 berichten
  • 1168 stemmen

Pitbull schreef:

Doet me altijd een beetje denken aan de clip 'One' van Metallica.

Kijk, dat is nu eens toeval.

Metallica doet mij namelijk ook altijd denken aan gedrochten en misbaksels :evil

jedymaster

• 886 berichten
  • 2487 stemmen

nu ben ik op mijn pik getrapt als metallica fan! als je mijn band gaat vergelijken met misbaksels kan ik alleen maar zeggen: ga voor straf in een hoekje zitten en schrijf 100 keer: metallica rules big time!

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

jedymaster schreef:

schrijf 100 keer: metallica rules big time!

Metallica killed Napster!

etc.

jedymaster

• 886 berichten
  • 2487 stemmen

ja en?

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

jedymaster schreef:

metallica rules big time!

mmm... misschien 15 jaar geleden ja (met krakers als Master of puppets en RIde the Lightning... maar nu echt niet meer!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

zullen we het weer over de film hebben?

Violet-Oi!

• 116 berichten
  • 71 stemmen

vet mooi,goed nummer, maar die clip heb ik een keer gezien en nooit weer, oe bah wat eng!!!het zou je maar gebeuren.

En de film wel mooi maar zo zielig!!niet echt een die ik 2 keer hoef te zien.

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Toch nog heel effe over Metallica - is "one" die Jeroen Bosch-achtige clip ?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Wat bedoel je met Jeroen Bosch-achtig?

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Nou volgens mij is het de clip die gebaseerd is op de schilderijen van Jeroen Bosch...

ichi

• 770 berichten
  • 7064 stemmen

Jeroen Bosch? Die samples uit de clip One van Metallica komen uit de film Johnny got his Gun(1971).

Metallica begon te stinken toen Load uitkwam, a load of CRAP. Ook live klinken die oude nummers als CRAP. Ik geniet zo nu en dan nog wel van Ride the Lightning en Mater of Puppets, maar zelfs The Black Album doet mij al niet zo veel meer, zij het dat dat toch wel een goeie plaat is.

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Aah... nu snap ik ook welke clip jullie bedoelen. Ik had een veel nieuwer clipje in gedachten...

jedymaster

• 886 berichten
  • 2487 stemmen

nu heeft moviemeter ook een metallica hoekje ik dank je zeer voor het oprichten ervan jordy!

jedymaster

• 886 berichten
  • 2487 stemmen

moviemeter metallica fans kom naar dit hoekje en laat je hart spreken.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Nou jedy, ik ben wel degelijk een Metallica-fan maar dan juist meer vanaf t Black Album.

Maar Lars Ullrich is toch echt de grote aanstichter van de ondergang van Napster!

En daar ben ik nog steeds niet blij mee!

jedymaster

• 886 berichten
  • 2487 stemmen

daar ben ik ook niet blij mee dat klopt maar lars staat niet alleen in zijn strijd tegen o.a napster en ik meen me te herinneren dat wat hem betreft bootlegs wel uitgewisseld mogen worden maar daar waren de platen maatschappijen niet blij mee die willen immers overal een slaatje uitslaan.

Pitbull

• 558 berichten
  • 1390 stemmen

Ja, maar door Metallica is Kazaa(lite) wel veel populairder geworden en daar kun je toch heel wat meer verschillende soorten media downloaden. De clip van 'One' is daar trouwens ook te downloaden. Alhoewel daar de man verminkt is geraakt in de oorlog, wordt ook hij misbruikt en bovendien is de clip ook in zwart-wit net als de Olifant.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Pitbull schreef:

Ja, maar door Metallica is Kazaa(lite) wel veel populairder geworden en daar kun je toch heel wat meer verschillende soorten media downloaden.

Maar toch heeft t niet de simpelheid en doeltreffendheid van Napster.

jay73

• 1184 berichten
  • 1386 stemmen

EmDee schreef:

Maar toch heeft t niet de simpelheid en doeltreffendheid van Napster.

Is Kazaa zo moeilijk dan?

Kazaa is veel doeltreffender dan Napster.

Met Kazaa kan ik echt zo'n beetje alles vinden. Bij Napster had ik dat niet.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

hmz, als ik wat obscuurdere muziek probeer te vinden geeft kazaa (lite) toch meestal niet thuis. soulseek schijnt wat dat betreft een stuk beter te zijn, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

ik was zelf wel tevreden over audiogalaxy, maar dat werkt tegenwoordig ook niet meer optimaal.

T.O.

• 2351 berichten
  • 2669 stemmen

herman78 schreef:

hmz, als ik wat obscuurdere muziek probeer te vinden geeft kazaa (lite) toch meestal niet thuis. soulseek schijnt wat dat betreft een stuk beter te zijn, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

ik was zelf wel tevreden over audiogalaxy, maar dat werkt tegenwoordig ook niet meer optimaal.

Audiogalaxy werkt idd niet meer, net zomin als Napster, en Soulseek is tegenwoordig down KaZaA is idd geen goed alternatief.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

T.O. schreef:

Audiogalaxy werkt idd niet meer, net zomin als Napster, en Soulseek is tegenwoordig down KaZaA is idd geen goed alternatief.

Dankzij een tip van neo ben ik nu helemaal in de ban van filetopia! neo, nogmaals bedankt.

ichi

• 770 berichten
  • 7064 stemmen

Huil, huil, soulseek was HET! Vooral voor de obscure zooi. Filetopia heb ik es geprobeerd, maar er zat weinig op, is dat nu anders?

T.O.

• 2351 berichten
  • 2669 stemmen

ichi schreef:

Huil, huil, soulseek was HET! Vooral voor de obscure zooi. Filetopia heb ik es geprobeerd, maar er zat weinig op, is dat nu anders?

Dat zou ik ook graag willen weten voordat ik weer zo'n wazig programma ga installeren...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Heb via filetopia al heel veel dingen gevonden die ik met kazaa en co niet of moeilijk kon vinden.

neo

• 15415 berichten
  • 9945 stemmen

beste mensen, filetopia is het beste programma wat er te krijgen is

jedymaster

• 886 berichten
  • 2487 stemmen

wacht ff topic was metallica geachte moviemetertjes dus ff terug naar t topic

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

jedymaster schreef:

nu heeft moviemeter ook een metallica hoekje

Je kunt ook gewoon naar musicmeter gaan daar vind je wel wat meer over metallica dan hier

kappeuter (crew films)

• 74655 berichten
  • 5943 stemmen

Verder discussieren op MusicMeter inderdaad:

http://www.musicmeter.nl/artist/9064

Slotje op topic.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.