- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
merijn82
-
- 1932 berichten
- 460 stemmen
O jawel hoor...
Eindelijk echt zomer !
*Richting strand gaat*
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Brix
-
- 19701 berichten
- 5136 stemmen
Na een nachtje lang alle ramen en (sommige) deuren open, plus een overwerk draaiende plafondventilator, is het nu zo'n soepele 26 graadjes in huis, en zeer aangenaam.
De "oven"gaat straks wel weer in overdrive 
(Dan mik ik nog maar een woestijn-avonturenfilm in de DVD speler)
Nu nog even genieten van de verkoeling.
Mescaline
-
- 7100 berichten
- 3275 stemmen
Heb me rolluiken potdicht zitten maar omdat ik 1 hoog woon en plat dak heb is de warmte nooit helemaal tegen te gaan.
Ook de computer die nu aanstaat en zorgt dat ik mijn bericht kan schrijven op mm geeft veel warmte ofcourse, maar ja wat moet een mens anders? 
Dit weer is echt te gek en het blijft nog minimaal de hele week doorzetten, ik hou best van een beetje warmte maar alles boven de 25 is gewoon weg niet lekker meer..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Idioot dat ik ben. Dacht even lekker in de tuin te werken, kan nu wel aan de beademing.
Brix
-
- 19701 berichten
- 5136 stemmen
Was je van plan je eigen graf te graven ? 
Montorsi
-
- 9732 berichten
- 2387 stemmen
net 120km gefietst, viel eigenlijk wel enorm mee met die hitte wat mij betreft.
..nu is het dankzij de rijwind altijd wel dragelijk op de fiets.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
31,1 graden, 6 graden in paar uur gestegen sinds vanmorgen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
net 120km gefietst, viel eigenlijk wel enorm mee met die hitte wat mij betreft.
..nu is het dankzij de rijwind altijd wel dragelijk op de fiets.
Hmm het duurloopje viel me onder deze omstandigheden vanmiddag wel zwaar. Ook niet zo handig op het heetst van de dag zonder water natuurlijk. Enorm veel fietsers tegengekomen die dan voor mijn ogen lekker aan die bidonnen zaten te lurken, flauw is dat 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Net ook een stukje met de motor gereden. Toch wel lekker, maar bij een stoplicht is het een hel 
Mescaline
-
- 7100 berichten
- 3275 stemmen
net 120km gefietst.
120km?! Dat is wel heel extreem sportief met dit weer 
Brix
-
- 19701 berichten
- 5136 stemmen
"I scream, you scream: everybody wants ICE CREAM !"

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Was je van plan je eigen graf te graven ?
Nu je het zegt. Ideetje
.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Hitteplan 
Nuttige tips als Drink wat meer.... No shit Sherlock.
De speciale codes vliegen je om de oren en voorzorgingsmaatregelen worden je strot ingedrukt. Kortom het wordt een dagje wat warmer dan de gemiddelde 20 graden in Nederland. 
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Hitteplan 
Nuttige tips als Drink wat meer.... No shit Sherlock.
De speciale codes vliegen je om de oren en voorzorgingsmaatregelen worden je strot ingedrukt. Kortom het wordt een dagje wat warmer dan de gemiddelde 20 graden in Nederland.
Montorsi
-
- 9732 berichten
- 2387 stemmen
Hmm het duurloopje viel me onder deze omstandigheden vanmiddag wel zwaar. Ook niet zo handig op het heetst van de dag zonder water natuurlijk. Enorm veel fietsers tegengekomen die dan voor mijn ogen lekker aan die bidonnen zaten te lurken, flauw is dat
Nu drink ik dan wel 4 bidons met 750ml water + flesje Isostar + 2 colaatjes op het terras halverwege op. Ik krijg erg snel kramp. Ik zal dan ook niet al te geschikt zijn voor het lopen van een marathon vermoedelijk.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Het is nu al 26,1 ik moet zo gaan werken pfff (buiten)
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Hittegolf houd misschien aan tot volgende week maandag, zoals het er nu voorstaat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nu drink ik dan wel 4 bidons met 750ml water + flesje Isostar + 2 colaatjes op het terras halverwege op. Ik krijg erg snel kramp. Ik zal dan ook niet al te geschikt zijn voor het lopen van een marathon vermoedelijk.
Ik fiets ook wel graag, ga straks waarschijnlijk ook weer, maar als ik eenmaal een terrasje pak is het uit met de pret hoor
.
Montorsi
-
- 9732 berichten
- 2387 stemmen
Ik fiets ook wel graag, ga straks waarschijnlijk ook weer, maar als ik eenmaal een terrasje pak is het uit met de pret hoor
.
Als je aan de alcohol gaat is het inderdaad over, dus dat doe ik maar niet als ik nog minstens 30km van huis zit 
Mescaline
-
- 7100 berichten
- 3275 stemmen
Pff dit weer is echt niet lang uit te houden en ook snachts koelt het maar weinig af.. lekker hoor Nederlandse zomers!