- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
Brix
-
- 19701 berichten
- 5136 stemmen
Er ligt weer een dun laagje sneeuw hier 
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Wij mogen niet klagen dat het koud is of sneeuw ligt, Kijk Engeland eens. Op sommige plekken in het noorden van Engeland is 20 tot 40 cm sneeuw gevallen.
Dode door winterweer in Engeland
Het winterweer heeft aan zeker drie mensen het leven gekost. In Burnley in het noorden van Engeland stierf een 27-jarige man toen hij van een café op weg naar huis in de sneeuw bleef steken. In Schotland werd een bergwandeling een 57-jarige man noodlottig en vrijdag kwam in het zuiden van Engeland een vrouw om toen haar huis door een aardverschuiving instortte.
Bron Telegraaf

Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Nog steeds geen lente inzicht. Semi- IJSTIJD!

mjk87 (moderator films)
-
- 14611 berichten
- 4561 stemmen
Ja, komende maandag denk ik wordt die wel genoemd.
j0enne
-
- 9611 berichten
- 3787 stemmen
Kijk, dit is nou een lekker weertje! Heerlijk zonnetje al de hele tijd!
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Tot dat je met je fietsje aan het beuken bent tegen de wind
. Man man
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Vandaag veel zon, maar ook veel wind. Al was het tijdens 't weekend stukken erger qua frisse wind.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Het ziet er vredig uit als je naar buiten kijkt, maar die wind maakt het echt zuur.
Vorig jaar rond deze tijd:

Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik zit hier heerlijk in de zon. Gevoelstemp. 15 of zo. Er staat akelig weinig wind!
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Ik kom net ook van een balkonnetje af waar geen wind stond en de zon volop scheen, heerlijk!!
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Hier sneeuwde het net ook even best hard. Nu er geen zon bij is is het nog volop winter.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Aanstaande zondag 20 graden voorspeld en volop zon.
Oh yeah, baby! Finally!
Mescaline
-
- 7100 berichten
- 3276 stemmen
Zondag pas? mag vrijdag al wel beginnen hoor.. 
AGE-411
-
- 10343 berichten
- 750 stemmen
Mag nu al beginnen
Zo'n regenweekje, daar zie ik toch wel tegen op. Dan heb ik liever dat het nog een beetje vriest.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Mag nu al beginnen
Zo'n regenweekje, daar zie ik toch wel tegen op. Dan heb ik liever dat het nog een beetje vriest.
Die regen is hard nodig het is kurkdroog buiten. Laat het maar een paar daagjes regen als de zon dan begint te schijnen is het zo weer groen. Het ziet er nu zo depri uit buiten.
j0enne
-
- 9611 berichten
- 3787 stemmen
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Niets lekkerder dan Ajax zien winnen vanaf het tuinbankje in de stralende zon met een biertje in je hand 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Regen aan, regen uit, regen aan, regen uit...
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Zondag was het voortreffelijk weer. Nu wordt het wat minder... mogen meer van zulk soort dagen volgen!!!! En snel!!!
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Gisteren was de temperatuur goed, alleen hebben wij geen zon gehad.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Same here! gistermiddag vond ik het een beetje hoofdpijn weer. Waarschijnlijk omdat de Zon niet echt door wou komen. Temperatuur was verder best aangenaam.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Same here! gistermiddag vond ik het een beetje hoofdpijn weer. Waarschijnlijk omdat de Zon niet echt door wou komen. Temperatuur was verder best aangenaam.