• 12.681 nieuwsartikelen
  • 167.976 films
  • 10.905 series
  • 31.285 seizoenen
  • 626.375 acteurs
  • 195.682 gebruikers
  • 9.160.240 stemmen

Titel van een film kwijt

zoeken in:

batavier

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo mensen,

Laatst, ik denk rond half januari (maar weet dit niet zeker), heb ik een film gezien over een Amerikaanse School. Op deze school zaten jongens en meisjes, die gingen wedden wanneer ze iemand aan de haak zouden slaan, tongzoenen etc. Weet iemand de titel van deze film? Ik meen dat deze film op RTL5 werd uitgezonden.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1792 stemmen

http://www.moviemeter.nl/forum/7/165/4620

voortaan ff zoeken voordat je een topic opent

soom

• 24874 berichten
  • 2712 stemmen

batavier schreef:

ik denk rond half januari (maar weet dit niet zeker), heb ik een film gezien over een Amerikaanse School. Op deze school zaten jongens en meisjes, die gingen wedden wanneer ze iemand aan de haak zouden slaan, tongzoenen etc. Weet iemand de titel van deze film? Ik meen dat deze film op RTL5 werd uitgezonden.

Volgens mij is dat American Pie, of zoiets.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1792 stemmen

Porky's zou ook kunnen.

kappeuter (crew films)

• 74065 berichten
  • 5900 stemmen

P8rb schreef:

http://www.moviemeter.nl/forum/7/165/4620

voortaan ff zoeken voordat je een topic opent

Jep, bedankt voor de hulp.

Slotje op topic.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.