- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
ik denk dat ik het dan ook wel zat ben!
ik niet hoor. Geen één dag is dezelfde 
dvd-me
-
- 329 berichten
- 418 stemmen
En nog iets, ik doe het niet om stoer te zijn
, namelijk...
Geen 1 schoolvriend weet dat ik rook. De enige die het weten: mijn moeder, broertje, buren..
Mijn oma, vader( ouders gescheiden, dus woont ergens anders), zelfs beste vrienden.. weten het allemaal niet.. Dus ik snap niet dat jij dat zou zien als een schreeuw om aandacht 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Dan de grote vraag: waarom doe je het dan? 
dvd-me
-
- 329 berichten
- 418 stemmen
omdat ik het lekker vind. (klinkt zeker raar hé?)
Steve-a
-
- 328 berichten
- 0 stemmen
Ik ken ook zo iemand. Die rookt eigenlijk alleen bij mij en zijn broer.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
, namelijk...
Geen 1 schoolvriend weet dat ik rook. De enige die het weten: mijn moeder, broertje, buren..
Mijn oma, vader( ouders gescheiden, dus woont ergens anders), zelfs beste vrienden.. weten het allemaal niet.. Dus ik snap niet dat jij dat zou zien als een schreeuw om aandacht 
Ik kan me onmogelijk voorstellen dat je op deze manier verslaafd ben geraakt, in je eentje roken is niet gezellig, minder leuk, in het begin is roken ook niet zo heel lekker. Verder kan ik me onmogelijk voorstellen dat je moeder het zomaar toelaat dat je dagelijks meerdere sigaretten opsteekt, al is het maar omdat je een goed voorbeeld moet geven voor je broertje en dat de buren niet denken: "wat is dat nou voor probleem-gezin". Volgens mij heeft je moeder je op een verjaardag een sigaret gegeven en ben je met een kop, nog rood van opwinding, naar de PC gehold om je jongste "verslaving" in het licht te zetten.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
, namelijk...
ik geloof er de botten van!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
ik geloof er de botten van!
Op zijn 'Ninofs': ik euk nie. 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Moest ik vertellen aan mijn ma dat ik zou roken (ik rook trouwens niet voor alle duidelijkheid
) zou ze mij doodkloppen met de borstel. En zeker als je jongere zussen of broers hebt! Wat een voorbeeld...
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
En dan te bedenken wat de buren ervan zouden zeggen op het wekelijkse avondje bridgen 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
En dan te bedenken wat de buren ervan zouden zeggen op het wekelijkse avondje bridgen 
In mijnen tijd... 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
omdat ik het lekker vind. (klinkt zeker raar hé?)
Nee hoor.
Steve-a
-
- 328 berichten
- 0 stemmen
Mischien dat de eerste paar peuken niet lekker zijn, maar daarna kan je het wel lekker gaan vinden. Dan ga je het meer doen en word je verslaafd, dus hij kan best wel zo verslaafd zijn geworden hoor.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Mischien dat de eerste paar peuken niet lekker zijn, maar daarna kan je het wel lekker gaan vinden. Dan ga je het meer doen en word je verslaafd, dus hij kan best wel zo verslaafd zijn geworden hoor.
Bij mij is het zo dat als ik iets niet lekker vind ik het later niet nog eens ga proberen.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
dus hij kan best wel zo verslaafd zijn geworden hoor.
Jah, duh! Zeg ik ergens dat het niet zo kan zijn dan? 
Steve-a
-
- 328 berichten
- 0 stemmen
Bij mij is het zo dat als ik iets niet lekker vind ik het later niet nog eens ga proberen.
Je ziet in dit geval wel dat mensen er wel heel erg van kunnen genieten.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
ja dat klopt wel. Als je men ma vroeger bezig zag als ze een sigaret opstak.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Uiteraard een mogelijkheid, maar niet in het geval van dvd-me, waar ik het over had. Als je na een paar sigaretten er geen plezier heb en je doet het alleen, en je gaat toch door, dus je stimuleert jezelf om iets de doen waar je geen zin hebt, dit slaat natuurlijk nergens op, wat je vast wel begrijpt.
Steve-a
-
- 328 berichten
- 0 stemmen
Dan is er ook nog zo iets als puberen en afzetten tegen de maatschappij.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Dan is er ook nog zo iets als puberen
Dat snap ik nu nog altijd niet. Mensen die beginnen te roken omdat ze in de puberteit zitten ? Ik bedoel, masturbeer jezelf dan...
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Dat snap ik nu nog altijd niet. Mensen die beginnen te roken omdat ze in de puberteit zitten ? Ik bedoel, masturbeer jezelf dan...

dvd-me
-
- 329 berichten
- 418 stemmen
Ik kan me onmogelijk voorstellen dat je op deze manier verslaafd ben geraakt, in je eentje roken is niet gezellig, minder leuk, in het begin is roken ook niet zo heel lekker. Verder kan ik me onmogelijk voorstellen dat je moeder het zomaar toelaat dat je dagelijks meerdere sigaretten opsteekt, al is het maar omdat je een goed voorbeeld moet geven voor je broertje en dat de buren niet denken: "wat is dat nou voor probleem-gezin". Volgens mij heeft je moeder je op een verjaardag een sigaret gegeven en ben je met een kop, nog rood van opwinding, naar de PC gehold om je jongste "verslaving" in het licht te zetten.
Ik deed het met een onderbuurjongen (Flat) en daar rook ik af en toe mee 
Mijn moeder weet het, keurt het niet goed.. maar rookt zelf ook en kan er dus eigenlijk niets van zeggen. Ik rook niet in het bijzijn vna mijn moeder of broertje hoor
Ik ga gewoon op t balkon staan. En ik rook er ongeveer 1 a 2 per dag 
Steve-a
-
- 328 berichten
- 0 stemmen
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3223 stemmen
Verslavingen.. tjah soms eens biertje teveel drinken.. maar drink dan alleen wel in het weekend(vaak wel aardig wat) maar door deweeks ben ik altijd nuchter en drink geen druppel.. dus echt verslaving is het niet denkik?;)
Heb nu eenmaal de pech dat mijn hobbys Films en bier nou eenmaal erg goed samen gaan 
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Voor jou alleen film in het weekend, dus?
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Muziek luisteren en films kijken. Te veel. Ongezond.
Kan me er enorm aan ergeren maar oh wat is het toch lekker als je weer net iets nieuws hebt gevonden dat even voor een klein moment van alles bij je los maakt.
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
kan hoor, vorig jaar op mijn school was er een jongen in het eerste middelbaar die al aan het roken was. De pubers van tegenwoordig denken dat het cool is om te roken, ofwel om de aandacht te trekken.
De meeste vrienden die ik op de basisschool had, roken nu. Slechts een aantal (waaronder ik) doen dat niet. Wat wel opvalt is: de vrienden die niet roken zitten allemaal op havo of hoger (waaronder ik), mijn vrienden die wel roken zitten vaak op
vmbo-basis/kader. Misschien zit daar een verband tussen.