menu

Overig / Algemeen / Welke BN'er ken je persoonlijk?

zoeken in:
Zijn dat vrienden van je?

Misschien stalkt hij ze.

Niet echt persoonlijk, maar mijn vader heeft ooit een keer Patricia Paay begeleid op de piano .

Niet kennen maar wel gast colleges van gehad. Patrick Lodiers en Suzanne Bosman. Beide kwamen ze bij mij over als hele relaxte normale mensen die het niet hoog in hun bol hebben

Heb Patrick Lodiers twee keer gesproken voor mijn werk bij de krant en tweede keer hebben we daarna nog een tijd over Martin Scorsese gepraat. Hij blijkt een grote film en Scorsese fan die is afgestudeerd aan een Belgische filmacedemie. Vond het ook een hele aardige man.

Nicolage Rico schreef:
Zijn dat vrienden van je?

Ging er goed mee om en een paar jaar bij in de klas gezeten.
Als je mijn naam noemt zullen ze me nog wel kennen denk ik maar niet meer dan dat

Ik heb wel eens een paar biertjes gedronken met Mental Theo

Ik heb geregeld over Nicolette Kluijver gedroomd. Telt dat ook als kennen?

speranza

Don Dijk
Sinterklaas, die rijdt nooit mijn huis voorbij als ie in de buurt zit.

Matthijs van Nieuwkerk zie ik praktisch iedere dag wel een uurtje

Me2, op de beeldbuis (jaja, dat was jouw grap. )

timbo_ schreef:
Matthijs van Nieuwkerk zie ik praktisch iedere dag wel een uurtje

Vervelend voor je man.

Don Dijk
Mischien dat zijn man het helemaal niet zo erg vind..

Nicolage Rico schreef:
Me2, op de beeldbuis (jaja, dat was jouw grap. )

En een matige ook nog

timbo_ schreef:
Heb Patrick Lodiers twee keer gesproken voor mijn werk bij de krant en tweede keer hebben we daarna nog een tijd over Martin Scorsese gepraat. Hij blijkt een grote film en Scorsese fan die is afgestudeerd aan een Belgische filmacedemie. Vond het ook een hele aardige man.

Ik heb patrick lodiers een keer tegengehouden bij een NEC wedstrijd (werkte daar toen als een steward) hij wou zo het veld oplopen, maar hij moest zijn pasje laten zien van mij.

Haha.

speranza
Regisseur Pieter Kuipers

Gast
geplaatst: vandaag om 10:40 uur

geplaatst: vandaag om 10:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.