- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Tower - Titan.
Plaat met een herinnering. Als 11-jarig jochie heb ik ooit de bassist geinterviewd. Hij woonde 2 straten verderop in Roelofarendsveen en 2 deuren verder van een klasgenootje van me. Met wat vrienden maakten we een "tijdschriftje" van maar liefst een pagina of 4 om dat vervolgens proberen te slijten voor een kwartje of zo....aan de bekende ouders/ooms/tantes/buren doelgroep, hahahaha.... Tonight was toen net een hitje, via het klasgenootje hoorden we van de bassist en zo was het interviewtje snel geregeld. Thuis geweest bij de man en zijn vrouw, erg aardige mensen. En nu eindelijk de hele plaat eens, want toen begon het pas net echt met muziek, echt kopen kwam een jaartje later ongeveer. Leuk dat ik deze tegen kwam vandaag.

En ik was wat op de Hollandse toer geloof ik, deze ook maar eens meegepakt...

En de volgende noem ik ook, ondanks dat ik hem niet zelf gekocht heb. Maar zoonlief heeft zijn eerste muziek-cd aangeschaft. De laatste tijd begon hij meer en meer muziek te luisteren, kwam zelfs met bands aanzetten die hij leuk vond en die ik vaak al in de kast had staan, hahahah.
Meteen een leuke aankoop ook, ik kan er zelf ook wel wat mee, maar gek genoeg heb ik er (nog) niks van. Het is de versie met dvd'tje van clips er bij, die ook zeer de moeite waard zijn. Komt wel goed met die jongen. 

Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12844 stemmen
Dark.Descent is voor mij hét label van 2012, tweede deel van dit nummer is écht geniaal:
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Julia Bullock deed mee aan The X Factor USA met dit nummer van Foster the People
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Nieuwe single David Bowie:
Nieuwe Bowie 'haast prevelend, liefdevol, een beetje droevig ook' - Home - Volkskrant.nl
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Het klinkt alvast goed. 
Laat die nieuwe plaat maar komen
Le Edzel
-
- 879 berichten
- 2624 stemmen
Wat blijft deze toch ook heerlijk;
Iggy Pop!
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Hoor je ene Ilse Delange, dan lijkt de stem inderdaad veel op die van Kiki Dee. Kiki-Dee - Amoureuse:
Tja, en Elvis P. moest plaats maken voor Jack Jersey... Jack Jersey & The Jordanairs:
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Als Skynet ons overneemt hebben we in ieder geval nog goede muziek. En wat voor muziek maakt een robot.....de enige logische keuze......METAL !!!!!
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3RBSkq-_St8#![/embed]
Echt cool dit. 
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Voer voor de trommelvliezen
Het beste dat ik gehoord heb de laatste weken! 
(ook nog eens begeleid met een mooie video)
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
en omdat t winter is, een beetje panda metal:
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Nina June covered haar favoriete Coldplay plaat
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Heb het niet zo op Acda en de Munnik, maar dit is toch wel een topper:
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=p3sHs3zk7Rs[/embed]
Geweldige soundtrack
!!!
FLUX, altijd hard!
Érg fout, maar I like...