• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.975 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.094 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.096 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1878 stemmen

In Overigen > Algemeen > Frustraties:

Ik raak gefrustreerd van mensen die de volgende mop niet leuk vinden

Max was in een antiekwinkel, hij zag een olielamp staan. Hij wreef erover heen net als in sprookjes, en tot zijn verbazing kwam er echt een geest uit! Max mocht van de geest 1 wens doen, dus zei hij: "Ik moet elke dag een uur in de file staan voor mijn werk, ik wil graag een tunnel van mijn huis tot aan mijn werk." De geest vroeg toen aan Max : "Ewa swa, heb je geen makkelijkere wens?" Dus Max zei: "ik wens een vrouw die altijd voor mij klaar staat, overheerlijk kan koken en mij elke avond een massage geeft." Toen vroeg de geest: "Welke kleur verlichting wil je in je tunnel?"

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik snap de mop niet eens .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zo moeilijk is die niet, maar je ziet hem al van kilometers aankomen en dan nog is die niet grappig.

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1878 stemmen

En daarom hebben jullie geen humor en ik wel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat zal het zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De clou ontgaat me ook niet, maar dat is toch in geen miljoen jaar grappig? .

Eazy

• 569 berichten
  • 298 stemmen

Nog een paar gifjes

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Paar ouwe, maar nog steeds leuk.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha die hond is grappig

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Vind die met die agent heel leuk .

Eazy

• 569 berichten
  • 298 stemmen

(afbeelding)

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Je hebt wel gevoel voor humor Eazy .

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

moviemafketel schreef:

Haha die hond is grappig

Ja, vind ik ook, zo op 't eerste gezicht tenminste.

Maar wat doen die vreselijke Vietnam foto-flitsen er tussendoor?

Wil de maker van dat gifje ons daar iets mee vertellen?

In combinatie met die beelden lijkt het eerder alsof de hond die beelden in gedachten ziet, en in shock is.

Daar is dan niets leuks meer aan.

(gifje met bom ook niet eigenlijk)

Eazy

• 569 berichten
  • 298 stemmen

(afbeelding)

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Die kende ik al, dus deze keer heb ik gewoon doorgelezen.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Hakunamatafaka schreef:

In Overigen > Algemeen > Frustraties:

Ik raak gefrustreerd van mensen die de volgende mop niet leuk vinden

Max was in een antiekwinkel, hij zag een olielamp staan. Hij wreef erover heen net als in sprookjes, en tot zijn verbazing kwam er echt een geest uit! Max mocht van de geest 1 wens doen, dus zei hij: "Ik moet elke dag een uur in de file staan voor mijn werk, ik wil graag een tunnel van mijn huis tot aan mijn werk." De geest vroeg toen aan Max : "Ewa swa, heb je geen makkelijkere wens?" Dus Max zei: "ik wens een vrouw die altijd voor mij klaar staat, overheerlijk kan koken en mij elke avond een massage geeft." Toen vroeg de geest: "Welke kleur verlichting wil je in je tunnel?"

Is meer iets voor een stand-up comedian dan een mop die je moet lezen.

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Gisteren in Some Like it Hot gehoord, heerlijke ouderwetse humor:

Sugar: Water polo? Isn't that terribly dangerous?

Junior: I'll say. I had two ponies drowned under me.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Nieuwe KFC .

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Voor de aankomende Feestdagen : EEND MET WHISKY Benodigdheden - Een eend van ca. 5 kg . - 2 grote flessen Schotse whisky. - 500 gr. speklapjes. - 1 fles olijfolie. Bereiding: - De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout. - De oven 10 minuten voorverwarmen op 180 graden (stand 6-7). - Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky. - De whisky opdrinken gedurende het voorverwarmen van de oven. - De eend op een vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whisky inschenken - Het tweede glas whisky opdrinken en de eend in de oven zetten. - Na twintig minuten de oven op 200 graden zetten en twee glazen met whisky vullen. - Beide glazen opdlinken en de scherven van het eerste glav oplaapen. - Nog een halff glav insjenke en opdlinke. - Na een halff uuj de hoven opedoen om deend te sjekke - Blandwondesalv in de batkaamer gaan naale en op de bovekant van de linkehand doenn. - Deh hove een sgop geve. - Twee g lave wiski insjenke ent middeste glav leegdwinke. - De nove opedoen naadatte eerste glav leeggis en de sjotel vastpakke. - Blantwondesalf op de binnekant van de regthand doenn en deend oprape. - Deend noggis oprape en met een handoek de bwantwondesalf van deend vege. - De hande ontfette med viskey en de tupe salff weerr oprape. - Tkapotte glazzepvege enn deent trug in de hove duuwe. - Deentuitsgelde en hardur duuwe. - De tweeede flez wiki opedoen en wee ofereindsette. - Opstaan fan de floer en de zpekreepjus onder de kaast veege. - Noggis plobeern opsstaan wan de vjoer en... togmaa blijfe sitte... - Ui vless dlinke wandte glave sijn kabot. - Denoven afsette, dooge sluite en omfalle, smallekel eetzen.

Eazy

• 569 berichten
  • 298 stemmen

(afbeelding)

Vrij oud maar nog wel leuk.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

Eddy ten voeten uit

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Ben Crabbé

Spijtig dat ik geen TV meer heb. Blokken was soms echt zalig.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Er zit een klein kereltje in de trein. Tegenover hem zit een boom van een kerel. "Kunt u mij zeggen wanneer deze trein in Breukelen stopt?" vraagt het kleine mannetje. "Deze trein stopt helemaal niet in Breukelen," zegt die grote kerel, "dit is de sneltrein naar Utrecht, die rijdt het station van Breukelen gewoon voorbij." "Lekker is dat", zegt het mannetje, "ik heb een belangrijke afspraak in Breukelen. Die loop ik nou mooi mis." "Dat hoeft niet," zegt die grote kerel, "bij het station van Breukelen wil ik je wel aan je kraag buiten het raampje houden, boven het perron. Als jij dan zorgt dat je met je benen de snelheid van de trein krijgt, dan laat ik je los." "Zou u dat willen doen?" vraagt het mannetje. Tuurlijk." zegt de kerel. Zo gezegd zo gedaan. De kerel houdt het mannetje uit het raam bij Breukelen. Het mannetje loopt hard over het perron mee en wordt losgelaten. Maar als de grote kerel in Utrecht uitstapt, ziet hij daar ineens het kleine mannetje weer . "Hè," zegt hij, "ik had je in Breukelen toch uit de trein gelaten? Wat doe jij nou hier?" "Zal ik je vertellen." zegt het mannetje. "Ik rende daar in Breukelen toch over het perron met de trein mee. Zit er in de laatste coupé een grote vent die denkt dat ik de trein moet halen... Heeft die d'r me weer ingetrokken!"

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Alles kan beter. Zalig programma gewoon. Uit 1998 al weer!

Het origineel:

De verbeterde versie:

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Zondag Josdag Het geniaalste blijft natuurlijk de Rute 98 sketch

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Metalfist schreef:

Zondag Josdag Het geniaalste blijft natuurlijk de Rute 98 sketch

(embed)

egt niet!

De shoplijn. Of toepasselijker;: de jerstspecial

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Nu eens iets dat echt gebeurd is.

Man raakt klem in beerput na duik naar gsm.

In China is een man klem geraakt in de beerput van een openbaar toilet. Hij was achter zijn gsm 'gedoken' die hij per ongeluk in het onwelriekende gat had laten vallen. Ter inlichting: het mobieltje had 23,50 euro gekost.

Voor hij het wist, zat de man tot borsthoogte in de stront. Zijn hulpgeroep vond gelukkig gehoor en de brandweer werd ingeschakeld.

Acht brandweerlieden rukten uit naar de plaats van het onheil. Zij maakten eerst de polsen van het slachtoffer vast zodat hij niet dieper in de 'shit' kon zakken. Met een forse hamer maakten ze vervolgens het gat in het staantoilet groter.

Na twintig minuten was de man uit zijn benarde situatie gered. Na afloop had hij geen spijt van zijn roekeloze daad. Of zijn gsm nog werkte, is niet bekend. (eb-hln.be)

(afbeelding)

(afbeelding)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.