- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Logisch, ik koop ook geen film die ik slecht vind.
... maar hier wel goed staat aangeschreven. 
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
Kunnen we hier niet over stemmen ofzo? 
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
@ Dick '08: misschien ben ik dom en achterlijk, maar begrijp niet goed wat je bedoelt.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik snap het ook niet, ik durfde het al niet te vragen. 
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
Jongens ik ben leeg en wil eens goed lachen.
Wie heeft er dan wel een goeie mop,
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
@JDSsmetje
Nou ik soms koop ik films die staan hier goed aangeschreven maar als ik ze bekijk vind ik het maar niks. Dat bedoel ik.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
@Gonzo8000 als je een mop verzint moet je er dan zelf wel is om lachen, of niet omdat ie al in je hoofd zat?
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
Ik verzin geen moppen, ik gebruik alleen moppen die ik ken.
En daarbij komt ook ook nog eens dat de meeste GOEDE moppen niet lange zijn dan 2 tot 5 regels anders ben je de aandacht van de luisteraar kwijt. Kijk maar eens naar de professionele moppentappers
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
@JDSsmetje
Nou ik soms koop ik films die staan hier goed aangeschreven maar als ik ze bekijk vind ik het maar niks. Dat bedoel ik.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
Ooh je verzint ze toch niet zelf? Sorry ik ben verward. Ik denk dat je gelijk hebt qua de duur van een mop, zeker op het internet. Maar ga je dan echt naar sites om proffesioneel te kunnen moppentappen (is dit een werkwoord
).
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
Ik ben zelf geen prof, heb ik ook nooit gezegd, maar kijk een s naar de goede cabaretiers en komieken,
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die zijn ook niet grappig dus trek het je verder niet aan, maar kies ook zeker niet voor die carrière. Wat betreft een dag niet gelachen een dag niet geleefd geef ik je 100% gelijk.
huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
Ik verzin geen moppen, ik gebruik alleen moppen die ik ken.
En daarbij komt ook ook nog eens dat de meeste GOEDE moppen niet lange zijn dan 2 tot 5 regels anders ben je de aandacht van de luisteraar kwijt. Kijk maar eens naar de professionele moppentappers
Ik ben zelf geen prof, heb ik ook nooit gezegd, maar kijk een s naar de goede cabaretiers en komieken,
Tuurlijk, cabaretiers leiden hun grappen nooit in. De vertellen altijd mop na mop na mop...
Naar welke Cabaretiers ga jij?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Onlangs wat meegemaakt:
Een collega van 't werk is helaas overleden en ik kon niet anders dan naar de begrafenis gaan. De begrafenis ging door in de kerk waar hij woonde en ik stond achteraan. Ik moest rechtstaan, want er was wel wat volk komen opdagen. Wat ik daar allemaal gezien heb, da is echt niet normaal! Ik dacht al dat ik iets rook en toen ik goed rondkeek, zag ik een schuin achter mij iemand met een sigaret. In een kerk!! Totaal geen respect is dat. Dus ik draai mij om en vraag hem beleefd of hij die sigaret wil uitdoen of naar buiten gaan. Geeft die mij daar ne stomp.
De helft van mijne Leffe op de grond...
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
@Pegasus
Eindelijk weer wat anders dan het twee-tieten-in-een-envelop-niveau.
Een man gaat op treinreis. In de trein blijkt hij met een vreemde vrouw in de kabine te zitten. Wanneer ze 's avonds gaan slapen, ligt de vrouw in het onderste en de man in het bovenste bed. Hij heeft het koud en komt maar niet in slaap en vraagt aan de vrouw:
"Psst, bent u nog wakker? Zou u mij de extra deken uit het kastje kunnen aangeven?"
"Weet je wat," zegt de vrouw, "Laten we voor één nachtje doen alsof we getrouwd zijn."
"Dat is goed!", zegt de man die al een beetje opgewonden raakt.
De vrouw draait zich om een zegt: "Pak verdomme zelf je deken maar!"
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Kindje loopt op aanrecht, valt naar beneden. Hahaha.
Ghehehe 
Slaat bewust nergens op... maar ik moest wel een lachie laten.
GuyOverboard
-
- 73 berichten
- 495 stemmen
Zit in een blondje in bus, gaat er mobieltje over:
Ze neemt op en zegt:
Hai mam, hoe wist je dat ik in de bus zit

Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Hoe heet Bob de Bouwer als hij met pensioen gaat?
Bob
Sorry..
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Ja, moet zeggen dat ik die van Gonzo ook wel erg grappig vind.
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Een goeie oneliner kan leuk zijn, maar blondjesmoppen zijn zo 90's...
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Omdat korte mopjes blijkbaar in trek zijn, het beste uit het De Rechtvaardige Rechters (Vlaams humorisch tv-programma):
Ballenbad: zwembad waarbij het water tot op lieshoogte komt
Eerste minister: was in de spurt net iets sneller dan de tweede minister
Implosie : explosie met minderwaardigheidscomplex
Meevaller: Boonen veroorzaakt de valpartij. Er waren zeven meevallers.
bio-vlees: Vlees dat niet getest is door dieren
bekennen: Toegeven dat men onschuldig is
die: Aanwijzend voornaamwoord die vaak verkeerd gebruikt wordt.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Het beste van de Rechtvaardige Rechters blijft toch die sketch van die twee panda's in de zoo door Bert Kruismans. Die uitgestreken kop en het maar blijven doorgaan over bamboe was fantastisch. Jammer genoeg het filmpje nooit meer teruggevonden 
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Hoelang is een Chinees.
Groene hekje ook nog even. En die twee Amsterdammers die naar Parijs gingen . 
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3027 stemmen
Een man en een vrouw zijn 25 jaar getrouwd. Zegt vrouw tegen d'r man laten we naar de zelfde plaats gaan als 25 jaar geleden. Ok, man een hotelletje geboekt. Zitten ze in het hotel, zegt de vrouw tegen de man laten we hetzelfde doen in onze huwelijksnacht als 25 jaar geleden. Ok, laten we dan maar weer naakt gaan dineren. Man regelt een diner. Man en vrouw zitten naakt te dineren, zegt die vrouw: weet je dat ik weer net zo heet wordt als 25 jaar terug! Zegt man: Ja dat is niet zo gek, je tieten hangen in de soep.