- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
'Management 2010': Herbert en zijn superieuren...

Brix
-
- 19689 berichten
- 5127 stemmen
Dicht bij de werkelijkheid 
Brix
-
- 19689 berichten
- 5127 stemmen
Speedy, er is toch zo'n legendarisch filmpje op de BRT TV geweest ooit, over een aantal straatwerkers die meer rondhingen dan werkten.
Ken je dat?
En is daar eventueel een clipje van te vinden?
Het is van lang geleden, in zwart wit, als ik het mij goed herinner.
vdc
-
- 825 berichten
- 619 stemmen
YouTube - Als ik ooit eens vijf minuten tijd heb...
Die prent van Herbert zie ik op vele plaatsen hangen in kantoren, met telkens een andere naam (nl. van de persoon die daar meestal zit te niksen
)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gemeente-plantsoen-medewerkers wel eens een half uurtje vanaf mijn balkon gadegeslagen. Het is peukje peukje, 1 schepje aarde wegscheppen, boterham en praten over wat er in de wereld speelt, peukje in de schaftkeet, want begint beetje te regenen. Ok mannen aan het werk, schepje aarde. op horloge kijken. Jongens het is bijna 16.00, we gaan de boel opruimen. Haha schitterend zo'n baantje.
Brix
-
- 19689 berichten
- 5127 stemmen
Hé...ik zie je reactie nú pas.
Toevallig schoot mij dat liedje ook te binnen vandaag, en heb ik het ook op YouTube gevonden, en in het muziektopic geplaatst.
Maar ere wie ere toekomt, jij was eerst! 
Ik haal mijn eigen berichtje met de clip dus ook maar weg daar.
In ieder geval bedankt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
(embed)
Boeoehoehoehoe ik wil dit ik wil dat. 
Wat is dat een kind van vijf jaar ofzo? Dit moeten ze veel harder aanpakken en vervolgens een weekje in de cel laten afkoelen.
En nog niet eens een boete voor het aanvallen van de cameraman? Schandalig!!
Panta Rei
-
- 507 berichten
- 7 stemmen
De pastoor en de boer
Iedere zondag wandelt boer Nelis langs zijn akkers om te genieten van de vruchten van zijn noeste werk door de week. Zo ook vandaag tot hij mijnheer pastoor tegen komt. " Dag Nelis", zegt de pastoor, "Zijn dat uw aardappelen hier? Ze zien der goed uit""Ja, zegt Nelis, dit zijn mijn aardappelen en die zien er goed uit maar daar heb ik ook heel hard voor moeten werken....ploegen, planten, mesten, onkruid verwijderen, spuiten tegen ziektes, .. "Stop," zegt de pastoor, "Dat kan allemaal goed zijn maar zonder de hulp van Onze Lieve Heer zou dat toch ook niet gegaan zijn!"
Ze wandelen verder tot ze bij en akker prachtig graan komen. "Mooi", zegt de pastoor, "Ook van U, Nelis?" " Ja,"antwoordt de boer, "maar niets voor niets weet U, ook hier heb ik geploegd, gemest, onkruid gewied, mest gevoerd, groeistoffen gespoten, ...; " "Vergeet vooral niet dat God u hier ook heel veel aan geholpen heeft, Nelis" antwoordt de pastoor ook nu weer.
Ze wandelen nog een hele tijd door en overal is het hetzelfde liedje... boer Nelis vertelt over zijn zwaar werk en de pastoor betrekt er telkens de hulp van Onze Lieve Heer bij tot ze uiteindelijk op het laatste stuk grond van de boer komen. Vraagt de pastoor ook nu weer aan Nelis "en is dit ook grond van U?" "Ja", zegt Nelis"dit stuk is ook van mij!" "Maar", zegt de pastoor, "dit staat helemaal vol met vuil, distels, doorns en ander onkruid!"
"Dat klopt", zegt Nelis" hier heb ik die van hierboven eens alleen laten werken!"
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Met zon Chrysler kan je zo'n boete best betalen... Verwend kind.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ontzettend zeg dat mens, blij dat ze haar mochten oppakken. Dat mensen daar echt mee weg komen met zulk gedrag vind ik onbegrijpelijk.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
En nog niet eens een boete voor het aanvallen van de cameraman? Schandalig!!
Toch begrijp ik ook nooit dat ze in Nederland hun camera overal zomaar mogen onderduwen. Vind het altijd enorm genant.
Je gaat me ook niet vertellen dat vrieden, familie en kennissen dat mens niet herkennen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Toch begrijp ik ook nooit dat ze in Nederland hun camera overal zomaar mogen onderduwen. Vind het altijd enorm genant.
Je gaat me ook niet vertellen dat vrieden, familie en kennissen dat mens niet herkennen.
Sterker nog: ook al zeg je duidelijk dat je niet op de camera wilt of dat je het stuk niet uitgezonden wilt hebben, dan heb je pech gehad. Dat vind ik ook a-sociaal.
Maar het gedrag van mevrouw is natuurlijk nog een heel stuk genanter. Geef gewoon toe dat je fout zit, maak er zelfs nog een grapje over en ga naar binnen. Valt me nog mee dat ze geen alcoholtest hebben gedaan.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Is dat alleen in Nederland dan?
.
Vind het overigens ook niet kunnen. Zou die camera ook het liefst gewoon slopen, ongeacht de boete.
Meteen ook een goede reden waarom ik beter geen bekende Nederlander kan worden.
.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Ja, dat vind ik ook!
Maar wàt een stom wijf overigens!
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Is dat alleen in Nederland dan?
Geen idee, Vlaamse TV is mij eigenlijk onbekend. Maar het valt me toch wel op. Programmas als Opgelicht ed zijn vaak gewoon te genant om te kijken.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Wat overigens weer raar in België is: dat men verdachten van een misdrijf gewoon bij naam en toenaam noemt in de media!
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Wat overigens weer raar in België is: dat men verdachten van een misdrijf gewoon bij naam en toenaam noemt in de media!
Dat is overal behalve in Nederland.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Nou, de Belgen natuurlijk sowieso...

"Rare Jongens, die Belgen!"
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Ondanks dat dat mens zich uitermate belachelijk gedraagt en zichzelf gigantisch voor lul zet (laat staan die Sjonnie die later in beeld komt), ben ik het wel met Onderhond eens dat 't slechte zaak is dat je tegen een camera weinig kunt doen...
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Het is overigens wel leuk kijkersvoer 
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Ik moet er toch ook wel een beetje om gniffelen hoor 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ze zijn op Fok! alvast goed op dreef 
"Wisselwerking tussen Kramer en Kemkers niet langer goed."
"Kemkers kan op zoek naar juiste baan."
Etc. 
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Lieve God,
U heeft de afgelopen tijd mijn favoriete zanger Michael Jackson, mijn favoriete acteur Patrick Swayze, mijn favoriete actrice Farah Fawcett, en mijn favoriete entertainer Ramses Shaffy tot U genomen...
...Ik wil U alleen nog even laten weten dat mijn favoriete club Ajax is.
Dank U!