• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.086 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.285 gebruikers
  • 9.390.774 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

MR APOCALYPSE

• 610 berichten
  • 0 stemmen

jumpstylemovie schreef:

(quote)

Ik heb er ook nog zo een in dezelfde catogorie.

Twee overvallers doen een inbraak bij een bank. Ze hebben het van te voren gepland. Eenmaal de kluis geopend treffen ze een pot Yoghurt aan. De mannen kijken elkaar verbaasd aan en zijn het er mee eens dat de bankdirecteur/medewerkers de inbrekers in de maling probeert te nemen. Om te laten zien dat er iemand in de kluis is geweest eten ze samen het potje leeg, doen de kluis weer op slot en verlaten de bank. De volgende dag steelt een van de inbrekers een krant met als kop: grote inbraak in de spermabank!

Alleen was die van U-96 wel grappig

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

Een vrouw komt bij de dokter. "Dokter, vraagt ze, ik wil mijn borsten laten vergroten! Kunt u me een verwijzing geven?"

"Wijffie, zegt de dokter, zo'n operatie doet alleen maar pijn en je bent een lange tijd uit de roulatie. ìk weet wel een alternatieve methode! Je neemt driemaal daags een stukkie toiletpapier en wrijft daar een paar maal mee tussen je borsten en ze worden vanzelf groter!"

De vrouw wil het wel proberen en gaat enthousiast aan het wrijven. Na een maand lijkt de boel echter nog steeds even groot???

Ze gaat op hoge poten naar de dokter terug en klaagt dat er niets is gebeurt.

"Snapperniksvan, zegt de dokter, voor je kont heeft het anders ooit prima gewerkt???"

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Dit blijft toch ook een klassier imo. Het bijbelverhaal in een notedop door Hans Teeuwen:

In het begin van de wereld toen was er nog helemaal niks. Alleen een soort van jeugdboerderij, met twee mensen: Mozes en Ali Babba.

Maar die hadden van de giftige appel gegeten en toen waren ze in slaap gevallen. En toen was het keìhard gaan regenen en toen waren de dieren van de boerderij verdronken. Maar toen had Jezus dat water veranderd in rode wijn en toen was het de Rode Zee geworden. Die ging toen uit mekaar en de ene helft had de walvis opgezopen en de andere helft Johannes de Doper.

Die Johannes de Doper had zoveel gezopen die was helemaal dronken geworden, en toen ging die zo mensen nat gooien met water! Ja, en toen zeiden die mensen ook zo van: " Nou, schei nou maar eens uit, met dat nat gooien met water."

En dat was ook terecht. Dat was ook terecht, maar toen wou ie nog steeds niet ophouden en toen zeiden ze: "nou is het mooi geweest".

En toen was er zo'n vrouw van Delilah, die heeft zo z'n haren afgeknipt en toen was het een hanekam geworden en toen moest 'ie drie keer kraaien. Maar toen wilde 'ie nog steeds niet ophouden en toen zeiden ze van: "Nou is het echt mooi geweest".

Toen hebben ze z'n hoofd zo aan z'n kruis gespijkerd. Dat was heel erg.

Maar gelukkig kwamen er toen net op tijd drie wijven uit het oosten en die hadden broodkruimels gestrooid om de weg niet kwijt te raken, maar toen had Jezus die broodkruimels in vissen veranderd en toen zei die tegen die vissen: "Sta op en loop."

Ja, maar toen wisten die wijven niet meer waar ze vandaan kwamen. En toen hebben ze in een stal moeten slapen.

Maar nou was het ook zo van Maria, die was zwanger geworden. Maar niet van haar man, Jo- Jof- Jozef of zo.

Maar zij was in van de heilige bekoring gevangen was zij.

Terwijl haar man Jof- Jozef, die dacht dat zij zwanger was van een barmhartige Amerikaan, want die zong altijd zo van "Maria, Maria, I'll never stop singing Maria". En dat was van de musical Jesus Christ Superman.

Toen werd die baby geboren en die hebben ze toen in een mandje met pek en veren, zó hup-a-kee in de sloot gekieperd.

Ja en toen waren de koeien zo erg geschrokken, dat ze zeven jaar lang geen melk konden geven.

En toen dachten de Romeinen zo van, oh dan kunnen we wel het hele land gaan veroveren, maar dat was niet zo, want er was één klein dorpje wat dapper weerstand bleef bieden tegen de Romeinse overheersers. Want die hadden een toverdrank met duizend zure bommen en garnalen. Professor Barabas had dat gemaakt, maar die zat in de gevangenis en toen riepen ze met z'n allen: "Barabas vrij! Barabas vrij!" Maar dan moest er eerst iemand anders in de gevangenis.

Toen was keizer Pilatus zo z'n handen aan het wassen, maar toen ging Jezus met z'n smerige poten over het water heen lopen!

Toen zeiden ze: 'Nou is het mooi geweest." en toen hebben ze hem gekruisigd.

Dat is allemaal hier in de Jordaan gebeurd.

Nee, dat is helemaal niet voor te lachen. Nee, nee, nee, want stel jezelf aan een kruis zouden hangen. Zou je dan ook lachen? Nee kijk..n-nou zijn ze stil ja.

Dat is helemaal niet leuk, nee.

Dan hang je daar, helemaal alleen.

Ja en je krijgt jeuk, wat dan?

Of dat ze je naast iemand hangen die alleen maar over voetbal kan praten de hele dag?

Of tussen twee Limburgers in?

En er staat ook in de twaalf geboden van als dat als gij merkt dat de mensen spotten dan moet gij de mensen kastijden met een brandende braamstruik, ja.

Ja maar dat is symbolisch dat weet ik ook wel. Mogen best andere houtsoorten zijn als dat beter uitkomt.

Daarom zeg ik altijd zo:

"Jezus is een goeie vriend, 'tis dat je 'm beter kent

Hij heeft veel voor ons gedaan,

heeft ze eigen aan het kruis laten slaan."

En daarom zeg ik altijd: "Jezus, bedankt".

Als we dat één keer met z'n allen zeggen dat vind ie hartstikke leuk.

Tellen tot drie en dan gaan we het zeggen.

Eén twee drie...

(JEZUS BEDANKT)

Dat zal die leuk vinden.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Welkom in de wondere wereld van MovieMeter, waar je al vrij lang youtube filmpjes kan plaatsen:

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

het youtube filmpje schreef:

An error occurred, please try again later.

Het is inderdaad een wondere wereld

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

België heeft de digitale revolutie een beetje gemist vrees ik of doet die link het alleen bij mij?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Bij mij ook (Nederland

En sketches van Hans Teeuwen zijn vrijwel altijd goed, hoewel ik Industry of Love minder vond.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond Industry of Love ook geweldig. Als je accepteert dat Teeuwen gewoon elke show dezelfde trucjes doet dan is er veel te genieten. Ik hou van zijn absurditeiten. Dat stuk dat hij meubels gaat imiteren is bv geweldig. En circus BAF... hilarisch.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Zijn eerdere shows vind ik net wat beter, maar dat kan er ook aan liggen dat ik die al tig keer gezien/geluisterd heb.

Hm moet Industry of Love misschien nog maar eens gaan kijken, wat me daarvan nog redelijk bijstaat is de Koningin-sketch en de Hansie Teeuwen songs

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Industry of Love is samen met Trui wel zijn minste show maar nog steeds erg grappig. Zijn eerste twee en Dat dan weer wel zijn verreweg het beste en de bereden politie is het allerbeste wat hij heeft gemaakt.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Nou nou, ik vind Nostradamus toch wel wat beter.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

BoordAppel schreef:

en de bereden politie is het allerbeste wat hij heeft gemaakt.

Het stuk over zijn sociale omgeving is erg leuk ja, toch zie ik liever bijvoorbeeld Literair cafe en het hele stuk van Meester Van Dijk, Middelbare School, Stoned en Genie.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Bij de bereden politie komt alles samen wat Hans Teeuwen zo geniaal maakt: een absurdistisch verhaal, complete onzin, debiel doen en een leuk liedje.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

En circus BAF... hilarisch.

Het was zo'n slecht cirus, Bij de messen-act gooide de messenwerper het messenset verpakt en al naar de dame, die tegen de plank stond.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Een Amerikaan, een Nederlander en een Japanner zitten op een schip.
In een vreselijke storm lijden ze schipbreuk en ze komen terecht op een onbewoond eiland, met de restanten van hun luxueuze jacht.

Ze hebben al snel door dat er actie ondernomen moet worden om zich in leven te houden.
De Amerikaan neemt meteen de leiding en zegt tegen de Nederlander: "You will take care of the food", tegen de Japanner: "You will take care of the supplies, and I will take care of the wood."

De Nederlander gaat meteen op zoek naar eten, en heeft tegen de avond een waar magazijn aan kokosnoten en bessen verzameld.

De Amerikaan heeft ook niet stilgezeten en heeft tegen de avond genoeg hout om 5 Gamma's mee te vullen.
Ze zitten samen bij het kampvuur te wachten op de Japanner. Na een uur is hij er niet. Na twee uur is hij er nog niet. Dan zegt de Nederlander:
"Anders beginnen we alvast maar met eten, hij zal zo wel komen." Dan opeens springt de Japanner uit een boom en schreeuwt tegen de Amerikaan en de Nederlander: "SUPPLIES !!!"[/spoiler

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

BoordAppel schreef:

Bij de bereden politie komt alles samen wat Hans Teeuwen zo geniaal maakt: een absurdistisch verhaal, complete onzin, debiel doen en een leuk liedje.

Ja, ach ja vind hem gewoon met afstand de beste cabaretier

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Hans Teeuwen lijkt het meeste talent te hebben. Qua cabaretiers ook op muzikaal gebied.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

kos schreef:
Een Amerikaan, een Nederlander en een Japanner zitten op een schip.
In een vreselijke storm lijden ze schipbreuk en ze komen terecht op een onbewoond eiland, met de restanten van hun luxueuze jacht.

Ze hebben al snel door dat er actie ondernomen moet worden om zich in leven te houden.
De Amerikaan neemt meteen de leiding en zegt tegen de Nederlander: "You will take care of the food", tegen de Japanner: "You will take care of the supplies, and I will take care of the wood."

De Nederlander gaat meteen op zoek naar eten, en heeft tegen de avond een waar magazijn aan kokosnoten en bessen verzameld.

De Amerikaan heeft ook niet stilgezeten en heeft tegen de avond genoeg hout om 5 Gamma's mee te vullen.
Ze zitten samen bij het kampvuur te wachten op de Japanner. Na een uur is hij er niet. Na twee uur is hij er nog niet. Dan zegt de Nederlander:
"Anders beginnen we alvast maar met eten, hij zal zo wel komen." Dan opeens springt de Japanner uit een boom en schreeuwt tegen de Amerikaan en de Nederlander: "SUPPLIES !!!"[/spoiler

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

kos schreef:

mop

LOL

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

TopCabaret.nl - Hans Teeuwen - Circus Baf

Julio Baltasar (uit Zierikzee), de Sky Devils, Ridder Anton... Geweldig toch?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

zo'n PAD, en die clown haha

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Handbage

----------------

V - Een vrouw komt bij de slager.

M - Dag mevrouw

V - Voor mij alstublieft 25 kg gehakt.

M - Mag het iets meer zijn ?

V - Ah nee slager, want ik ben met het vliegtuig.

------------------

- Een lesbienne komt bij de dokter.

- Dokter : Proficiat mevrouw, ik moet u feliciteren. Dit is de properste vagina die ik al in heel mijn leven gezien heb.

- Da's niet moeilijk hé , mijn kuisvrouw komt drie keer in de week.

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

Wat is het verschil tussen een theezakje en een gebruikt inlegkruisje?

Bij diegenen die dàt niet weten kom ik in ieder geval NOOIT op theevisite!

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

Een Britse boot raakt in zwaar weer voor de Duitse kust en zendt een nood-oproep uit: "we are sinking! Help us!"

Een half uur later, het water staat ze al op de lippen, maar geen kustwacht? Boos zenden ze een tweede oproep: "What the f*ck is keeping you???? Help us, we are SINKING!!!!!

Komt het antwoord van de Duitse kustwacht: "????.....ehm....?

Vhat aar joe zinking about?"

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Baggerman schreef:
Een Britse boot raakt in zwaar weer voor de Duitse kust en zendt een nood-oproep uit: "we are sinking! Help us!"

Een half uur later, het water staat ze al op de lippen, maar geen kustwacht? Boos zenden ze een tweede oproep: "What the f*ck is keeping you???? Help us, we are SINKING!!!!!

Komt het antwoord van de Duitse kustwacht: "????.....ehm....?

Vhat aar joe zinking about?"

YouTube - We Are Sinking (German Coast Guard) (Berlitz Ad)

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

. 'hungry' ?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

lol

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.