- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Zolang je het maar niet doet om te trollen of reacties uit te lokken. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Zolang je het maar niet doet om te trollen of reacties uit te lokken.
Dat is toch de bedoeling van een mop: reacties uitlokken? 
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2649 stemmen
De bedoeling van een mop is meestal om je, of iemand anders, te amuseren. En niet om (negatieve) reacties uit te lokken.
clockwork72
-
- 2784 berichten
- 1749 stemmen
nog even een superleuke mop:
Gek, niks en niemand zitten in een boom. Plotselling valt niemand eruit. Snel! bel de ziekenwagen roept niks. Gek rent naar een telefooncel toe en belt het ziekenhuis op. Als ie de receptioniste aan de lijn krijgt roept ie: 'Hallo ik ben gek ik bel voor niks want niemand is uit de boom gevallen'.

U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Hoorde 'm vandaag op werk en moest er behoorlijk om lachen....
Loopt een vrouw de spermabank binnen. Zegt de dame achter de receptie: "Mevrouw, deze afdeling is alleen voor zaad brengen." Zegt die vrouw: "Hmmm."
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
vr 28 aug 2009, 18:27
Jeugd verjaagd met Sound of Music
AMSTERDAM - Jongerenwerkers hebben een creatieve manier gevonden om baldadige herriezoekers hun jeugdcentrum uit te jagen.
Tegen tien uur klinkt de soundtrack van The Sound of Music door de speakers van de Britse club en weten de jongeren niet hoe snel ze de tent moeten verlaten.
"We hadden altijd veel moeite om de jeugd op tijd naar huis te krijgen. Vaak bleven ze maar rondhangen, terwijl wij dicht wilden gaan. Nou, daar hebben we nu dus iets op gevonden", lacht John Finnie van het Britse jeugdcentrum in Inverness.
Om sluitingstijd mogen de jongeren meezingen met 'My Favourite Things' en 'The Hills Are Alive' uit de populaire film uit 1965 over de familie Von Trapp. Binnen de kortste keren is de tent leeg, verzekert Finnie.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Goed tegen mexicaanse griep....
Goed lezen de grap komt erna 
1. EET goed
2. Let er op dat je dagelijks voldoende fruit en groenten eet
3. Neem extra vitaminen en pomp je vitamine C wat op
4. Zorg voor genoeg beweging,
Want bewegen helpt het immuun systeem op te bouwen
5. Wandel tenminste een half uur per dag
6. neem de trap in plaats van de lift, etc
7. Was je handen vaak
8. Ga de buitenlucht in.
Open deuren en ramen zo veel mogelijk
9. Probeer stres uit je leven te vermijden
10. Rust regelmatig
OF
Volg het dokters advies.
Bedenk dit....
Als je voor de prik gaat,/
wat doen ze dan als eerste?/
Men maakt je arm schoon met alcohol...
Waarom?/
Omdat Alcohol de Bacterien dood
Dus.......
Ik wandel naar 't cafe... ...(beweging!)
Ik doe wijn in mijn glas .....(fruit)
Selderie in my Bloody Mary.... (groenten)
Drink het buiten op het terras.......(frisse lucht )
Vertel moppen, lachen.........(goed tegen de stress)
Dan val ik in slaap.... ...(rust)
Dus zoals ik het bekijk.
Zo lang je de alcohol maar op peil houdt
Kan de griep je niet belagen
Ons Moe zei altijd,
EEN SLOK DOOR JE MOND
is beter Dan EEN PRIK IN JE KONT...! 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik heb 'm zeker gemist dan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Idem. Zie er weinig leuks in...
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Ik heb 'm zeker gemist dan.
Denk het ook de grap is er vandoor en is net de hoek om gegaan
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Je bedoelt het hoekje om.
Volgens mij kan de hoek om ook maar goed.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Nee... Er is een verschil. 'Het hoekje om' wil zeggen dat je grap dood is.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Nee... Er is een verschil. 'Het hoekje om' wil zeggen dat je grap dood is.
Ik gaf een andere definitie aan de hoek om
zoals de grap is er net vandoor hij is de hoek om gegaan
Snappie
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Goed tegen mexicaanse griep....
Goed lezen de grap komt erna 
1. EET goed
2. Let er op dat je dagelijks voldoende fruit en groenten eet
3. Neem extra vitaminen en pomp je vitamine C wat op
4. Zorg voor genoeg beweging,
Want bewegen helpt het immuun systeem op te bouwen
5. Wandel tenminste een half uur per dag
6. neem de trap in plaats van de lift, etc
7. Was je handen vaak
8. Ga de buitenlucht in.
Open deuren en ramen zo veel mogelijk
9. Probeer stres uit je leven te vermijden
10. Rust regelmatig
OF
Volg het dokters advies.
Bedenk dit....
Als je voor de prik gaat,/
wat doen ze dan als eerste?/
Men maakt je arm schoon met alcohol...
Waarom?/
Omdat Alcohol de Bacterien dood
Dus.......
Ik wandel naar 't cafe... ...(beweging!)
Ik doe wijn in mijn glas .....(fruit)
Selderie in my Bloody Mary.... (groenten)
Drink het buiten op het terras.......(frisse lucht )
Vertel moppen, lachen.........(goed tegen de stress)
Dan val ik in slaap.... ...(rust)
Dus zoals ik het bekijk.
Zo lang je de alcohol maar op peil houdt
Kan de griep je niet belagen
Ons Moe zei altijd,
EEN SLOK DOOR JE MOND
is beter Dan EEN PRIK IN JE KONT...!
omg
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Dan maar even echt briljante humor plaatsen...
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Heb je hem helemaal afgekeken?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Kom, ik trek maar eens een ouwetje uit de kast:
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Man rijdt met fiets over vriendin
Opmerkelijk - door (bennootje) op 29-08-2009 @ 19:05
Het zal je maar gebeuren dat je over je eigen vriendin rijdt. In het Lutjewinkel bleek een man van 66 hiertoe in staat te zijn.
Gelukkig voor beiden reed hij slechts op een fiets. Het ongeval gebeurde ook niet met opzet, volgens de man.
De twee hadden eerder die avond een gezellige borrel bij vrienden. Op een bepaald moment besloot de 63-jarige vrouw alvast met de fiets naar huis te gaan. Bij een bruggetje ging het echter mis. Ze maakte daar een lelijke val.
Haar man, die enkele minuten later vertrok, nam dezelfde route als zijn vriendin. Hij viel ook, echter niet door het bruggetje, maar over zijn eigen vriendin die hij niet zag liggen. Door deze valpartij kwam hij in de sloot naast de brug terecht.
De vrouw moest meegenomen worden naar het ziekenhuis. De man hoefde slechts een bad te nemen en droge kleren aan te trekken.
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Man rijdt met fiets over vriendin
Opmerkelijk - door (bennootje) op 29-08-2009 @ 19:05
Het zal je maar gebeuren dat je over je eigen vriendin rijdt. In het Lutjewinkel bleek een man van 66 hiertoe in staat te zijn.
Gelukkig voor beiden reed hij slechts op een fiets. Het ongeval gebeurde ook niet met opzet, volgens de man.
De twee hadden eerder die avond een gezellige borrel bij vrienden. Op een bepaald moment besloot de 63-jarige vrouw alvast met de fiets naar huis te gaan. Bij een bruggetje ging het echter mis. Ze maakte daar een lelijke val.
Haar man, die enkele minuten later vertrok, nam dezelfde route als zijn vriendin. Hij viel ook, echter niet door het bruggetje, maar over zijn eigen vriendin die hij niet zag liggen. Door deze valpartij kwam hij in de sloot naast de brug terecht.
De vrouw moest meegenomen worden naar het ziekenhuis. De man hoefde slechts een bad te nemen en droge kleren aan te trekken.

Ze zullen wel niet in de krant erbij vertellen dat de vrouw met ruzie wegging want waar slaat het op om je vrouwtje alleen te laten vertrekken als je 5 minuten later vertrekt haha.
clockwork72
-
- 2784 berichten
- 1749 stemmen
de openingsscene van reservoir Dogs. Geweldige humor zit erin

U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Een paar overvallers komen gemaskerd een bank binnen. "Iedereen blijven staan, dit is een overval!" roepen ze. Een van de overvallers loopt naar de balie en zegt: "Geef alles wat je hebt!". "Maar meneer", zegt de baliemedewerkster, "dit is geen gewone bank, dit is een spermabank."
"Ooh", zegt de overvaller, "laat zien wat je hebt!" Dus die dame trekt een kastje open waarin zich een aantal buisjes bevinden. "Opdrinken!" zegt de overvaller, waarna de dame angstig een buisje opentrekt en de inhoud opdrinkt.
Doet de overvaller zijn masker af en zegt: "Zie je nou dat je het kunt schat..."
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Een paar overvallers komen gemaskerd een bank binnen. "Iedereen blijven staan, dit is een overval!" roepen ze. Een van de overvallers loopt naar de balie en zegt: "Geef alles wat je hebt!". "Maar meneer", zegt de baliemedewerkster, "dit is geen gewone bank, dit is een spermabank."
"Ooh", zegt de overvaller, "laat zien wat je hebt!" Dus die dame trekt een kastje open waarin zich een aantal buisjes bevinden. "Opdrinken!" zegt de overvaller, waarna de dame angstig een buisje opentrekt en de inhoud opdrinkt.
Doet de overvaller zijn masker af en zegt: "Zie je nou dat je het kunt schat..."
Ik heb er ook nog zo een in dezelfde catogorie.
Twee overvallers doen een inbraak bij een bank. Ze hebben het van te voren gepland. Eenmaal de kluis geopend treffen ze een pot Yoghurt aan. De mannen kijken elkaar verbaasd aan en zijn het er mee eens dat de bankdirecteur/medewerkers de inbrekers in de maling probeert te nemen. Om te laten zien dat er iemand in de kluis is geweest eten ze samen het potje leeg, doen de kluis weer op slot en verlaten de bank. De volgende dag steelt een van de inbrekers een krant met als kop: grote inbraak in de spermabank!
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Dan maar even echt briljante humor plaatsen...

Ja je moet ervan houden, nog beter vind ik De Rode Vlag, en De Pot
en je hebt nog zo'n sketch met een of ander apparaat dat De Jong aan het repareren is