• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.276 series
  • 34.094 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.284 gebruikers
  • 9.390.863 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

SelmaDuim schreef:

Eens. Als men al weet dat het niet gewaardeerd wordt en toch dergelijke grappen post, dan is men puur aan het zieken. En ook dat mag, maar dan moeten mensen niet janken als er een reactie op komt.

En laat het nu zo zijn dat ik _weet_ dat ze wel gewaardeerd worden? Wat dat is namelijk de realiteit.

titia

• 601 berichten
  • 1302 stemmen

Humor is zo iets subjectiefs, daar kan je toch niet echt een duidelijke scheidslijn in maken.

Ik kan me voorstellen dat Onderhond om de grens op te zoeken zijn grappen had geplaatst. Kan dat, is dat grappig, ik weet het niet. Maar er zijn vast mensen die de grappen leuk vonden!

Aan de andere kant, ik ben de Dirk Jan strips echt wel zat (want die vind ik dus echt niet grappig), beetje afwisseling is in een "moppen-topic" best prettig.

Niet iedereen heeft dezelfde humor, live with it!

DeCol

• 7009 berichten
  • 3028 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jeminee wat een dramaqueens weer hier.

Nogmaals, als je niet tegen een grove mop kan, dan sla je hem over en ga je het topic weer uit. Dat eeuwige geklaag steeds....

Ook meteen maar alle moppen over allochtonen, Duitsers, Belgen, kleine kinderen en domme blondjes verbieden wegens enkele geshockeerde users? Kindercreche hier zeg...

Heb je nog een nieuwe schunnige mop Onderhond?

Normaal reageer ik niet echt op zo'n discussie, maar nu kan ik het niet laten. Ik ben het helemaal met bovenstaande eens. Ik heb alles eens gelezen en ik vind dat er echt teveel wordt gezeurd. Wat mij betreft plaatst Onderhond wat hij wilt, als ik het niet wil lezen doe ik het ook niet. Het wordt hier steeds erger met het gezeur.

Stephan

• 7895 berichten
  • 1387 stemmen

Dat er mensen moeten gniffelen om zieke grappen is bekend. Het is echter redelijk zinloos om hier over door te zagen. De mods trekken een lijn en daar hebben wij het mee te doen.

Het is hier geen democratie... gelukkig.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Baggerman schreef:

Hûh? Is dàt óók al verboden?

Neen, maar als de moderators consequent zouden zijn, dan zou het dus wel verboden zijn.

Persoonlijk stoor ik me niet aan Belgenmoppen, ik kan er zelf ook mee lachen.

Maar op dit punt heb ik hier wel kritiek op het beleid van de moderators. Men handelt op dat gebied niet consequent.

Een mop over een Turk of een Marokkaan mag dus niet, die moppen worden verwijderd, maar als diezelfde mop over Belgen is, dan mag die wel blijven staan.

Dat noemt men dus meten met twee maten.

MR APOCALYPSE

• 610 berichten
  • 0 stemmen

Het argument dat er ook mensen zijn die onderhond's grappen wel kunnen waarderen slaat natuurlijk nergens op.

Als je ziet hoe ze op site's als geen geenstijl lullen dan denk ik niet dat dat de bedoeling is van moviemeter.

Als we nu elkaar vol verrot gaan schelden met alle ziektes en continu discussies hebben met schelden erin zullen er ook mensen zijn die ervan genieten,dus als alles goedgekeurd word zolang er mensen zijn die erom lachen word het een groot zooitje...

Vraag me af of iedereen die reageert uberhaubt zijn moppen gelezen heeft want die zijn al een tijdje verwijderd en sommige reageren nu pas op deze discussie...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Dat noemt men dus meten met twee maten.

ah, weer eentje die het snapt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

MR APOCALYPSE schreef:

Vraag me af of iedereen die reageert uberhaubt zijn moppen gelezen heeft want die zijn al een tijdje verwijderd en sommige reageren nu pas op deze discussie...

Ik had ze gelezen, maar ik heb me bewust uit de discussie gehouden.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Stephan schreef:

De mods trekken een lijn en daar hebben wij het mee te doen.

Maar ze lijken die lijn te trekken op basis van enkele negatieve reacties die volgen op een grap. Ik zal het de volgende keer dan ook zo proberen timen om wat te plaatsen als jullie gezamelijk afwezig zijn. Zo is er ook gewoon geen discussie en kunnen de mensen die het wel leuk vinden er gewoon smakelijk om lachen.

Of ze hanteren een norm die ik echt niet begrijp. Van de grappen die hier op de laatste paginas geplaatst werden zijn er zeker enkele bij die niet hoeven onderdoen.

MR APOCALYPSE

• 610 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Maar ze lijken die lijn te trekken op basis van enkele negatieve reacties die volgen op een grap. Ik zal het de volgende keer dan ook zo proberen timen om wat te plaatsen als jullie gezamelijk afwezig zijn. Zo is er ook gewoon geen discussie en kunnen de mensen die het wel leuk vinden er gewoon smakelijk om lachen.

Of ze hanteren een norm die ik echt niet begrijp. Van de grappen die hier op de laatste paginas geplaatst werden zijn er zeker enkele bij die niet hoeven onderdoen.

Maybe,ik had ook een mop geplaatst en iemand quote me en vroeg wat er grappig aan was,en daarna werd die verwijderd.

Me vrienden konden wel om die grap lachen,maar hier word die te grof gevonden. Prima toch.

Maar ik maak me daar niet druk om hoor.

Jij lijkt erg verbitterd en op je teentjes getrapt omdat je moppen verwijderd zijn,terwijl daar alle reden toe was.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Als je daar al rekening mee moet gaan houden, vooral met de lichtgeraaktheid bij wat users.

Totdat er opeens iemand voor je deur staat.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Totdat er opeens iemand voor je deur staat.

dat zou dan de grap van de maand zijn.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

En buiten dat is het natuurlijk compleet gelul om te doen alsof alles maar oke is in elke omgeving.

Je zit hier op een forum met allerlei soorten mensen, niet alleen met je vriendjes van wie je weet dat ze daar om kunnen lachen. Je moet wel compleet achterlijk zijn om a) niet te snappen dat mensen daar aanstoot aan kunnen nemen en b) daar dan maar gewoon schijt aan te hebben.

Richt dan lekker een eigen platformpje op met alleen maar gelijkgezinden die alles kunnen hebben.

Allemaal quasi stoer internet-gedoe.

Ik geloof er niks van dat je in een andere sociale omgeving met allerlei soorten mensen, ik noem de verjaardag van je schoonmoeder of zo, ook allerlei mopjes over de kanker in de baarmoeder van die en die ( of weet ik veel wat voor kansloze crap ) zit te maken.

Een beetje lekker anoniem van achter je schermpje mensen beledigen en klagen dat ze allemaal nergens tegen kunnen en snel op teentjes getrapt zijn.

Stoer man. Fail!

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

ach joh,

als je zon mop niet grappig vind, denk: nou ik vind hem niet grappig. en SCROLL verder.

Ga niet blijven hangen bij die ene mop.

MR APOCALYPSE

• 610 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

En buiten dat is het natuurlijk compleet gelul om te doen alsof alles maar oke is in elke omgeving.

Je zit hier op een forum met allerlei soorten mensen, niet alleen met je vriendjes van wie je weet dat ze daar om kunnen lachen. Je moet wel compleet achterlijk zijn om a) niet te snappen dat mensen daar aanstoot aan kunnen nemen en b) daar dan maar gewoon schijt aan te hebben.

Richt dan lekker een eigen platformpje op met alleen maar gelijkgezinden die alles kunnen hebben.

Allemaal quasi stoer internet-gedoe.

Ik geloof er niks van dat je in een andere sociale omgeving met allerlei soorten mensen, ik noem de verjaardag van je schoonmoeder of zo, ook allerlei mopjes over de kanker in de baarmoeder van die en die ( of weet ik veel wat voor kansloze crap ) zit te maken.

Een beetje lekker anoniem van achter je schermpje mensen beledigen en klagen dat ze allemaal nergens tegen kunnen en snel op teentjes getrapt zijn.

Stoer man. Fail!

Stephan

• 7895 berichten
  • 1387 stemmen

Kos heeft het weer eens helemaal bij het rechte eind.

In het verleden hebben de mods al heel duidelijk aangegeven waar de grens ligt.

En of Onderhond de mods nu wel of niet begrijpt...

...

Who gives a shit.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1718 stemmen

De grootste grap begint onderhand de soap in dit topic te worden...

Kappeuter was heel duidelijk, de bedoeling van dit topic is niet om te kijken wie de meest grove grap durft te plaatsen.

Helaas wordt dit topic maar al te vaak misbruikt voor een puberaal wedstrijdje "Wie kan het verste pissen".

Sommige regels zijn duidelijk ander veel meer ongeschreven. Als je ergens op bezoek bent en je mag niet roken ga je buiten staan. Dat wil nog niet zeggen dat je vervolgens ongegeneerd boeren en scheten gaat laten omdat de gastvrouw/heer dat niet letterlijk heeft meegedeeld.

Als user ben je te gast op MovieMeter, gedraag je daar ook gewoon naar.

Overigens weer een hoop gekat naar elkaar en een aantal ongepaste grappen verwijderd.

MR APOCALYPSE

• 610 berichten
  • 0 stemmen

Er komt een turk de kroeg binnen en zegt: "Ik geef een ronde." "Nee", zegt die barman "het is: ik geef een rondje". "Nou" zegt die turk "dat is ook goed".

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Waarom gaat dit dan over een turk? Had toch ook gewoon persoon kunnen staan?

sinterklaas

• 11820 berichten
  • 3320 stemmen

kos schreef:

Zie anders hier miljoenen moppen over Belgen, Homo's, Aids enz. Maar het lijkt dan op een een of andere manier dat dat wel getolereerd word. Zie hier genoeg aanstotende moppen over Belgen. Maar al kom ik dan met een mop zoals: Wat krijg je als een Marrokaanse moeder een kind baart met een Surinaamse vader? Een dief die te lui is om te stelen. Beetje vaag hoor als je het mij vraagt.

En alsnog, schunnige grapjes moeten gewoon kunnen vind ik. Dit is toch geen christelijke site.

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2649 stemmen

Om het topic maar weer te gebruiken waar het voor bedoelt is, het volgende mopje.

Wat is het tegenovergestelde van Bulgarije?

Koe sta stil

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Ik heb er ook nog wel ééntje dan:

A Mexican, a Jew, and a colored guy go into a bar. The bartender looks up and says, "Get the fuck out of here."

® by Walt Kowalski.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Clint .

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2649 stemmen

Is dat de engelse versie van een nederlander, een duitser en een belg? (of een marokaan, fransman of engelsman)

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me wel ja.

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

V - Als ik nu stierf, zou jij opnieuw trouwen

M - Nee

V - Nee ? Hou je er niet van getrouwd te zijn toch ?

M- Jawel hoor

V- Dus waarom zou je niet hertrouwen

M - Ok, ik zou wel hertrouwen om jou een plezier te doen

V - Zou je hertrouwen ? (droevig)

M - Ja

V- En zou je met haar in ons bed slapen?

M- Tuurlijk wel.

V- Zou je mijn foto's door de hare vervangen?

M- Euh... ja, natuurlijk wel...

V- En zou ze met mijn auto rijden?

M- Nee, ze kan niet rijden...

(stilte)

M- Oh shit!

Het is een beetje flauwere humor maar aangezien pikante humor niet toegestaan is, is er minder keuze.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Haha, hij is leuk.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Misschien moet hier zo'n systeem ingevoerd worden zoals bij de filmdiscussies, dat iemand die een mop plaats een sterretje kan aanduiden, zodat je de moppen kunt herkennen tussen alle andere rotzooi.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Inderdaad wel een goede mop. Je ziet hem ook wel een beetje aankomen

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Ik ken nog een incestueuze mop maar ik durf 'm niet te posten. Hij is wel erg komisch btw.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.