- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Domme vooroordelen waar ik verder geen interesse in heb. De enige discussie die eruit voortkwam heb je zelf gestart, dus da's een self- fulfilling prophecy waar ik ook maar weinig inbreng bij heb.
Ik heb alleen in dit topic op jou gereageerd. Ik heb me verder compleet buiten die verschillende andere discussies (voorafgaand aan jouw 'grappen') op de site gehouden.
Hannibal
-
- 9367 berichten
- 3287 stemmen
Ik maakte een grapje
Een grapje? Hoe durf je in een topic als dit !? 
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Ik maakte een grapje
Oops dan! 't is dat ik hier de laatste tijd al zoveel gekkere dingen als serieus bedoeld heb gezien.
Ik heb alleen in dit topic op jou gereageerd.
En daarmee dus een discussie gestart. Eentje waar ik absoluut niet op zat te wachten maar die dan wel mooi weer in mijn schoenen geschoven wordt. Vreemd dat ik daar dan niet van gediend ben?
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1387 stemmen
De enige discussie die eruit voortkwam heb je zelf gestart, dus da's een self- fulfilling prophecy waar ik ook maar weinig inbreng bij heb.
Ik zette hier neer dat je een troller bent en daar blijf ik bij.
Ik weet niet of het begrip ook in België bekend is, maar buiten trollen ben je ook een meester in het 'zuigen'.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij heb ook ik mij ook wel eens schuldig gemaakt aan het plaatsen van, bijvoorbeeld, quotes in het Engels. Moet niet gekker worden natuurlijk, edoch hoop ik op altijd die paar intellectuelen met een talenknobbel die die quotes dan kunnen ontwaren (of de internet-freak die heb bericht zelf weet te vertalen via babelfish).
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
En daarmee dus een discussie gestart. Eentje waar ik absoluut niet op zat te wachten maar die dan wel mooi weer in mijn schoenen geschoven wordt. Vreemd dat ik daar dan niet van gediend ben?
Je had kunnen weten dat bij sommigen die mopjes in het verkeerde keelgat konden schieten. Dat heb je wel eens met grappen over Hitler, kanker en Arabierenzaad. Dus hang nu a.u.b. de vermoorde onschuld uit dat je de discussie in je schoenen geschoven krijgt. Had je toch wel iets hoger ingeschat dan dat je je dit zo zou aantrekken. Kom op zeg, het is maar een forum.
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
een meester in het 'zuigen'.
Je spreekt uit ervaring?

combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik weet niet of het begrip ook in België bekend is, maar buiten trollen ben je ook een meester in het 'zuigen'.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Wat je goed recht is, maar da's een ongefundeerde persoonlijke aanval die per definitie door mods verwijderd zouden moeten worden. Het zegt verder ook genoeg over hoe je oordeelt over mensen die je niet eens kent.
Je had kunnen weten dat bij sommigen die mopjes in het verkeerde keelgat konden schieten.
Daar was ik mij ook van bewust, maar sommige mensen zouden er dan eens goed aan doen hun keelgat gewoon een keer dicht te houden. Mij ging het om de grapjes, die ik weldegelijk leuk vond en waarvan ik ook zeker wist dat er anderen waren die ze konden apprecieren. Als ik hier elke keer mijn mond moeten houden als er gevaar dreigt iemand op z'n lange tenen te trappen heb ik hier nog maar weinig te zeggen. Er zijn er altijd wel een paar die wat te janken hebben en het plezier van anderen proberen verbrodden.
Een gekke quote van jou komend trouwens.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Een gekke quote van jou komend trouwens.
En wat wil je daar precies mee zeggen?
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Dat je zelf ook enorm veel opmerkingen plaatst waarbij je er logischerwijs vanuit kan gaan dat het bij sommigen in het verkeerde keelgaat zal schieten.
Maar daar draait het verder niet om, net zo min om het zijlijntje dat MR APOCALYPSE de hele tijd probeert aan te wakkeren.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ja, maar dat ben ik. En daar heb ik zo mijn redenen voor om af en toe eens zo'n bericht te plaatsen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ja, maar dat ben ik. En daar heb ik zo mijn redenen voor om af en toe eens zo'n bericht te plaatsen.
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1387 stemmen
Onderhond... Ik ken je inderdaad niet persoonlijk. Ik denk dat als ik je zou ontmoeten je heel erg meevalt. Ik kan alleen maar uitgaan van de dingen die je hier post.
Wat mij opvalt is dat je een hoog intellect hebt met een uitgesproken smaak en erg goed bent in jouw visie te verwoorden. Ik snap dan ook niet waarom je je laat verleiden zulke onsmakelijke grappen te plaatsen. Los van 'wat humor is en niet' zou je gezonde verstand hebben moeten vertellen dat je deze reacties krijgt.
De definitie van stompzinnigheid is dat je steeds dezelfde fout maakt en een andere uitkomst verwacht. Aangezien ik je zeker niet zo zie vertelt mij dat je trolt. (wat soms best grappig kan zijn)
Dat je na de actie van de mods door blijft zaniken vertelt me dat je zuigt.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Omdat ik ze grappig vind en ik er zeker van ben dat er ook anderen ze leuk zullen vinden.
En omdat ik er al lang niet meer de mens naar ben mij steeds weer weg te cijferen voor de smaak of de lange tenen van andere mensen. Dat is een doodlopend straatje waar ik mij niet meer druk om kan maken.
Als anderen zich storen aan deze grapjes moeten ze dat vooral doen, en dan liefst in stilte. Doe ik ook bij 90% van wat hier geplaatst wordt.
Gedrag wat in de verste verte niks met trollen van doen heeft.
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Een nederlander,een duitser,en een belg vertellen alledrie dat ze jezus zijn..
De man tegenover hun vraagt of ze dat willen bewijzen.
Dat willen ze wel.
De belg begint.
Ik kan vliegen,roept ie,
Bij klimt op een hijskraan en springt.
Maarja,hartstikke dood natuurlijk.
Dan is de Duitser aan de beurt.
Die vertelt dat hij over water kan lopen.
Dus hij springt van een boot.
Hij kan helaas niet zwemmen en verzuipt.
Dan is de Nederlander aan de beurt.
Die roept nog eens dat hij de echte jezus is!!
Hij loopt naar de hoeren/wallen en klopt aan.
Er doet een blonde hoer open die roept:
JEZUS!!! ben je daar nou al weer...

Stephan
-
- 7895 berichten
- 1387 stemmen
En omdat ik er al lang niet meer de mens naar ben mij steeds weer weg te cijferen voor de smaak of de lange tenen van andere mensen. Dat is een doodlopend straatje waar ik mij niet meer druk om kan maken.
't Is ook heel vervelend om rekening te moeten houden met andere mensen. Ben blij dat je de zaken op deze manier verheldert.
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Op een of andere manier moet ik als discussies over grenzen aan grappen gaan, hier aan denken.
YouTube - Hans Teeuwen en De meiden van halal in Bimbo's en Boerka's
en ook hieraan, ik kan hem alleen niet op youtube vinden.
van de grote Steven Wright:
"My girlfriend wanted something very expensive and useless for Christmas.
So I gave her a Chemotherapy"
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
't Is ook heel vervelend om rekening te moeten houden met andere mensen.
Dat is het ook, getuige de manier waarop steeds de pret van een ander moet bedorven worden in dit topic.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Laten we maar weer teruggaan naar Dirkjan dan...
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Dat is het ook, getuige de manier waarop steeds de pret van een ander moet bedorven worden in dit topic.
Wiens pret mag dat wel niet zijn, want de enige die ik tot nu toe heb gehoord ben jijzelf? Laat het toch lekker rusten man. Ga lekker naar buiten ofzo. Het is tenslotte maar internet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
't Is ook heel vervelend om rekening te moeten houden met andere mensen. Ben blij dat je de zaken op deze manier verheldert.
Als je daar al rekening mee moet gaan houden, vooral met de lichtgeraaktheid bij wat users.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8229 stemmen
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Die Dirkjan dingen zijn echt geweldig. Leuke absurde humor verpakt in een geinige tekenstijl.
Deze zijn ook lollig. Hoe kom je erop?

U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Mark Retera mag wat mij betreft zo tussen het rijtje Einstein, Da Vinci en de uitvinder van het wiel staan.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Hoax, Net 5 heeft helemaal geen Acht uur journaal!
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Dirk jan is top ja.
Heb thuis de veronica-gids,en lees altijd eerst de film-recensies en dan de dirk jan strips