• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.095 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.288 gebruikers
  • 9.391.077 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

Logico

• 80 berichten
  • 0 stemmen

gotti schreef:

Volgens mij begin ik langzaam te begrijpen waarom we in Nederland geen comedy serie cultuur hebben...

We lachen genoeg af, maar Nederland heeft inderdaad nog geen enkele potentie om een goeie comedyserie te maken. Wel jammer eigenlijk. Engeland en USA laten het zo makkelijk lijken om iets grappigs te maken, terwijl wij maar een beetje stilzitten en toekijken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha die laatste 2 stripjes zijn briljant. Gek, dat 3e stripje heeft nooit in een DJ album gestaan, ken hem niet terwijl ik alle albums heb en meermaals al heb gelezen.

DJ is geniaal dankzij de dubbelzinnige woordgrappen steeds.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Dirk Jan blijft toch wel de leukste korte strip die er is !

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Ik wilde het al zeggen!

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Precies. Mark Retera is een genie.

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

Logico schreef:

(quote)

We lachen genoeg af, maar Nederland heeft inderdaad nog geen enkele potentie om een goeie comedyserie te maken. Wel jammer eigenlijk. Engeland en USA laten het zo makkelijk lijken om iets grappigs te maken, terwijl wij maar een beetje stilzitten en toekijken.

Er wordt vooral gelachen om wel erg flauwe grappen, afgaand op wat hier zoal gepost wordt...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Voor de liefhebbers nog een paar dan

(afbeelding)

(afbeelding)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Logico schreef:

We lachen genoeg af, maar Nederland heeft inderdaad nog geen enkele potentie om een goeie comedyserie te maken.

. Door de jaren heen zijn er anders zat (commercieel) succesvolle komedieseries en -programma's gemaakt hier.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
. Door de jaren heen zijn er anders zat (commercieel) succesvolle komedieseries en -programma's gemaakt hier.

Programma's wel, series nauwelijks. Flodder was leuk, Sam Sam en 't Zonnetje in huis soms en meer kan ik niet opnoemen.

Programma's als Dit was het nieuws en vroeger Kopspijkers waren wel weer komisch.

doodah

• 1538 berichten
  • 1237 stemmen

België heeft er anders ook wel een aantal. Denk maar aan: Alles Kan Beter, Chris & Co, Het geslacht de Pauw , In de Gloria, De Schalkse Ruiters, enz.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Die vierde vind ik niet leuk. De rest is wel grappig.

clockwork72

• 2784 berichten
  • 1749 stemmen

Die derde cartoon is echt geniaal!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Programma's wel, series nauwelijks.

Stond commercieel geslaagde series. Oppassen, Kinderen geen Bezwaar, Vrienden voor het Leven en nog een heel aantal andere komedieseries waren commercieel zee geslaagd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

IcU schreef:

Die vierde vind ik niet leuk. De rest is wel grappig.

Die 4e is juist typisch DirkJan humor met de woordgrap. Ik kan er altijd smakelijk om lachen.

Hier nog een leuke strook dan.

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ik vind de laatste 2 het best. Dirk-Jan is sowieso met afstand de leukste strip die in kranten, etc. staat. Knudde en de Stamgasten zijn ook wel oké.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind de Knudde stripjes in de krant elke dag hilarisch. Ook op nu.nl vind ik elke dag een nieuwe bij het sportgedeelte. Erg actueel en meestal gaat het over het voetbal, soms ook over recente zaken als tennis of wielrennen. Ik lach me altijd dood.

Als echte strip blijft Dirkjan de koning, gevolgd door Donald Duck strips. Die blijven ook echt tijdloos.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Haha, deze 2 zijn wel heel leuk

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

Die 2de is het beste.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

'Gestolen' auto staat bij buurman

Opmerkelijk - door Marc (MPG) op 30-07-2009 @ 21:41

Na twee jaar heeft een 82-jarige vrouw uit het Duitse Hildesheim haar gestolen auto teruggevonden. De auto stond al die tijd in de garage van haar buurman.

De buurman besloot gisteren zijn garage, die hij al jaren niet meer gebruikte, uit te mesten. Zijn verbazing was dan ook groot toen hij onder een dikke laag stof een Audi aantrof. De man alameerde de politie, die vrij snel concludeerde dat het om de auto van de buurvrouw ging.

De vrouw was de auto kwijt nadat deze twee jaar gelden voor reparatie naar een autobedrijf was gebracht. Na reparatie brachten de monteurs de auto terug, maar de vrouw vond alleen de sleutels en de factuur. Naar nu blijkt hadden de monteurs de auto in de verkeerde garagebox geparkeerd.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ietwat verlaat: Dirk Jan

Ik heb 1 favoriet, even kijken of ik die kan vinden...

(afbeelding)

Tja, ik vind het briljant...

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Haha, die is wel leuk ja. Ik zelf ben niet bekend met DirkJan strips maar ik kan er hier vaak wel om lachen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

In feite zijn alle strips van Dirk-Jan van een hoog niveau.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat plaatje van otherfool is ook 1 van de covers van 1 van de 1e DJ albums. Dat is inderdaad typische DJ humor.

clockwork72

• 2784 berichten
  • 1749 stemmen

HaHa, die is echt droog

clockwork72

• 2784 berichten
  • 1749 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Die 2e vind ik weer een stuk minder. De 1e albums waren leuk, maar minder scherp dan de latere albums.

clockwork72

• 2784 berichten
  • 1749 stemmen

Jep, als je naar het 1e album kijkt zien de tekeningen er een beetje slecht uit vergeleken bij de latere albums. Maar toch vindt ik bijna al die stripjes wel grappig

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nog een paar die ik erg leuk vond!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

Die laatste

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Haha, die derde

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.