- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Logico
-
- 80 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij begin ik langzaam te begrijpen waarom we in Nederland geen comedy serie cultuur hebben...
We lachen genoeg af, maar Nederland heeft inderdaad nog geen enkele potentie om een goeie comedyserie te maken. Wel jammer eigenlijk. Engeland en USA laten het zo makkelijk lijken om iets grappigs te maken, terwijl wij maar een beetje stilzitten en toekijken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha die laatste 2 stripjes zijn briljant. Gek, dat 3e stripje heeft nooit in een DJ album gestaan, ken hem niet terwijl ik alle albums heb en meermaals al heb gelezen.
DJ is geniaal dankzij de dubbelzinnige woordgrappen steeds.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dirk Jan blijft toch wel de leukste korte strip die er is !
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
We lachen genoeg af, maar Nederland heeft inderdaad nog geen enkele potentie om een goeie comedyserie te maken. Wel jammer eigenlijk. Engeland en USA laten het zo makkelijk lijken om iets grappigs te maken, terwijl wij maar een beetje stilzitten en toekijken.
Er wordt vooral gelachen om wel erg flauwe grappen, afgaand op wat hier zoal gepost wordt...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voor de liefhebbers nog een paar dan 

Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
We lachen genoeg af, maar Nederland heeft inderdaad nog geen enkele potentie om een goeie comedyserie te maken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Programma's wel, series nauwelijks. Flodder was leuk, Sam Sam en 't Zonnetje in huis soms en meer kan ik niet opnoemen.
Programma's als Dit was het nieuws en vroeger Kopspijkers waren wel weer komisch.
doodah
-
- 1538 berichten
- 1237 stemmen
België heeft er anders ook wel een aantal. Denk maar aan: Alles Kan Beter, Chris & Co, Het geslacht de Pauw
, In de Gloria, De Schalkse Ruiters, enz.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Die vierde vind ik niet leuk. De rest is wel grappig.
clockwork72
-
- 2784 berichten
- 1749 stemmen
Die derde cartoon is echt geniaal!

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Programma's wel, series nauwelijks.
Stond commercieel geslaagde series. Oppassen, Kinderen geen Bezwaar, Vrienden voor het Leven en nog een heel aantal andere komedieseries waren commercieel zee geslaagd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die vierde vind ik niet leuk. De rest is wel grappig.
Die 4e is juist typisch DirkJan humor met de woordgrap. Ik kan er altijd smakelijk om lachen.
Hier nog een leuke strook dan.

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik vind de laatste 2 het best. Dirk-Jan is sowieso met afstand de leukste strip die in kranten, etc. staat. Knudde en de Stamgasten zijn ook wel oké.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind de Knudde stripjes in de krant elke dag hilarisch. Ook op nu.nl vind ik elke dag een nieuwe bij het sportgedeelte. Erg actueel en meestal gaat het over het voetbal, soms ook over recente zaken als tennis of wielrennen. Ik lach me altijd dood.
Als echte strip blijft Dirkjan de koning, gevolgd door Donald Duck strips. Die blijven ook echt tijdloos.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Haha, deze 2 zijn wel heel leuk 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
'Gestolen' auto staat bij buurman
Opmerkelijk - door Marc (MPG) op 30-07-2009 @ 21:41
Na twee jaar heeft een 82-jarige vrouw uit het Duitse Hildesheim haar gestolen auto teruggevonden. De auto stond al die tijd in de garage van haar buurman.
De buurman besloot gisteren zijn garage, die hij al jaren niet meer gebruikte, uit te mesten. Zijn verbazing was dan ook groot toen hij onder een dikke laag stof een Audi aantrof. De man alameerde de politie, die vrij snel concludeerde dat het om de auto van de buurvrouw ging.
De vrouw was de auto kwijt nadat deze twee jaar gelden voor reparatie naar een autobedrijf was gebracht. Na reparatie brachten de monteurs de auto terug, maar de vrouw vond alleen de sleutels en de factuur. Naar nu blijkt hadden de monteurs de auto in de verkeerde garagebox geparkeerd.

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ietwat verlaat:
Dirk Jan 
Ik heb 1 favoriet, even kijken of ik die kan vinden...

Tja, ik vind het briljant... 
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Haha, die is wel leuk ja. Ik zelf ben niet bekend met DirkJan strips maar ik kan er hier vaak wel om lachen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
In feite zijn alle strips van Dirk-Jan van een hoog niveau.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat plaatje van otherfool is ook 1 van de covers van 1 van de 1e DJ albums. Dat is inderdaad typische DJ humor.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die 2e vind ik weer een stuk minder. De 1e albums waren leuk, maar minder scherp dan de latere albums.
clockwork72
-
- 2784 berichten
- 1749 stemmen
Jep, als je naar het 1e album kijkt zien de tekeningen er een beetje slecht uit vergeleken bij de latere albums. Maar toch vindt ik bijna al die stripjes wel grappig
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nog een paar die ik erg leuk vond!