• 15.931 nieuwsartikelen
  • 178.869 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.227 gebruikers
  • 9.386.451 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Van Nunen schreef:

Ik vond deze wel briljant:

- In 1976 zond de BBC op één van haar radiozenders een interview uit met de kosmosdeskundige Patrick Moore, die aankondigde dat de planeten Jupiter en Pluto die dag heel even, om precies 09.47, op één lijn zouden staan. Daardoor zou de zwaartekracht tijdelijk iets verminderen. De geleerde vertelde erbij dat wie op dat moment omhoog zou springen, iets geweldigs zou ervaren. Vlak na de uitzending belden honderden mensen naar de BBC door dat ze hadden gesprongen en wat een aparte beleving dat was geweest. Eén vrouw zou hebben verteld dat ze met elf mensen in een kamer boven de grond had gezweefd.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Grappig, een collega had het op 1 april nog over dit voorval dat hij zich kon herinneren:

1996 - De Gezinsbode, een lokale Groningse krant, meldde dat het Gemeentelijk Vervoers Bedrijf de VETAG-apparaten waarmee buschauffeurs verkeerslichten op groen kunnen zetten, in de verkoop zou doen. Dit omdat er nieuwe waren besteld en als compensatie voor al het leed dat de automobilisten de laatste jaren was aangedaan. Honderden mensen verzamelden zich op 1 april bij het hoofdkantoor van het vervoersbedrijf om een kastje te kopen. Helaas bleek het om een grap te gaan. De goede lezers hadden dit kunnen weten, want in het krantenartikel waren alle namen van de raadsleden die voor of tegen hadden gestemd, fout geschreven (steeds één letter fout).

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ook een goeie uit 2003.

Een reclame-ontwerpbureau lanceerde een unicum: de reclamekoe, mogelijk gemaakt door resultaten van wetenschappelijk onderzoek. DNA-onderzoekers in Wageningen zou het na zes jaar experimenteren zijn gelukt het gen dat het vlekkenpatroon bij koeien bepaalt te isoleren. Hiermee hadden ze de sleutel in handen om het patroon te manipuleren. Het bureau zou deze mogelijkheid als eerste aangrijpen om koeien te voorzien van zwart-witte of roodbonte reclameteksten en illustraties. Dit nieuwsfeit kreeg de slogan 'Melkkoe wordt merkkoe'. De pers kwam massaal opdraven voor serieuze verslaggeving.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Hij is leuk!!!

MOP!!

Een familie zit samen te eten. De zoon vraagt aan zijn vader 'pa hoeveel soorten borsten zijn er eigenlijk?'

De vader is een beetje verwonderd maar antwoord 'Wel zoon, er zijn 3 soorten. Vrouwen van ongeveer 20 die hun borsten zijn zoals meloenen, rond en stevig. Tussen de 30 en 40 zijn ze zoals peren, nog altijd mooi maar dan beginnen ze een heel klein beetje te hangen. En na de 50 zijn ze zoals ajuinen.'

'Ajuinen' 'Ja, je ziet ze en je moet erbij huilen.'

Dit horende maken de vrouw en de dochter zoooo boos. Zodat de dochter aan de moeder vraagt 'mams, hoeveel soorten lullen zijn er ?'

De moeder lacht en antwoord 'Wel liefste dochter, een man doorgaat 3 fasen, ieder fase is zoals een ander type boom. In zijn 20 is hij zoals een eik, machtig en hard. In zijn 30 en 40 is hij zoals een berk, buigzaam maar betrouwbaar. Na zijn 50 is hij zoals een kerstboom

'Een kerstboom' 'Ja ,de wortels zijn dood en de ballen dienen als decoratie'

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Lol. klopt alleen niet, ik heb een denneboom(zo'n hele lange).

Daar gaat mijn privacy

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Erwinner schreef:

Lol. klopt alleen niet, ik heb een denneboom(zo'n hele lange).

Daar gaat mijn privacy

ben blij dat je geen kerstboom hebt

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

606 schreef:

ben blij dat je geen kerstboom hebt

Of een treurwilg.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Of een treurwilg.

wil niet weten wat je dan hebt O man moet er niet aan denken nog

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Om eerlijk te zijn. Ik heb een lelijke eend met 2 lekke banden.

Verder geef ik niks meer prijs.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Erwinner schreef:

Om eerlijk te zijn. Ik heb een lelijke eend met 2 lekke banden.

Verder geef ik niks meer prijs.

haha geweldig verders hoef ik ook niks te weten

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

(afbeelding)

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4899 stemmen

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

leuk filmpje gek aapje

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Garfield bestaat echt en weegt 16 kilo.

Garfield bestaat echt en woont in Italië. Orazio weegt zestien kilogram en is net als de cartoonheld verslaafd aan lasagne. De lieveling van Laura Santarelli vreet werkelijk alles en ook de buren verwennen hem. Laura heeft hem al een paar keer op dieet gezet maar zonder resultaat. De Italiaanse heeft nog vijf katten en hoopt dat die niet even dik worden. (vsv & hln.be)

(afbeelding) Laura met haar lieveling Orazio.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ik weet niet of dit gezond is, maar het lijkt mij erg zielig, en die oma is zo trots als een pauw!

niethie

• 7319 berichten
  • 7246 stemmen

What the fuck.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Degoutant. Mijn kat, gezond beestje overigens, weegt slechts 1/4 van deze papzak.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Komt net een klant bij mij in de winkel.

Wat is de nieuwste Schwarzenegger of Stalone film?

Aarrgh!

Rocky 5 meneer! Wat is dat? Boksfilm! Hou ik niet van.....

kArIzMa_Movie

• 1290 berichten
  • 334 stemmen

Erwinner schreef:

Rocky 5 meneer! Wat is dat? Boksfilm! Hou ik niet van.....

Rocky 6 bedoel je. Maar de nieuwste van Stallone is toch Rambo 4?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Oh ja, nou gelukkig noemde ik geen deel 5 of 6 op.

(had de klant toch niet geweten)

En Rambo ligt nog niet in de rekken.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Spraaktechnologie.

Leuk. Probeer het eens uit !

De dame of heer zal alles zeggen wat je typt (probeer eens met je

dialect).

Als je de muisaanwijzer op en neer beweegt, volgt zij /hij met haar/zijn ogen.

PS: als het vierkant wit blijft --> in het vierkant op de rechtermuisknop drukken en play selecteren

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4899 stemmen

Dit is geweldig! Eerst wat vunzige taal geprobeert

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Oostenrijkse rugbyploeg stript nederlaag van zich af.

De Oostenrijkse nationale rugbyploeg heeft niet lang zitten treuren bij het zware 48-0 verlies in en tegen Litouwen. De stoere bonken vonden er niets beter op dan in hoofdstad Vilnius een heuse striptease-act op te voeren.

De Oostenrijkers liepen 's avonds richting het populaire Gedimino Avenue op de tonen van 'Singing in the Rain'. Terwijl ze de trappen van een steegje afdaalden, begonnen ze plots aan hun striptease. Gasten van de bar aan de overkant van de straat keken geamuseerd toe en moedigden de Oostenrijkers aan. Wat die echter niet wisten, was dat ze gefilmd werden. Het filmpje is ondertussen een hit op het internet.

De groep van twintig mannen is ondertussen 'geïdentificeerd' als de nationale rugbyploeg van Oostenrijk. "Ja, dat zijn de mannen waartegen we gespeeld hebben", zegt Aleksandras Makarenka, voorzitter van de Litouwse rugbybond. "Die nederlaag moet hen ik de kleren zijn gekropen." (hlnsydney/sps/hln.be)

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Eindelijk! George Lucas restaureert Singin' in the Rain digitaal!

Zie hier:

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Flauw, maar grappig

vdc

• 825 berichten
  • 619 stemmen

Een ongeluk komt nooit alleen...

(afbeelding)

(afbeelding)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Die aap / hond filmpje is geweldig:).

Deze hier boven me is meer ranzig dan wat anders. Necrofiel of een tevergeefse reddingsactie

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.