• 15.985 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.279 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Een man moet voor zijn werk twee maanden op zakenreis naar Japan . Dit betekent dat zijn vrouw die maanden alleen is en hij is bang dat ze vreemdgaat. Daarom besluit hij naar een seksshop te gaan om een leuk speeltje voor zijn vrouw te kopen zodat ze zich die maanden lekker bezig kan houden.

De verkoper achter de balie is een mysterieuze Chinese man. De man legt zijn situatie uit en vertelt dat hij voor zijn vrouw een speciaal seksspeeltje wil kopen. De verkoper krabbelt even in zijn grijze sik en pakt even later uit een laatje onder de balie een doosje ter grootte van een boek. "Dit is een Chong-Chong" zegt de Chinese verkoper. Vol nieuwsgierigheid vraagt de man wat die Chong-Chong precies kan doen. "Ik zal het u wel even demonstreren" zegt de verkoper.

Hij pakt een opblaaspop en zet het doosje ervoor. "Chong-Chong in poes van opblaaspop" zegt hij. En jahoor... Er verschijnt een megagrote lul uit het doosje en boort zich recht in de poes van de opblaaspop. Het is dat plastic geen gevoel heeft, maar de opblaaspop lijkt er aardig van te genieten. Dan zegt de verkoper "Chong-Chong terug", en de lul gaat weer netjes in het doosje, waarna het doosje zich netjes sluit alsof er niets gebeurd is.

"Dat is een geweldig speeltje" zegt de man. "Dat wil ik hebben."

Vol vertrouwen loopt de man de winkel uit en rijdt naar huis. Thuis aangekomen haalt hij direct zijn vrouw naar de slaapkamer en zegt dat hij iets heeft gekocht om haar die twee maanden bezig te houden. "Doe je broek maar uit en ga op het bed liggen." Nadat de vrouw dit gedaan heeft, legt de man het doosje op het bed. "Chong-Chong de poes van m'n vrouw" zegt hij. En jahoor... De megagrote lul komt tevoorschijn en begint de vrouw heerlijk te penetreren. De vrouw komt 3x achter elkaar heerlijk klaar en is enorm onder de indruk van de Chong-Chong. "Chong-Chong terug" zegt de man en de lul gaat weer netjes terug in het doosje.

De volgende dag gaat de man met een goed gevoel op het vliegtuig naar Japan. Zijn vrouw zit nu alleen thuis en is heeft weer zin om de Chong-Chong te gebruiken. Ze doet haar broek uit, gaat op het bed liggen en zegt "Chong-Chong m'n poes". Nadat ze daarna heerlijk is klaargekomen, wil ze de lul weer in het doosje laten gaan, maar ze is het commando vergeten. "Chong-Chong doosje, Chong-Chong weg, Chong-Chong genoeg", alles probeert ze, maar niets werkt.

Omdat ze de lul echt niet uit haar poes kan krijgen, besluit ze naar het ziekenhuis te gaan. Ze stapt in de auto en begint te rijden. Omdat die Chong-Chong haar enorm in de weg zit, waggelt ze over de weg. Ze kijkt in haar achterspiegel en ziet tot haar schrik dat er een politiewagen achter haar rijdt.

Ze schaamt zich dood, maar ze probeert de situatie toch aan de agent uit te leggen. Met een blozend gezicht vertelt ze over de Chong-Chong. De agent gelooft er niets van en zegt "Chong-Chong m'n reet!"

sinterklaas

• 11820 berichten
  • 3320 stemmen

Hahaha, deze komt me wel bekend voor. Maar dan met een voodoo.

sinterklaas

• 11820 berichten
  • 3320 stemmen

Meisjes zijn net frituurpannen... ...voordat je het weet ligt de frikandel erin.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Waarom kan een barbiepop nooit zwanger worden?

Antwoord: Want Ken komt in een andere doos...

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

U-96 schreef:

lol

sinterklaas

• 11820 berichten
  • 3320 stemmen

U-96 schreef:

Hahaha.

Dead01

• 1167 berichten
  • 1983 stemmen

Twee jagers laten zich met een klein vliegtuig naar een uithoek in Canada vliegen. De piloot zegt na de landing:

"Denk erom: 1 Eland! Meer niet, want anders krijg ik deze kist nooit meer van de grond!"

Na een paar dagen komt de piloot terug om de mannen op te halen en ziet dat ze al staan te wachten.....met 2 elanden.

"Wat heb ik nou gezegd," begint hij.

"Ach wees toch niet zo'n watje," antwoordt één van de mannen, "vorig jaar liet de piloot ons er wel 2 meenemen, angsthaas!"

De piloot wil dit niet over zijn kant laten gaan en laadt de 2 mannen, plus de twee elanden in zijn toestel. Tijdens de start krijgt hij niet genoeg hoogte en ze storten neer in een bos. Na enige tijd komen ze elkaar zonder noemenswaardige kleerscheuren tegen.

"Enig idee waar we zijn?" vraagt de piloot.

"Nou," zegt één van de jagers, "ik denk zo'n 300 meter verder dan vorig jaar."

Dead01

• 1167 berichten
  • 1983 stemmen

De directeur stapt de lawaaierige klas binnen.

Hij wil nu eindelijk die herrieschoppers eens straffen.

'Geert,wat heb jij uitgespookt?'

'Ik heb krijt naar het bord gegooid.'

'Honderd lijnen straf! En jij Wim?'

'Ik heb een punaise op de stoel van de meester gelegd.'

'Wat?! Tweehonderd lijnen straf. En jij, Peter?'

'Ik heb snippers door het raam gegooid.'

'Goed, voor één keer. Maar doe dat niet meer.'

Op dat ogenblik komt er een jongen binnen, vol blauwe plekken en schrammen.

'En wat doe jij daar?', vraagt de directeur boos, 'Hoe heet jij?'

'Swen Snippers, meneer.'

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Dead01 lol

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

** Na-apen.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

geweldig zeg.

maar goed bokito kon er niks aan doen, die vrouw was ZO DOM.

en nog geld willen ook

((((ze moet haar gezonde verstand gebruiken als ze die al heeft))))

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

http://www.12move.nl/content/article/obinn/rotterdams_gezin_doet_aangifte_tegen_blijdorp/503863.htm

Dit soort gezeik krijg je nu weer. Allerlei mensen die gaan lopen zeiken.

Terwijl je in het volgende filmpje kunt zien dat die vrouw het gewoon uitlokt.

http://www.youtube.com/watch?v=PUmCaoBOfGo

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

by_the_way schreef:

http://www.12move.nl/content/article/obinn/rotterdams_gezin_doet_aangifte_tegen_blijdorp/503863.htm

Dit soort gezeik krijg je nu weer. Allerlei mensen die gaan lopen zeiken.

Terwijl je in het volgende filmpje kunt zien dat die vrouw het gewoon uitlokt.

http://www.youtube.com/watch?v=PUmCaoBOfGo

dat zei ik ook al ze is dom

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Doet er niet toe...

Hoe dom ze ook doet (ik vind het wel meevallen), die dierentuin moet maar zorgen dat die beesten er niet uit kunnen wat er ook gebeurt.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Kai schreef:

Doet er niet toe...

Hoe dom ze ook doet (ik vind het wel meevallen), die dierentuin moet maar zorgen dat die beesten er niet uit kunnen wat er ook gebeurt.

nou niet helemaal want, de aap gaf al aan dat hij het niet leuk vond maar, de vrouw ging door (hoe zou jij reageren)

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

Hoe zou jij reageren als je een aap was en iemand zocht oogcontact met je? Dat weet je niet van tevoren. Misschien moet je het maar eens uitproberen, en hetzelfde doen als die gorilla.. Typisch geval van, wat zou jij doen?

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

soom schreef:

Hoe zou jij reageren als je een aap was en iemand zocht oogcontact met je? Dat weet je niet van tevoren. Misschien moet je het maar eens uitproberen, en hetzelfde doen als die gorilla.. Typisch geval van, wat zou jij doen?

zoiets maar niet als aap maar als jezelf.

je geeft aan stop stop stop en de ander stop niet

ik kijk dan in dit geval ook naar mezelf nu

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

soom schreef:

wat zou jij doen?

Wat zou jij doen als iemand jou leuk vind en heel de tijd je aandacht wil hebben, daar wordt je toch ook agressief van.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

by_the_way schreef:

(quote)

Wat zou jij doen als iemand jou leuk vind en heel de tijd je aandacht wil hebben, daar wordt je toch ook agressief van.

ja toch

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

Als iemand mij leuk zou vinden en mijn aandacht zou willen hebben? Dan zou ik me gevleid voelen en dan zou ik waarschijnlijk een relatie met die desbetreffende persoon hebben. Ik zou er niet agressief van worden, hoor.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Nou nou, iemand leuk/aantrekkelijk vinden hoeft niet te betekenen dat je ook een relatie wil met die persoon.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Nou nou, iemand leuk/aantrekkelijk vinden hoeft niet te betekenen dat je ook een relatie wil met die persoon.

ik niet teminste

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

soom schreef:

Dan zou ik me gevleid voelen en dan zou ik waarschijnlijk een relatie met die desbetreffende persoon hebben. .

Ook als het je type niet is en lelijk is?

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

En iedereen maar zeuren over hoe dom die vrouw wel niet is. Gisteravond zat bij Knevel een deskundige op het gebied van gorilla's aan tafel en hij beoordeelt heel anders.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Goodfella_90 schreef:

En iedereen maar zeuren over hoe dom die vrouw wel niet is. Gisteravond zat bij Knevel een deskundige op het gebied van gorilla's aan tafel en hij beoordeelt heel anders.

Ik heb hem ook gehoord, en ik vond dat wat hij te vertellen had heel zinnig klonk.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Goodfella_90 schreef:

en vertel wat had hij te vertellen

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.